جهنم ناب مدیریت JPEG های خود – TechCrunch

با سلام و بازگشت مجدد به Equity ، پادکست TechCrunch با تمرکز بر سرمایه گذاری خطرپذیر ، جایی که ما اعداد پشت سرفصل ها را باز می کنیم.

ناتاشا و الکس و رحمت و کریس هیچ کس غیر از خود TechCrunch به آنها پیوست مری آن آزودو، در اولین حضور خود در این نمایش. او تقریباً بهترین فرد است و ما استوک شده برای داشتن او روی غلاف

و خوب بود که مری آن این هفته در برنامه حضور داشت و نیمی از سایت دانگ را نوشت. این بدان معناست که ما باید انواع کارهای او را در خلاصه داستان قرار دهیم. در اینجا دستور کار است:

  • منابع مالی از: Ramp ، که 300 میلیون دلار با ارزش 3.9 میلیارد دلار جمع آوری کرد. NoRedInk ، که سری B قابل توجه 50 میلیون دلاری را گردآوری کرد. و Playbook ، که نوعی Dropbox برای طراحان ایجاد می کند. هر شرکتی چیزهای متفاوتی را برای نودل به ما ارائه می دهد ، چه استراتژی های متفاوت Ramp و Brex ، تفاوت NoRedInk با Grammarly و اینکه چرا Dropbox Dropbox برای طراحان نیست.
  • سپس ما جهان را چرخاندیم تا تمرکز خود را بر آمریکای لاتین محدود کنیم ، یک استارتاپ پررونق که مری آن اخیراً برای Extra Crunch از آن استفاده کرده است. به طور خلاصه ، سرمایه گذاری خطرپذیر به حرکت موج عظیمی از فعالیت های نوپا در منطقه کمک می کند – یا شاید موجی از فعالیت های نوپا باعث رونق سرمایه گذاری های خطرناک می شود؟ -منجر به شرکت های بزرگ ، و شاید برخی از افراد با استفاده از فناوری در بانکداری مدرن و اقتصاد دیجیتال. (برای اطلاعات بیشتر ، در اینجا نکاتی در مورد افزایش نرخ خروج بازار برزیل وجود دارد! و Flink مطرح کرد ، که ارزش جویدن نیز داشت.)

و این یک بسته بندی است ، خوب ، حداقل برای پنج ثانیه بعدی.

ارزش سهام هر دوشنبه در 7:00 صبح PDT ، چهارشنبه و صبح جمعه در 7:00 صبح PDT کاهش می یابد ، بنابراین در پادکست های Apple ، Overcast ، Spotify و همه بازیگران مشترک ما شوید.