خارج از دیوار – TechCrunch

https://www.youtube.com/watch؟v=QzTyKuqgQS4

اکثر ما دوران طلایی دوران حرفه ای مایکل جکسون را در نظر می گیریم و کوئینسی جونز تولید کننده شکست های جهانی Thriller and Bad بود. با تأمین جریان فیلم ها و انتشارهای چند تک آهنگ (5 در Bad) ، رکوردها بر نمودارها ، رادیو و MTV غالب بودند. اما پیشرفت واقعی درست قبل از آن با اولین رکورد انفرادی جکسون Off the Wall انجام شد.

متولد thrall از عصر دیسکو ، آن را هیپ نبود ، تسلیم به احساس فانک MGM. اما در کوه های اطراف وودستاک ، ما نمی توانیم این رکورد را از صفحه گردان جدا کنیم. امروزه ، با یک فرمان صوتی ساده به سیری ، مه ها تبخیر می شوند و به همراه آنها همه گیری ، کار ، کار ، کار شبانه روز و سالهای ذوب. و بیس. خدای من ، اما ما را به سوی زندگی از دیوار سوق می دهد.

اجازه چیزی است که به ما داده شده است. ما به اون نیاز داریم. مهم نیست که چه چیزی در انتظار ما است ، شیارها ذات آینده ما را در بر می گیرند ، امیدها و رویاهای ما ، و شهود ما را باز می کنند. آیا می توانیم جرات داشته باشیم که این گونه فکر کنیم ، ترکیبی از آوازها ، بوق ها ، سازهای کوبه ای و باس های حرکتی؟ یک آهنگ استیوی واندر باتری را شارژ می کند. رکورد بی سر و صدا محو می شود و پمپ را برای Side One آماده می کند.

امروز ما یک کمدین کلوپ شبانه را از دست دادیم ، همانطور که نورم مک دونالد در کلیپ یوتیوب خود را صدا می زد. مانند بهترین آنها ، کمدی او مانند یک پلیس 50 ساله از او خارج شد ، روشمند و احمقانه. شما می توانید نبوغ او را در چهره افراد بامزه ای ببینید که او را در برنامه های خود داشتند-لترمن ، لنو ، کونان ، دنیس میلر خنده دار به طرز وحشتناکی خنده دار در برنامه کابل HBO با دهن کجی اش. در مورد دیوار صحبت کنید

میلر این خودخواهانه ترین هنرهای تاریک را تعریف کرد ، یعنی لذت داشتن در صورت خنده دار بودن. در زمان طاقت فرسا و نه خنده دار ، این رزمندگان عجیب و غریب به آرزوهای خنده متمایل می شوند. ساختار دقیق مک دونالد برای جستجوی ظاهری بی هدف او در جستجوی نقطه شیرین ، جایی که خط مشت به دلیل اجتناب ناپذیری آن بسیار شبیه مک گافین است ، بسیار غنی بود.

همانطور که جهان به آرامی تمرکز خود را بازیابی می کند ، اپل آیفون جدیدی را منتشر کرده است که می تواند واقعیت را پس از این واقعیت تنظیم کند ، با دانستن این که این نمی تواند چیزی را که و چه کسانی را از دست داده ایم بازیابی کند ، من از زمانی که داشتیم بسیار سپاسگزارم با این بزرگان و لحظات عالی آنها وقتی مسافر به بالای کوه رسید و از مرد خردمند راز زندگی را پرسید ، او پاسخ داد: “می توانی یک ثانیه به من وقت بدهی ، من با تلفن تماس می گیرم.”

جدیدترین خبرنامه باند Gillmor

__________________

گروه گیلمور – فرانک رادیس ، مایکل مارکمن ، کیث تیر ، دنیس پومبریانت ، برنت لیری و استیو گیلمور. ضبط زنده جمعه 27 آگوست 2021.

تهیه و کارگردانی Tina Chase Gillmortinagillmor

fradice،mickeleh،denispombriant،kteare،brentleary،stevegillmor،gillmorgang

در خبرنامه جدید Gangmor Gang مشترک شوید و در تلگرام به کانال پشتی بپیوندید.

گروه گیلمور در فیس بوک … و در اینجا خواهر ما G3 را در فیس بوک نشان می دهد.