جنرال موتورز مرکز جدیدی را برای باز کردن قفل باتری های ارزان تر و با برد بیشتر ایجاد می کند – TechCrunch

جنرال موتورز در حال ساخت یک تأسیسات جدید در محوطه دانشگاه وارن میشیگان خود است که هدف آن بازکردن فناوری پیشرفته سلول است که باعث کاهش هزینه باتری ها و بهبود برد آنها می شود.

این خودروساز روز سه شنبه گفت که مرحله اولیه مرکز نوآوری سلول باتری والاس ، که حدود 300000 فوت مربع مساحت دارد و در محوطه مرکز فنی جهانی GM قرار دارد ، در حال ساخت است و انتظار می رود در اواسط سال 2022 به پایان برسد. پیش بینی می شود که این مرکز در صورت نیاز حداقل تا سه برابر جای پای اولیه خود گسترش یابد. جنرال موتورز هزینه ساخت را فاش نکرد مگر اینکه گفته بود “صدها میلیون” در حال سرمایه گذاری است.

این تأسیسات به نام بیل والاس ، مدیر جنرال موتورز که تیم طراحی سیستم های باتری در شورلت ولت 1 ، ولت 2 ، مالیبو هیبرید و بولت EV را رهبری می کرد ، نامگذاری شده است. والاس ، که در سال 2018 درگذشت ، همچنین رابطه جنرال موتورز LG Chem R&D (در حال حاضر LG Energy Solution) است.

جنرال موتورز در حال حاضر دارای آزمایشگاه ها و یک مرکز تحقیق و توسعه است که روی توسعه باتری های ارزان تر و پر مصرف تر کار می کند. این مرکز جدید قرار است همه تلاش های مختلف جنرال موتورز را از جمله کارهایی که در زیر سیستم های شیمیایی و مواد و آزمایشگاه های سیستم باتری انجام داده است ، به هم متصل کند.

جنرال موتورز قصد دارد باتری هایی با چگالی انرژی تا 1200 وات ساعت در لیتر تولید کند و هزینه آن را حداقل 60 درصد کاهش دهد. هدف بلندپروازانه است – ممکن است برخی بگویند عالی است. همچنین اگر جنرال موتورز بخواهد با سایر خودروسازان رقابت کند ، همه آنها گامی مهم برای جنرال موتورز در نظر گرفته اند که همه آنها اعلام کرده اند قصد دارند به مجموعه ای از خودروهای تمام یا بیشتر الکتریکی روی آورند.

در حال حاضر ، اساس تغییر جنرال موتورز به خودروهای برقی پلت فرم Ultium و باتری های لیتیوم یون Ultium آن است. معماری الکتریکی جدید و سیستم باتری ، که در سال 2020 معرفی شد ، طیف وسیعی از محصولات را در مارک های خود پشتیبانی می کند ، از جمله خودروهای جمع و جور ، کامیون های کار ، SUV های بزرگ درجه یک ، خودروهای با عملکرد بالا.

جنرال موتورز پیش از این اعلام کرده بود که قصد دارد 5 میلیارد دلار برای سرمایه گذاری مشترک در تولید باتری Ultium با LG Energy Solutions سرمایه گذاری کند. این شرکت ها در حال تأسیس کارخانه مونتاژ سلول های باتری در یک سایت تولید گرینفیلد در منطقه لوردستون در شمال شرقی اوهایو هستند که بیش از 1100 شغل جدید و یک کارخانه در اسپرینگ هیل ، تنسی ایجاد می کند.

باتری های Ultium از کبالت کمیاب کمی استفاده می کنند و دارای یک طرح سلول معمولی هستند که می تواند با چگالی بیشتر انرژی و فضای کوچکتر نسبت به باتری های GM فعلی کارآمدتر پیکربندی شود.

به گفته داگ پارکس ، معاون اجرایی جنرال موتورز در توسعه محصول ، خرید و تامین زنجیره ای جنرال موتورز ، مرکز والاس بخش مهمی از برنامه GM برای ساخت سلول هایی خواهد بود که پایه ماشین های برقی ارزان قیمت با برد بیشتر در آینده خواهد بود. این پیشرفت ها در نسل آینده باتری های Ultium نشان داده نمی شود.

انتظار می رود که کار در مرکز والاس توسعه فناوری های جدید ، از جمله لیتیوم فلز ، سیلیکون و باتری های حالت جامد را تسریع کند. این مرکز گفت همچنین بر بهبود روش های تولیدی که می تواند در کارخانه های تولید سلول باتری استفاده شود ، از جمله مشارکت مشترک جنرال موتورز با ال جی در لوردستون و اسپرینگ هیل و دیگر مکان های نامعلوم در ایالات متحده ، تمرکز خواهد کرد.

به طور قابل توجهی ، این تأسیسات جدید ظرفیت ساخت نمونه اولیه سلول های باتری لیتیوم فلزی را برای استفاده خودروها فراتر از سلول های لیتیوم فلزی در مقیاس کوچک دارد که معمولاً در دستگاه های دستی یا برنامه های تحقیقاتی استفاده می شود. این سلول ها می توانند به اندازه 1000 میلی متر ، تقریباً دو برابر سلول های اولیه کیسه Ultium ، بزرگ باشند و بر اساس فرمول اختصاصی GM ساخته می شوند.