جنرال موتورز موتورهای مورد نیاز هامر برقی و سایر خودروهای برقی خود را معرفی می کند – TechCrunch

جنرال موتورز اخیراً زمان زیادی را صرف صحبت در مورد قابلیت های فناوری باتری Ultium خود کرده است ، اما در مورد موتورهای مورد نیاز این سلول ها کمتر صحبت کرده است. این موضوع روز سه شنبه هنگامی که این شرکت موتورهای جدید Ultium Drive خود را معرفی کرد ، تغییر کرد. با اعلام امروز ، این سری از سه مدل مختلف تشکیل شده است: یک مدل 180 کیلووات درایو جلو ، یک نوع جلو و عقب 255 کیلووات و یک موتور کمکی چهار چرخ محرک 62 کیلووات. دو مدل اول موتورهای مغناطیسی دائمی GM هستند که به گونه ای طراحی شده اند تا بتوانند وابستگی خود را به فلزات کمیاب سنگین کاهش دهند.

این شرکت با ویژگی های خاص گشتاور و چگالی قدرت هر موتور صحبت نمی کند ، اما ادعا می کند که باید عملکرد فوق العاده ای در آن جبهه ها داشته باشد. همچنین مشخص شد که هامر EV 2022 دارای سه مدل 255 کیلوواتی است. جنرال موتورز ادعا می کند که این خودرو قادر خواهد بود گشتاور ترکیبی 11.500 فوت/پوند تولید کند و شتاب صفر تا 60 مایل در ساعت را در تقریبا سه ثانیه افزایش دهد.

جنرال موتورز می گوید که مهندسان آن موتورها را با مقیاس پذیری در نظر گرفته اند. هر کدام را می توان با استفاده از ابزارها و تکنیک های ساخت مشابه ساخت. همچنین راهی برای ادغام قطعاتی مانند اینورتر قدرت به طور مستقیم در موتورها پیدا شد ، شاهکاری که شرکت می گوید باید هزینه ها را کاهش داده و تولید را ساده کند.

یادداشت ویراستار: این مقاله در اصل در Engadget ظاهر شد.