این محصول دارای توان خروجی 2200 وات بوده و برای استفاده طولانی مدت در آرایشگاه ها طراحی شده است. برای حالت دادن یا خشک کردن موها، دو تنظیم سرعت و سه تنظیم دما دارد. سشوار دیواری جانسون 5000 به صورت دائمی بر روی دیوار نصب می شود و تنها توسط شیلنگ متصل به سشوار جابجا می شود. سشوار این نوع را می توان هتلی نیز نامید، زیرا قدرت متوسطی دارد. از فناوری تولید یون استفاده می کند و به شما امکان می دهد هم دما و هم سرعت باد را تنظیم کنید.

نمایندگی تعمیرات مایکروفر سامسونگ در مشهد. تعمیر مایکروفر ال جی یک سرویس کاملا تخصصی است. بهتر است در اسرع وقت مایکروفر سامسونگ را تعمیر کنید. بیش از 25 سال تجربه در زمینه لوازم خانگی. تعمیر فن برای انواع فن اعم از ثابت و ایستاده. 6 ماه تا 1 سال گارانتی تعمیر. تعمیر کولر گازی در نمایندگی تعمیرات بوش مشهد، تعمیرات ماشین ظرفشویی دوو، سامسونگ، الکترو استیل، فیلیپس و بوش و تعمیر جاروبرقی سامسونگ و ال جی مشهد. ما بهترین خدمات تعمیر جاروبرقی سامسونگ را در خراسان رضوی داریم.

به طور کلی سشوارها وسایلی هستند که از برق برای تولید هوای گرم استفاده می کنند و در خانه ها و سالن ها برای خشک کردن و حالت دادن به موها استفاده می شوند. با وجود تنوع بسیار زیاد سشوارهای موجود در بازار امروز، مهم ترین نکته در این فصل توجه به اجزای رایج سشوارها به منظور تعمیر آن ها صرف نظر از برند و مدل آن است. من می خواهم قبل از بررسی مدارهای مختلف، برخی از اجزای یک سشوار را مورد بحث قرار دهم. در دسته آموزش تعمیرات لوازم خانگی سشوار را می توان دسته بندی کرد.

در این حالت، عناصر سشوار تمام حرارت خود را آزاد نمی کنند، بنابراین بیش از حد داغ می شوند. موتور را با یک نوع مشابه جایگزین کنید. در سشوارهای مجهز به موتور یونیورسال می توان موتور را به طور کامل اصلاح کرد ( مبحث 1-1-1). در نقطه ضعف 10، هنگام بسته شدن کلید ولتاژ، تفاوتی در عملکرد سشوار مشاهده نمی کنید. علت 1: کلید خراب است. استفاده از عیب‌یابی: یکی از سیم‌های کلید را جدا کنید و اگر مشکل برطرف نشد، کلید را تعویض کنید. علت 2: دیود کوتاه است. 1) تست کنید. هنگام اتصال آمپرمتر به پین ​​های دیود، عقربه منحرف شده و صفر را نشان می دهد. وقتی رابط های اهم متر تغییر می کنند، عقربه باید روی بی نهایت بایستد. متناوبا، دیود دیگری با اندازه مشابه جایگزین کنید. عنصر تغییر ولتاژ قطع شد، علت 3. عیب یابی: همانطور که در شکل 2-14 نشان داده شده است، عملکرد موتور با حذف یا تعویض یک عنصر تغییر می کند. هر زمان که المنت موتور پاره شود، سشوار فقط با یک سرعت کار می کند. برای رفع نقص، المنت را تعویض کنید.

خدمات سشوار جانسون مجموعه برای تمامی محصولات و قطعات فیلیپس و براون گواهی رسمی نمایندگی فروش و تعمیرات فیلیپس می باشد. نمایندگی مجاز فیلیپس در مشهد، ایران.نمایندگی مجاز فیلیپس در براون ایران. تفال در مشهد. فروش و تعمیر انواع تیغ، اپیلاتور، سشوار، اتو، غذاساز، جاروبرقی، سرخ کن و همچنین فیلیپس، براون، کنوود. تفال در مشهد. گارانتی پشتیبانی و خدمات پس از فروش قهوه ای. در مشهد فروش و تعمیرات سشوار رمینگتون;نمایندگی فروش و تعمیرات سشوار فیلیپس بابیلون Max Johnson & Brown;اتو مو و قطعات موتور رمینگتون;و تعمیرات سشوار حرفه ای رمینگتون.

دسته سشوار از لاستیک یا انواع مشتقات پلاستیکی ساخته شده است تا اولا در برابر تماس با بدنه ایمن بوده و ثانیا وزن سشوار از حد معینی فراتر نرود. تقریباً تمام مدارات سشوار در داخل دسته و همچنین کلیدها قرار دارد. کارخانه هایی مانند Beam دسته سشوار را طوری طراحی می کنند که در صورت لزوم روی بدنه تا شود تا قابلیت حمل و جابجایی بالایی داشته باشد. سشوار از دو نوع موتور استفاده می کند. از آنجایی که یک موتور جهانی به 220 ولت نیاز دارد، قطعاً به موازات المنت بسته می شود.ولتاژ موتور با ولتاژ برق شبکه یکسان است.

مدارهای سری این عیب را دارند. عیب 1 زمانی رخ می دهد که مدار باز شود. تقریباً تمام قطعات در یک سشوار با مدار تست سری مورد نیاز است. سشوار فقط در صورت قطع شدن فاز اصلی یا صفر می تواند به طور کامل خاموش شود. پیدا کردن سریع مشکل مفید است. عیب 2: سشوار در حین کار داغ می شود، اما ترموستات برق را قطع نمی کند. علت: کنتاکت های ترموستات به هم جوش داده شده اند. با این قسمت دستگاه را خاموش کنید. جرقه ها با قطع و وصل شدن پایداری خود را از دست می دهند و در نتیجه جوش می شوند.

هدف از سشوار و اتو مو ایجاد تنوع و زیبایی هر چه بیشتر است. در مورد بهترین برندهای تولید کننده این دستگاه ها و نکاتی که هنگام خرید باید در نظر بگیرید، آشنا خواهید شد. این شرکت نزدیک به شصت سال است که به تولید دستگاه های حالت دهنده مو می پردازد و کیفیت کار آن باعث شده تا به یکی از برندهای برتر در بازارهای مختلف بین المللی از جمله ایران تبدیل شود. این برند علاوه بر تولید انواع محصولات حالت دهنده مو، انواع سشوار به ویژه مدل های چرخشی و برس دار را تولید می کند و توانسته سهم قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص دهد.