جنرال موتورز با فروشندگان برای نصب 40000 ایستگاه شارژ EV در سراسر آمریکای شمالی همکاری خواهد کرد – TechCrunch

جنرال موتورز اعلام کرد که تا 40000 شارژر خودروی برقی را در سراسر آمریکای شمالی به عنوان بخشی از یک طرح جاه طلبانه برای سرمایه گذاری نزدیک به 750 میلیون دلار در زیرساخت های شارژ که به جذب رانندگان به مدل های برقی آن کمک می کند، نصب خواهد کرد.

بر اساس این برنامه، جنرال موتورز تجهیزات شارژ را برای فروشندگان خودرو در سراسر ایالات متحده و کانادا تامین خواهد کرد. این فروشنده‌ها شارژرها را در ملک خود مستقر نمی‌کنند – در عوض، آنها برای شناسایی سایت‌های مناسب و نصب زیرساخت کار خواهند کرد. جنرال موتورز به هر فروشنده تا 10 ایستگاه شارژ Ultium می دهد تا در جامعه خود مستقر شود. این خودروساز گفت همچنین به فروشندگان کمک خواهد کرد تا برای برنامه های تشویقی و سایر برنامه های مالی برای نصب شارژرها درخواست دهند.

الکس کروس، معمار اصلی زیرساخت‌های خودروهای برقی جنرال موتورز، در مصاحبه اخیر با TechCrunch گفت: جنرال موتورز بر اساس این طرح – که برنامه شارژ جامعه فروشندگان نامیده می‌شود – با فروشندگان شریک شد، زیرا آنها اغلب در منطقه محلی خود مشغول هستند. “دلال ها در حال حاضر در جوامع خود بسیار فعال هستند، روابط عالی دارند، آنها را به خوبی می شناسند و پس چرا از آنها استفاده نکنیم؟”

زیرساخت‌های جدید شارژرهای Ultium نامیده می‌شوند، بنابراین برند GM مشخصی خواهند داشت، اما برخلاف شبکه سوپرشارژ تسلا، 40000 شارژر سطح 2 جدید جنرال موتورز یک شبکه اختصاصی نخواهند بود. Keros اشاره کرد که این خودروساز علاقه ای به اتخاذ یک مسیر شبکه انحصاری برای افزایش فروش خودروهای الکتریکی ندارد.

او گفت: «نگاه ما به جهان این است که «همه در داخل هستند». ما می‌خواهیم مطمئن شویم که در حال رشد اقیانوس هستیم.»

این خودروساز همچنین سه شارژر هوشمند Ultium Level 2 را برای مصارف خانگی و تجاری عرضه خواهد کرد که با مشارکت شرکت شارژ EV CTEK توسعه و تولید شده اند. دو واحد از این واحدها 11.5 کیلووات ظرفیت خواهند داشت و سومی واحد 19.2 کیلوواتی خواهد بود که برای انتقال نیرو به GMC هامر یا کادیلاک لیریق برقی آینده مناسب است. Keros گفت که این شارژرها در برنامه شارژ جامعه فروشندگان استفاده خواهند شد، اما برای موارد استفاده مسکونی نیز مناسب خواهند بود.

شارژرها دارای قابلیت WiFi و بلوتوث خواهند بود. واحد قدرتمندتر با صفحه نمایش قابل تنظیم مجهز خواهد شد. ایستگاه ها همچنین می توانند تعادل بار را تنظیم کنند، به این معنی که هر واحد می تواند به طور ایمن جریان انرژی را به وسیله نقلیه هماهنگ کند. به عنوان مثال، هنگامی که در یک محل سکونت نصب می شود، ممکن است به معنای متعادل کردن جریان برق بین وسیله نقلیه و سایر لوازم خانگی الکتریکی باشد.

از طریق برنامه Ultium Charge 360 ​​جنرال موتورز، مشتریان می‌توانند اطلاعات مربوط به وضعیت شارژر را دریافت کنند، برنامه زمان‌بندی شارژ را تنظیم کنند و آمارهای دیگر در مورد عادت‌ها و تاریخچه شارژ را مشاهده کنند. این برنامه در حال حاضر به رانندگان اجازه می دهد شارژرها را در هفت شبکه در آمریکای شمالی جستجو کنند، از جمله Greenlots، Blink، FLO، ChargePoint، EVgo، EV Connect، Greenlots و SemaConnect. این خودروساز از ارائه جزئیات بیشتر در مورد اینکه چگونه تجربه شارژ ممکن است بین خودروهای GM و غیر GM متفاوت باشد، خودداری کرد، تنها این که هر خودروی الکتریکی سازگار خواهد بود.

جنرال موتورز قصد دارد در سال آینده، همزمان با راه اندازی برنامه شارژ اجتماعی، واحدهای شارژ را در دسترس قرار دهد. مشتریان می توانند هزینه شارژر را در اجاره نامه یا قرارداد GM Financial خود بپردازند.

این خودروساز به سرعت در حال حرکت است زیرا به هدف خود برای عرضه 30 خودروی برقی در سراسر جهان تا پایان سال 2025 رسیده است و برنامه‌هایی برای سرمایه‌گذاری 35 میلیارد دلاری روی خودروهای برقی و فناوری خودکار در همان سال دارد.

وقتی به مجموعه قوی نگاه می کنید، این واقعیت که ما خودروهای برقی مقرون به صرفه، خودروهای برقی واقعاً مقرون به صرفه برای مردم خواهیم داشت و همچنین در حال کار روی اکوسیستم مورد نیاز آنها هستیم، زیرا برای بسیاری از افراد این خودرو تنها وسیله نقلیه آنها خواهد بود. مری بارا، رئیس و مدیر عامل شرکت، هفته گذشته در یک نشست خبری گفت: آنها باید زیرساخت شارژ قابل اعتمادی داشته باشند.