جنرال موتورز تعطیلی تولید Chevy Bolt EV را تا اواسط اکتبر تمدید کرد-TechCrunch

جنرال موتورز تعطیلی کارخانه مونتاژ Orion خود را حداقل تا اواسط اکتبر به دلیل کمبود بسته باتری مربوط به فراخوان ایمنی Chevy Bolt EV و EUV که اخیراً اعلام شده است ، تمدید می کند. بلومبرگ ابتدا گزارش داد که این شرکت قصد دارد کارخانه خود را تا هفته 11 اکتبر خالی کند.

این شرکت در بیانیه ای گفت: “این جدیدترین تنظیمات برنامه ریزی به دلیل کمبود قطعات ناشی از محدودیت های عرضه نیمه هادی از بازارهای بین المللی است که محدودیت های مربوط به COVID را تجربه می کند.” “ما به توانایی تیم خود در ادامه یافتن راه حل های خلاقانه برای به حداقل رساندن تأثیر خودروهای با تقاضای بالا و ظرفیت محدود اطمینان داریم. اگرچه اوضاع پیچیده و بسیار روان است ، GM همچنان به تولید کامیون های سایز بزرگ که تقاضای زیادی دارد ، اولویت می دهد. “

هفته گذشته ، جنرال موتورز اعلام کرد تعطیلی کارخانه مونتاژ میشیگان ، که از 23 آگوست آغاز شده بود ، تا 20 سپتامبر تمدید می شود ، اما واضح است که این شرکت هنوز راه حلی برای علل تاخیر پیدا نکرده است. در همین حال ، جنرال موتورز گفت که به همکاری با تامین کننده باتری خود ، LG Chem ، برای به روز رسانی فرایندهای تولید و برنامه های تولید خود ادامه می دهد.

در ماه جولای ، این شرکت فراخوان Chevy Bolts خود را به دلیل خطرات ناشی از آتش سوزی آغاز کرد و اداره ملی ترافیک و ایمنی بزرگراه به مشتریان توصیه کرده است که وسایل نقلیه خود را دور از خانه و سایر وسایل نقلیه پارک کنند.

هفته گذشته ، جنرال موتورز اعلام کرد که تولید کامیون های بزرگ و SUV های بزرگ خود تا این هفته آغاز می شود ، اما کمبود تراشه باعث شده است که جنرال موتورز در 5 کارخانه مونتاژ دیگر در آمریکای شمالی کاهش تولید را اعلام کند. جنرال موتورز گفت ، برخی از آنها ، مانند کارخانه های Fort Wayne Assembly و Silao Assembly ، که مدلهای شورولت سیلورادو 1500 و GMC Sierra 1500 را تولید می کنند ، از 13 سپتامبر پس از تأثیر کوتاه مدت در کمبود نیمه هادی های جهانی ، به طور کامل افزایش یافته است.

کارخانه مونتاژ Lansing Delta Township در میشیگان ، که شورلت تراورس و بیوک را تشکیل می دهد ، هفته بیست و هفتم خرابی را در هفته 27 سپتامبر اضافه می کند و انتظار می رود که هفته 4 اکتبر تولید خود را از سر بگیرد. 19 ژوئیه. تعطیلی شورلت کامارو و کادیلاک بلک وینگ نیز تا هفته بیست و هفتم تمدید شد ، و همچنین زمان تعلیق قبلی تولید کادیلاک CT4 و CT5 اعلام شد. تولید کامارو از 13 سپتامبر و در CT4 و CT5 از 10 مه کاهش یافته است.

تولید Equinox ، Blazer و GMC Terrain در هفته 11 اکتبر نیز متوقف شده است ، که در کارخانه CAMI Assembly در کانادا و San Luis Potosi Assembly و Ramos Assembly در مکزیک تولید می شود. تولید Blazer و Equinox به ترتیب از 23 آگوست و 16 آگوست کاهش یافته است.

تولید کادیلاک XT4 ، که از 8 فوریه متوقف شده بود ، هفته آینده در مجمع Fairfax در کانزاس از سر گرفته می شود. جنرال موتورز گفت که تولید شورولت مالیبو ، که در فیرفکس نیز حضور دارد و از 8 فوریه افت کرده است ، تا هفته 25 اکتبر همچنان ادامه دارد.