حقوق صاحبان سهام آماده است تا تجمیع MSP را به سطح بعدی برساند – TechCrunch

چشم انداز برای ارائه دهندگان خدمات مدیریت شده (MSPs) همچنان مثبت هستند ، زیرا افزایش پیچیدگی و نگرانی های امنیتی-ناشی از محیط کار از هر کجا و حوادث هک بالا-مدیریت فناوری اطلاعات را از یک مرکز هزینه به یک اولویت استراتژیک اصلی برای C تبدیل کرده است. مجموعه

محرک اصلی رشد چنین ارائه دهندگانی این واقعیت است که مهارتهای مورد نیاز برای مدیریت و ایمن سازی محیطهای پیچیده فناوری اطلاعات تقاضای بالایی دارد و توسعه و نگهداری تیمهای فناوری اطلاعات داخلی را که برای انجام وظایفشان مناسب است ، برای بسیاری از مشاغل دشوار می کند.

در نتیجه ، تعداد فزاینده ای از شرکتها به بخشی از مدیریت مدیریت فناوری اطلاعات خود و یا تمام آنها را به ارائه دهندگان خدمات با مهارت بالا و برون سپاری خود ادامه خواهند داد. برخی از خودی های صنعت تخمین می زنند که تنها 30 تا 40 درصد از بازار خدمات مدیریت شده نفوذ کرده است ، بنابراین یک شکاف بزرگ وجود دارد که MSP ها می توانند آن را پر کنند.

سرمایه گذاران سهام خصوصی به این موانع توجه کرده اند و بسیاری از آنها علاقه زیادی به سرمایه گذاری در این بخش دارند ، که به تجمیع فعلی دامن می زند.

MSP ها دارای همه مواردی هستند که حقوق خصوصی آنها را دوست دارد-روند تقاضای قوی ، ریسک کم منسوخ شدن ، خدمات “چسبنده” که مشتریان طولانی مدت را به خود جلب می کند و درآمدهای مکرر زیاد ، حاشیه جریان نقدی قوی و یک تجارت نسبتاً “کم دارایی”. بعلاوه ، با حدود 40،000 MSP در ایالات متحده [as of 2019]، صنعت بسیار پراکنده باقی مانده است و فرصت های عظیمی را برای بازیگران سهام خصوصی ایجاد می کند تا شرکت های بزرگ را از طریق خریدها ایجاد کنند.

بسیاری از شرکتهای خصوصی در حال حاضر در این بخش سرمایه گذاری کرده اند. Cowen تقریباً 50 MSP متعلق به سهام خصوصی را دنبال می کند ، که بسیاری از آنها قبلاً MSP های دیگری را خریداری کرده اند. جدول زیر چند مورد از MSP های تحت حمایت سهام خصوصی را نشان می دهد که انتظار می رود کاتالیزورهایی برای ادامه ادغام در این بخش باشند. اکثر این شرکت ها قبلاً خریدهای متعددی را تکمیل کرده اند.