جنرال موتورز تعطیلی تولید Chevy Bolt EV را دو هفته دیگر تمدید کرد – TechCrunch

جنرال موتورز تعطیلی کارخانه مونتاژ Orion را به دلیل کمبود بسته باتری مربوط به فراخوان گسترده ایمنی شورلت بولت EV و بولت EUV دو هفته دیگر تمدید کرد.

جنرال موتورز گفت که مدت زمان توقف طولانی مدت در کارخانه Orion تا 20 سپتامبر ادامه خواهد داشت. کارخانه مونتاژ Orion در میشیگان از 23 آگوست تعطیل شده است.

این فراخوان ، که در حال حاضر شامل همه مدلهای Chevy Bolt EV و EUV ساخته شده از سال 2017 است ، پس از کشف دو نقص تولیدی در سلول باتری که می تواند خطر آتش سوزی را افزایش دهد ، صادر شد. خطر احتمالی آتش سوزی باعث شد جنرال موتورز به صاحبان بولت توصیه کند خودرو را در حالت 90٪ محدودیت شارژ قرار دهند و از تخلیه باتری زیر 70 مایل برد جلوگیری کنند. اداره ملی ترافیک و ایمنی بزرگراه ها به رانندگان بولت توصیه می کند وسایل نقلیه خود را دور از خانه های خود پارک کنند تا خطر آتش سوزی کاهش یابد.

این خودروساز اعلام کرد که با تامین کننده خود LG Chem برای “به روز رسانی فرایندهای تولید” همکاری می کند.

Orion در ابتدا در ماه اوت به دلیل کمبود تراشه های نیمه هادی بسته شد. جنرال موتورز بعداً به کارکنان خود اطلاع داد که کارخانه به دلیل کمبود باتری های مربوط به فراخوان ، همچنان در حال کار است.

انتظار می رود هزینه فراخوان GM 1.8 میلیارد دلار باشد. سخنگوی جنرال موتورز در مورد اینکه آیا این مدت زمان خرابی طولانی مدت می تواند این تعداد را بیشتر کند یا نه به روزرسانی نکرده است. این خودروساز گفته است که از LG Chem بازپرداخت می کند.

کمبود تراشه

در حالی که کمبود جهانی تراشه های نیمه رسانا همچنان ادامه دارد ، جنرال موتورز اعلام کرد که می تواند تولید خود را در چند کارخانه خود در دو هفته آینده از سر بگیرد.

به گفته جنرال موتورز ، تولید کامل در کارخانه های Fort Wayne Assembly و Silao Assembly ، که مدلهای شورلت سیلورادو 1500 و GMC Sierra 1500 را تولید می کند ، از 13 سپتامبر پس از تأثیر کوتاه مدت در کمبود نیمه هادی جهانی آغاز می شود.

تمام کارخانه های بزرگ شاسی بلند GM و کارخانه های SUV در آمریکای شمالی هفته آینده تولید کامل خود را آغاز می کنند.

کارخانه جنرال موتورز Spring Spring Assembly در تنسی پس از تعطیلی از اواسط ژوئیه ، تولید GMC Acadia و Cadillac XT5 و XT6 را در 20 سپتامبر از سر می گیرد. این نیروگاه مجدداً به عنوان بخشی از مدت زمان تعطیلی طولانی مدت که از هفته 27 سپتامبر تا هفته 22 نوامبر برای نصب ابزار جدید مدل جدید آغاز می شود ، تعطیل می شود.

تولید کادیلاک XT4 ، که از 8 فوریه متوقف شده بود ، در مجمع Fairfax در کانزاس از سر گرفته می شود. جنرال موتورز اعلام کرد تولید شورولت مالیبو ، که در فیرفکس نیز حضور دارد ، کاهش خواهد یافت.

این شرکت زمان تعطیلی را در شهر Lansing Delta Township و Wentzville به مدت یک هفته افزایش داد ، به همراه یک هفته اضافی از کار افتادگی تولید شورولت Blazer در تأسیسات راموس خود.