حقوق خصوصی می دهد و حقوق خصوصی از بین می رود – TechCrunch

با سلام و خوش آمدید به Equity ، پادکست TechCrunch با تمرکز بر سرمایه گذاری خطرپذیر ، جایی که ما اعداد پشت سرفصل ها را باز می کنیم.

ناتاشا و الکس و رحمت و کریس گرد هم آمدیم تا بزرگترین اتفاقات هفته ، از جمله برخی اخبار خودمان را بررسی کنیم. به عنوان یک نکته ، قسمت دوشنبه Equity در مرحله بعدی خواهد بود سهشنبه، با تشکر از تعطیلات ملی در اینجا در ایالات متحده. و ما برای روز چهارشنبه برنامه خاصی داریم ، بنابراین با ما همراه باشید.

خوب! در اینجا خلاصه ای از نمایش آمده است:

  • آپولو تسلط خود را به پایان رساند گروه رسانه ای Verizon یاهو: بله ، ما کارفرمایان جدیدی داریم و نسبت به آن احساساتی داریم. اما بیشتر اخبار TechCrunch برای خروج اکثریت Drift از Vista Equity Partners با قیمتی مفید بود که استارتاپ مستقر در بوستون را به یک اسب شاخدار تبدیل کرد. متأسفانه شرایط اعلام نشده است ، اما درآمدهای Drift در معامله قوی به نظر می رسد. این سوالاتی را برای ما باقی گذاشت.
  • سپس ما در مورد Databricks صحبت کردیم ، که تولید ناخالص داخلی یک کشور کوچک را در یک دور از منابع مالی این هفته افزایش داد و شرکت data-and-ML را با ارزش سرسام آور 38 میلیارد دلار ارزش گذاری کرد. چرا Databricks عمومی نمی شود؟ زیرا عمدتا مجبور نیست.
  • Hum Capital معتقد است که آینده جمع آوری کمک های مالی استارتاپی مستلزم بازگشت به مدرسه قدیمی وال استریت است. این استارتاپ به بنیانگذاران و سرمایه گذاران این روزها در بازار بیش از حد پراکنده کمک می کند و میلیون ها نفر را برای توسعه این خدمات جمع آوری کرده است.
  • در آنجا ما دو IPO را وارد کردیم ، از جمله داستان بسیار جالب Toast ، یکی دیگر از شرکتهای مستقر در بوستون و AllBirds. ارائه AllBirds از نظر عددی کمتر هیجان انگیز بود ، اگرچه ناتاشا و الکس هر دو کفش های خود را از شرکت دوست دارند.
  • و برای خاتمه ، بحث کردیم که چگونه Compound Foods می خواهد با ساختن دانه های قهوه کره زمین را نجات دهد. که ما حاضریم در اسرع وقت آن را امتحان کنیم.

این خلاصه ای از هفته ماست! سر خود را بالای شانه ها نگه دارید و آخر هفته خوبی داشته باشید!

ارزش سهام هر دوشنبه در 7:00 صبح PDT ، چهارشنبه و جمعه صبح در 7:00 صبح PDT کاهش می یابد ، بنابراین در پادکست های Apple ، Overcast ، Spotify و همه بازیگران مشترک ما شوید.