جنرال موتورز می گوید تا سال 2030 درآمد خود را دو برابر می کند و سهم بازار خودروهای الکتریکی را از تسلا – TechCrunch دریافت می کند

جنرال موتورز چهارشنبه اعلام کرد که درآمد خود را تا پایان دهه دو برابر می کند و سهم بازار خودروهای برقی را در اختیار می گیرد – جایی که تسلا در حال حاضر از آن لذت می برد – در حالی که حاشیه سود خودروهای موتور احتراق داخلی خود را افزایش می دهد.

هدف بلند پروازانه ، در جریان رویداد سرمایه گذاری دو روزه جنرال موتورز که از روز چهارشنبه آغاز شد ، با فروش طیف وسیعی از خودروهای برقی ، خدمات مبتنی بر نرم افزار و ارائه فناوری جدید از جمله نسخه جدید سیستم کمک رانندگی پیشرفته بدون دست که به گفته خودروساز به دست می آید. در 95 all سناریوهای رانندگی کار می کند و در نهایت در هر جاده آسفالته در ایالات متحده و کانادا استفاده می شود.

جنرال موتورز میلیاردها دلار برای رسیدن به این هدف جدید متعهد شده است. این خودروساز در ماه نوامبر اعلام کرد که در طول پنج سال 27 میلیارد دلار برای توسعه خودروهای برقی و فناوری خودکار هزینه خواهد کرد که 35 درصد بیشتر از برنامه قبلی خود است. جنرال موتورز این تعداد را در ماه جولای دوباره افزایش داد ، این بار تا سال 2025 به 35 میلیارد دلار رسید.

این پول در حال حاضر به کار گرفته می شود ، به ویژه در Ultium ، ساختار اصلی EV و باتری های خودروهای برقی نسل بعدی ، که شامل شورولت سیلورادو ، کراس اوور شورلت با قیمت حدود 30،000 دلار ، کراس اوور بیوک و کادیلاک Lyriq و Celestiq می شود. به

“هنگامی که به مجموعه قوی نگاه می کنید ، این واقعیت است که ما قصد داریم EV های مقرون به صرفه داشته باشیم ، واقعاً EV برای مردم مقرون به صرفه است و همچنین بر روی اکوسیستم مورد نیاز آنها کار می کنیم ، زیرا برای بسیاری از مردم تنها وسیله نقلیه آنها خواهد بود. ماری بارا ، رئیس و مدیرعامل شرکت ، در جریان یک نشست خبری در مورد نحوه برنامه ریزی شرکت برای به دست آوردن سهم بازار گفت: “آنها باید زیرساخت شارژ قابل اعتماد داشته باشند.” “به همین دلیل ما معتقدیم که قصد داریم آن مشتریان را جذب کنیم.”

بارا همچنین خاطرنشان کرد که این شرکت بر اساس وفاداری که مشتریان در حال حاضر به شرکت دارند ، ایجاد می کند. او گفت که همراه با نمونه کارها ، ظرفیت تولید موجود و شبکه نمایندگی همه مزایا هستند.

ما چیزهای زیادی داریم که وقتی پای خود را روی پدال گاز می گذاریم ، واقعاً می توانیم خیلی سریع حرکت کنیم. “

جنرال موتورز برای رسیدن به این میزان ، بیش از 50 درصد کارخانه های خود را در آمریکای شمالی و چین تا سال 2030 به تولید خودروهای برقی اختصاص می دهد.

نقل قول:

هدف درآمد جنرال موتورز به طور کامل بر فروش و تامین مالی خودروهای برقی متکی نیست. بارا و رئیس جنرال موتورز مارک روس در تماس تلفنی چهارشنبه با رسانه ها ، بارها به برنامه آن برای ارائه خدمات دیجیتالی از طریق بستر نرم افزاری Ultifi جدید و همچنین مشاغل جدید مانند شرکت تجاری تحویل EV خود BrightDrop و بیمه OnStar اشاره کردند.