حتی دلایل بیشتری برای حضور در TC Sessions: SaaS 2021 – TechCrunch

کمتر از دو هفته از TC Sessions فاصله داریم: SaaS 2021 ، یک کاوش یک روزه از نرم افزار به عنوان سرویس. اگر می خواهید در این بازار سخت و رقابتی پیشرفت کنید ، به همکاران خود بپیوندید و از تفکر فعلی و روندهای آینده استفاده کنید.

برای شنیدن ، ملاقات و مشارکت با درخشان ترین ذهن صنعت ، سازندگان و سرمایه گذاران بیایید. پایگاه دانش خود را گسترش دهید ، رقابت را دنبال کنید و راههای خبری برای همکاری پیدا کنید. در اینجا چند دلیل عالی دیگر برای رفتن به TC Sessions ذکر شده است: SaaS 2021.

دسترسی مقرون به صرفه به فرصت: فقط با 75 دلار گذرنامه خود را بخرید و 100 دلار در قیمت “درب مجازی” صرفه جویی خواهید کرد. هنگام خرید چهار یا بیشتر کارت (هر کدام 45 دلار) از پس انداز گروهی استفاده کنید. ما از نسل بعدی اندیشمندان و سازندگان با 35 دلار برای دانشجویان و فارغ التحصیلان اخیر پشتیبانی می کنیم.

مجموعه ای از جلسات شکست: سوالات خود را بیاورید و به لطف حامیان ما در موضوعات خاص آماده شوید. شما یک نیمکت عمیق از متخصصان با استعداد و دارای اعتبار بالا پیدا خواهید کرد که در مورد موضوعات داغ بحث می کنند. زمان دقیق وقفه ها را به همراه بقیه ارائه های روز در دستور کار رویدادهای کاملاً موجود ما خواهید یافت.

  • سه گام آسان برای به دست آوردن فرصت های جهانی ، ارائه شده توسط KUDU
  • Data Warehouse: The Foundation of the Modern Data Stack ، ارائه شده توسط RudderStack
  • چگونه شرکتهای با رشد بالا از فناوری برای اطلاع از استراتژی و هدایت نتایج استفاده می کنند؟ ارائه شده توسط SAP.
  • بهینه سازی بهره وری SaaS: چرا SaaS Sprawl رشد را ممنوع می کند ، ارائه شده توسط LeanIX
  • بردن افراد خود از شروع به مقیاس ، ارائه شده توسط SAP
  • آینده رو به جلو: چگونه یادگیری ماشین و رویکردهای انسان در حلقه قابلیت های اتوماسیون را گسترش می دهند ، ارائه شده توسط AKASA

دموی پویا: ما 10 استارتاپ در مراحل اولیه را به نمایش می گذاریم که برای باور آنها باید به سادگی آنها را ببینید. غرفه مجازی آنها را بررسی کنید ، از طریق CrunchMatch تماس بگیرید تا 1: 1 را ملاقات کنید یا برنامه نمایشی محصول را برنامه ریزی کنید. چه کسی می داند ، شاید شما یک مجموعه جدید برای مجموعه خود پیدا کنید ، یک همکاری الهام گرفته یا ارتباط خلاقانه دیگری که تجارت شما را پیش می برد.

ارتفاع خود را افزایش دهید: یکی از بهترین راه ها برای بهبود مهارت های خود این است که ببینید بنیانگذاران دیگر چگونه از پای در می آیند و از متخصصان باهوش مشاوره می گیرند. شما خوش شانس هستید! 10 استارتاپی که در بالا ذکر کردیم همه در جلسه بازخورد Startup Pitch شرکت خواهند کرد. آنها به کارکنان TC مراجعه کرده و بازخورد دریافت می کنند. هنگام یادگیری بیشتر در مورد این استارتاپ های جالب ، تنظیمات خود را انجام دهید ، یادداشت بردارید و تنظیمات خود را تنظیم کنید.

شبکه خود را بالا ببرید: از طریق CrunchMatch ، سیستم شبکه 1: 1 TechCrunch ، شرکت کنندگان قادر خواهند بود با انواع مختلف اعضای جامعه فضایی ارتباط برقرار کنند. این یک راه عالی برای جستجوی استارتاپ های جدید ، ارتقاء کسب و کار شما و ایجاد روابط جدید است.

البته ، ما تعداد زیادی نام و مغز بزرگ داریم که بینش ، مشاوره و گمانه زنی های ارزشمند را به اشتراک می گذارند. افرادی مانند Kathy Baxter در Salesforce ، Daniel Dines در UiPath ، Sarah Guo در Greylock ، Jay Kreps در Confluent ، Jared Soltero در Google و Jared Spataro در Microsoft.

جلسات TC: SaaS 2021 در 27 اکتبر برگزار می شود. اکنون کارت خود را بخرید و آماده یادگیری آخرین روندهای SaaS شوید ، مهارت های خود را ارتقا دهید و با متخصصان و فرصت ها ارتباط برقرار کنید.

آیا شرکت شما به حمایت یا نمایشگاه در TC Sessions: SaaS 2021 علاقه مند است؟ با تیم فروش حامی ما تماس بگیرید پر کردن این فرمبه