جیم لانزون با Tinder شکست می خورد ، راست می رود تا مدیرعامل یاهو شود ، Renate Nyborg نقش مدیرعامل Tinder را بر عهده می گیرد – TechCrunch

ده روز پس از اینکه آپولو گلوبال خرید یاهو (Verizon Media سابق) را از Verizon به ارزش 5 میلیارد دلار به پایان رساند ، مدیرعامل جدیدی را برای این گروه تعیین کرد. جیم لانزون ، که در حال حاضر مدیرعامل برنامه دوستیابی Tinder است ، در حال رهبری این شرکت است (که به دلیل سلب مسئولیت ، صاحب TechCrunch نیز است). رناته نیبورگ ، که مشاغل Tinder را در EMEA اداره می کرد ، نقش مدیرعامل Tinder را بر عهده دارد.

گورو گوراپان ، که سه سال زیر نظر Verizon رهبری بخش را بر عهده داشت ، کناره گیری می کند و نقش “مشاور” آپولو را بر عهده می گیرد.

هفته ها قبل از بسته شدن فروش آپولو ، شایعات زیادی مبنی بر تغییر نگهبان شنیده می شد ، چیزی که منابع ما می گفتند دقیق نیست ، بنابراین این نباید یک شگفتی بزرگ باشد.

مدت تصدی Lanzone در Tinder فقط 14 ماه بود ، کوتاه مدت اما شاید مطابق برنامه ای باشد که برای سرعت و ملاقات معمولی با افراد بهینه شده است؟ قبل از آن ، او سالها صرف CBS Interactive کرد ، در میان سایر نقشها در رسانه ها و به ویژه رسانه های دیجیتال ، از جمله سر و کار داشتن در راه اندازی استارتاپهای رسانه های دیجیتال ، مانند این راهنمای ویدیویی آنلاین که سالها پیش در TechCrunch Disrupt راه اندازی شد (آن شرکت ، Clicker ، خریداری شد توسط CBS ، به این ترتیب او در نهایت CBS Interactive را اداره کرد). قبل از آن در IAC کار می کرد ، شرکتی که ابتدا Tinder را ایجاد و راه اندازی کرد.

“جیم دارای سابقه قابل توجهی در زمینه پیشرو و در حال رشد مشاغل نوآور در صنعت ما است ، و ما خوشحالیم که از او استقبال می کنیم. با تجربه و مهارت های مدیریتی اثبات شده ، ما اطمینان داریم که جیم رهبر درستی است تا یاهو را در یک مرحله تحول آفرین جدید که می تواند از بهترین پلتفرم و عملکرد یاهو برای رسیدن به ارتفاعات جدید استفاده کند ، راهنمایی کند. ” بیانیه. “ما همچنین می خواهیم از گورو برای مشارکت های مهمش در شرکت تشکر کنیم ، زیرا پس از سه چهارم پیاپی رشد دو رقمی موفق شد. ما مشتاقانه منتظر همکاری با وی در مقام جدید خود به عنوان مشاور آپولو هستیم. “

نیبورگ جوان است اما سابقه بسیار طولانی در زمینه فناوری دارد – و یکی دیگر از سلب مسئولیت ، او دوست من است – که شامل حضور در Headspace ، کار در اپل در نقش های مختلف در اشتراک ها و روابط توسعه دهندگان ، ایجاد استارتاپ های خود و موارد دیگر است.

ارتباط او با Tinder یک ارتباط حرفه ای و شخصی است.

او در بیانیه ای گفت: “من دقیقاً روی شوهرم دست کشیدم و این زندگی من را تغییر داد.” “مدیرعامل بودن این شرکت یک فرصت واقعاً فروتنانه و فوق العاده است. این امر برای نسل بعدی مجردها در سراسر جهان اتفاق می افتد. تیم Tinder – دست روی دست – نوآورانه ترین و الهام بخش ترین گروهی است که من تا به حال با آن کار کرده ام. ما در حال ایجاد سرگرم کننده ترین ، فراگیرترین و امن ترین مکان برای ارتباط مجردها هستیم. و می توانید این تکامل را در برنامه ما مشاهده کنید. ما در حال ساختن فناوری هستیم و در کنار آن سطح صنعت را بالا می بریم. “

این دو تغییر بزرگ علامت سوال زیادی را برای هر دو شرکت به دنبال دارد. برای یاهو ، بسیاری تعجب خواهند کرد که چگونه و آیا آپولو قصد دارد در درازمدت تلاش کند تا سازمان را به صورت یکپارچه اداره کند یا این که آن را برای قطعات بفروشد ، همانطور که گاهی اوقات در خانه های سهام خصوصی تمایل دارد. انتصاب Lanzone به این معناست که می توان دید بزرگتری برای ایجاد مشاغل در یک عملیات سودآورتر داشت ، همانطور که چهره رسانه و محتوا در جلوی آن قرار دارد. یا حداقل آن را محکم کنید تا برای دیگر گروه های رسانه ای دیجیتال جذابیت بیشتری داشته باشد.

از نظر Tinder ، انتصاب یک زن به شغل برتر یک حرکت مهم برای جلوه دادن چهره انسانی تری به برنامه است که پس از سال ها بحث و جدل در پشت آن و یکی از بنیانگذاران آن ، ویتنی ولف-هرد ، که در نهایت رفت و Bumble را ساخت-بیشتر. برنامه دوستیابی زنانه-برای استفاده مستقیم از Tinder.