خطر دروغها و تنها راه اعمال قانون جذب (ویدیویی که باید دید)

قانون جذب راز، در شما روحیه جنگجویی خستگی ناپذیری ایجاد میکند، تا برای رسیدن به اهداف و آرزوهایتان همیشه در تلاش و تکاپو باشید. بعضی افراد تا کلمه قانون جذب را می شنوند به یاد سخنرانی های انگیزشی استرهیکس میفتند، او نیز در این زمینه شهرت ویژه ای داشته است. سعی کنید نوشته ای که تهیه می کنید سرشار از کلماتی باشد که از نظر احساسی حالتان را خوب میکند. این نکته رو فراموش نکنید که استفاده از کلمات احساسی حال دلتان را خوب میکند، و زمانی که حالتان خوب باشد قدرت ارتعاشاتی که به کائنات ارسال میکنید بیشتر است. اگر این مراحل را درست انجام دهید و هیچ شکی نداشته باشید و به کائنات اطمینان داشته باشید، مطمئن باشید با آن هدف و خواسته که دارید می رسید .

چه مدل لباس عروسی دوست داری؟با انجام این کار ذهن خود را تقویت می کنید و قدرت مغز خود را افزایش می دهید. به نوشتن ادامه دهید تا این که چشمان تان پر از اشک شود. اگر در حال حاضر با فردی در ارتباط هستید، باید کم کم متوجه تغییر رفتار او بشوید تا همه چیز بین شما دو تا بهبود پیدا کند. هر چقدر هم به قانون جذب مسلط باشید اما نتوانید باورهایتان را تغییر بدهید نمیتوانید به آن نتیجه دلخواهتان برسید. هر آن چه که دنیا به شما عنایت کرده را در جایی یادداشت بفرمایید و بابت آن ها از جهان سپاسگزاری کنید. چه مدل لباس عروسی دوست داری؟ اصلا نیازی نیست که برای کسی خود در مورد خواسته هایتان تعریف کنید، شما می توانید خودتان با خودتان راجب به چیزهایی که دوست دارید داشته باشید حرف بزنید .

پس باید برای اینکه بتوانید از قانون جذب در جهت خواسته ها و آرزوهایتان استفاده کنید باید ذهنتان را کنترل کنید و از قدرت ذهن تان استفاده کنید. دوم اینکه بخششتان باید احساس خوبی در شما ایجاد کند. و اما مرحله دوم از سری مراحل قانون جذب درخواست کردن اهدافتان است. سوال اول، سوالی است که جواب آن در ناخودآگاهتان جای گرفته و به اصطلاح به یک باور تبدیل شده است و سوال دوم سوالی است که جواب آن در ضمیر خودآگاهتان جای دارد. معتکف تحصیلات تکمیلیاش را در آمریکا میگذارند و به همین دلیل کتابهای زیادی را به زبان اصلی مطالعه میکند و هنگامی که به ایران بازمیگردد، با ترجمهی فارسی تعدادی از کتابهایی که به زبان اصلی خوانده بود، مواجه میشود و بعد از بررسی و مقایسه متن اصلی با متن ترجمه متوجه میشود که میتواند جای ترجمههای با دقت در بازار کتاب ایران را پر کند و به همین انگیزه به ترجمهی حرفهای رو میآورد.

گویی انسانها، فرصتها و حتی اشیای بیجان همچون یک جورچین سر جای خود قرار میگیرند تا تصویر واضحی از خواسته ما را به جهان فیزیکی نشان دهند. اغلب افرادی که زندگی فوقالعادهای دارند درست نمی دانند که چه کاری کردند تا به این زندگی رسیدند. و استفاده از آن چه کمکی به ما می کند؟ قانون جذب چیست؟ و چه کمکی به ما می کند؟ می خواهیم راجع به این موضوع با شما صحبت کنیم که چه ارتباطی بین احساسات فرد با قانون جذب وجود دارد. از کجا اپلیکیشن قانون جذب راز را دانلود کنیم ؟ افراد زیادی هستند که تحت تاثیر فیلم راز و قوانین استفاده از قانون جذب قرار میگیرند اما همواره گلمند هستند که چرا این قوانین برای آنها جواب نمی دهد؟ هم اکنون هم انسان های موفق زیادی نظیر آنتونی رابینز، ناپلئون هیل، باب پراکتور، اندرو کارنگی، بروس لیپتون و صدها الگوی موفقیت دیگر در جهان از طرفداران قانون جذب هستند و بیش از 5.8 کاربر در فیس بوک تجربه موفقیت های خود از قانون جذب را نقل کرده اند.

یکی دیگر از مراحل مهم از سری مراحل قانون جذب تجسم کردن درخواست ها است. 6- تفاوت ها را بپذیرید. «در تمام طول زندگی نسبت به قانون جذب موضع مخالف خود را حفظ میکردم. پس بر اساس این قانون تمام افکار ما در زندگی ما پیدار میشوند. بر اساس مطالعات بنده، از دیدگاه اسلام؛ قانون جذب مشکلی ندارد و من به قانون جذب در قرآن معتقدم مگر اینکه افکار موهومی و غیر توحیدی در ذهن افراد پیدا شود. در تمرین قانون جذب تجسم خلاق شما برای اینکه ارتعاش خواسته تان را به کائنات بفرستید باید خواسته های تان را تجسم کنید. شما میتوانید به احساسات خود اعتماد کنید، تا اینکه بیش از حد برای تصمیم گرفتن فکر نکنید. اگر خیلی جدی به دنبال تغییرات در زندگیتان هستید من به شما پیشنهاد میکنم این مقاله را تا انتها مطالعه کنید و سپس کارهای عملی که به شما گفتیم را به درستی انجام بدهید و بعد نتایج را با گذشته مقایسه کنید.

نکته ای که خواهش میکنم همواره گوشه ای از ذهنتان داشته باشید این است که، احساسات شما با ضمیر ناخود آگاهتان ارتباط مستقیم دارد. 1. من احساس میکنم پولدارم. اکنون بعد از گذشت قرن ها قانون جذب در میان مردم به این شکل جا افتاده است که، هر رفتار و عمل شما، خواه شادی یا عصبانیت و هر احساس دیگری در نهایت آن چیزی است که بازخوردش را در زندگی شخصیتان مشاهده خواهید کرد. وقتی به چیزهای مثبت زندگیتان توجه می کنید در حال فرستادن ارتعاش مثبت به کائنات هستید و چیزهای مثبت بیشتری وارد زندگیتان میشود. یه تصویر از چیزی که می خوای به کائنات ارسال کن.کائنات پاسخ خواهد داد.خواستتو از حالا از آنِ خودت ببین.تو ذهنت تصورش کن که بهش رسیدی.هر چقدر تصورت با جزئیات بیشتری باشه بهتره.اگر می خوای ازدواج خوبی داشته باشی،خودترو ببین که در کنار همسرت هستی،حلقه ی ازدواجتونو لمس کن ،لحظه ی خواستگاری شدنترو ببین ،چه احساسی داری؟

در این بخش، قصد داریم به شما علاقمندان و خوانندگان عزیز این مقاله بگوییم که قانون جذب عشق چیست ؟ مانند این که “پیدا کردن کسی سخت است” ، “چرا دیگران خوبی من را نمی بینند” و “هیچ کس من را دوست ندارد.” شما خصوصیات بسیار خوبی دارید که باعث می شود شایسته عشق و توجه هر کسی باشید. نگران خودتان باشید. به خودتان توجه کنید. در ادامه با ذکر راهکارهایی در رابطه با جذب عشق به وسیله قانون جذب عشق در خدمت شما دوستان و عزیزان هستیم. برگردیم به مثال قبل، فرض کنید هنگام استفاده از قانون جذب عشق با احساس منفی به شخص احساسی خود می اندیشید، نتیجه این تفکر دور شدن وی از شما است. اکثر قریب به اتفاق کسانی که قصد استفاده از قانون جذب عشق برای جذب فرد مورد علاقه خود را دارند در ابتدای کار دفتر و قلمی بر می دارند و خصوصیات و ویژگی های کسی که مایل به انتخاب وی به عنوان همسر آینده هستند را در دفتر یادداشت می کنند.

سایت قانون جذبقانون جذب برای این دسته از آدمها هم کار میکند. این احساسه که انرژی شما رو با خواستهها هم فرکانس میکنه. این سلول ها به گونه ای ساخته شده اند که همیشه و در همه زمان به جز خواب در حال تولید انرژی و ارتعاش هستند. خجولی را کنار بگذارید هرجا با مشکلی روبرو شدید ما کنار شما هستیم و به تمام پرسشها پاسخ داده خواهد شد.چرا که خجالت زده گی عموما افکار منفی ای را با خود به همراه دارد که مانع از عملکرد این قانون میشود پس اگر با مشکل خجولی دست و پنجه نرم میکنید پیشنهاد میکنیم مقاله مرتبط به کمرویی از سایت راز موفقیت را مطالعه کنید . من نیز زمانی که برای اولین بار فیلم راز را دیدم نسبت به مفهوم قانون ارتعاش کائنات تردید کردم.

کائنات با احساسات سروکار دارد و اگر شما انرژیتان را روی احساسات مثبت متمرکز کنید سطح ارتعاشی تان خیلی زودبالا می رود. در این مرحله بالا نگهداشتن سطح ارتعاشی تان بسیار اهمیت دارد. مرحله دو: ارتعاشاتت را بالا ببر. او میگوید هنگامی که چیزی برای شما لذت و خوشی دارد، ارتعاشات شما را بالا میبرد و در نتیجه شما لذت را به کائنات مرتعش میکنید. هر چیزی به آن وارد شود و در آنجا بماند، به کائنات سفارش موارد مشابه میدهد. یکی از مهمترین مراحل قانون جذب کائنات برای آنکه به هدف و خواسته که دارید برسید , تمرین کردن مداوم است . بعد از شناخت موانع میتوانید برای برطرف کردن آنها اقدام کنید. شما اگر قانون جذب را بدانید و از آن استفاده کنید میتوانید به هر خواسته و هدفی که داشته باشید برسید.

رقم می زنند و آن را شکل می دهند.شاید تصور کنید که قانون جذب یک قانون بسیار عجیب است، اما اصلاً اینطور نیست و اگر به گذشته خود نگاه کنید می بینید که از این قانون در زندگی خود استفاده کرده اید. شاید برایتان باور نکردنی باشد اما استفاده از قانون جذب از جمله قانون جذب عشق می تواند زندگی شما را به طور کلی دگرگون کند. یا شاید هزاران سؤال و ابهام دیگر در رابطه با چگونگی کارکرد قانون جذب در ذهن دارید. یا یک مثال ساده تر بزنیم، وینستون چرچیل را که دیگر میشناسید؟ از طرف دیگر، افراد خواسته یا ناخواسته تمام تجربه های زندگی خود را براساس قانون جذب رقم می زنند و آن را شکل می دهند. افکار بد باعث ایجاد ناخواسته ها و شرایط بد در زندگی تان می شود.

خواستههای خود را به صورت شفاف و روشن مشخص کنید.

ویژگی های خوب موردنظرتان را در خودتان جستجو کنید و آنها را ایجاد یا تقویت کنید. اگر شما بدانید که با انجام این 7راه می توانید به تمام اهداف و خواسته هایتان مثل موفقیت شغلی،جذب ثروت، ایجاد یک رابطه عالی، ساخت بهترین زندگی،قبولی در بهترین دانشگاه،سلامتی جسم و روان و … هدف و خواسته ای را که دارید واضح و با تمام جزئیات مشخص کنید. مرحلهی جذب برای او کارآیی نداشت زیرا خواستهاش را به اندازهی کافی مشخص نکرده و نخواسته بود. خواستههای خود را به صورت شفاف و روشن مشخص کنید. اما زمانی که با قانون جذب آشنا شد، دربارهی این قانون مطالعه کرد و آن را پذیرفت؛ توانست در طول پنج ماه، نظریههایش را در بیش از پنجاه همایش به اشتراک بگذارد و تدریس کند.

بعد از این اتفاق، لوسیر شغل اداریاش را رها کرد و بر قانون جذب و جنبههای مختلف متمرکز شد اما برنامهای برای نوشتن کتابی دربارهی نظریههایش نداشت. برای قلب و احساستان ببخشید و از آن لذت ببرید. یکی از نظریه های معروف اینشتین نظزیه نسبیت اوست که امروزه به طور فراگیر در فیزیک و مسایل آن به کار میرود. بر اساس تجربیات بالینی، شما با تفکر متمرکز و متوجه به چیزی، از طریق قانون جذب، آن فکر را قوی و قویتر خواهید کرد. شما در زندگی بر اساس آن چیزی را که داده اید جذب و دریافت می کنید. 2- شما اتفاقات (خوب یا بد) پیرامونتان را بر اساس تفکراتتان تجربه میکنید . چه بخواهید یا نخواهید! آن ها این گونه فکر می کنند که تمام کاری که برای تحقق زندگی رویاهایشان نیاز است انجام دهند ، این است که آنچه را می خواهند تصور کرده و پس از آن هر چه بخواهند طبیعتا به سمت آن ها جریان پیدا خواهد کرد؛ بدون این که تلاش کنند!

من چطور 40 سال بدبختی و بیچارگی را برای خودم و خانوادهام طلب کردهام؟ با استفاده از قانون جذب آنها را جذب کرده و به خواسته ها و آرزوهایشان برسند. ما دائما در حال فرستادن ارتعاش به دنیای اطراف خود هستیم. اگر زمانی احساس کردید که مسیر بخششتان در حال انحراف به سمت حساب و کتاب کردن است، دست نگهدارید و کاری انجام ندهید. آنگاه در گام های بعدی یکی یکی، اقدام به جذب خواسته های خود کنید. به ذهنتان زمان بدهید تا دوباره به مسیر درست بازگردد، آنگاه بخشش را آغاز کنید. وقتی خودتان را با دیگران مقایسه می کنید این کار باعث می شود عزت نفس و باوری که نسبت به خودتان دارید را از دست بدهید و نه تنها ایمان تا نسبت به قانون جذب کمتر میشود بلکه دیگر نتیجه ای که می خواهید را نمی گیرد.

البته این اصل برای افکار منفی هم کارساز است.

بلکه تلاش کنید و فکر کردن تنها به آن ها را کنار بگذارید. این کار می تواند سخت باشد، به خصوص اگر احساسات منفی بین شما دو نفر وجود داشته باشد، و ممکن است در ابتدا تنها بتوانید یک مورد پیدا کنید. در پاسخ به این سؤال یعنی قانون جذب چیست ؟ تجربه تمام افرادی که از قانون جذب استفاده میکنند این را به وضوح نشان می دهد که راه استفاده از قانون جذب تجسم مداوم و روزانه است. تمام اینها فقط کمکه، نه اصل کار. البته این اصل برای افکار منفی هم کارساز است. برای این کار نیز قانون جذب، سپاسگزاری و بخشش، میلیاردها سال قبل از تولد ما آماده به خدمت و گوش به فرمان خلقشدهاند.

هرچه به او بگویید باور میکند و بلافاصله اقدام میکند. قانون جذب سه مرحله داره ،درخواست ، باور و دریافت. حتما بخوانید : 7 افسانه و باور غلط در مورد قانون جذب! زمان درست- مکان غلط؛ مکان درست- زمان غلط. میشود گفت همهی آدمها حداقل یکبار شانس خودشان را لعنت کردهاند که در زمان درست در مکان نادرست بودهاند و یا در مکان درست در زمان نادرست قرار گرفتهاند. به هیچ عنوان از فعل آینده استفاده نکنید، مثلا نگویید که من آن زن یا مرد رویای را در زندگی ام خواهم داشت. می خواهم هر کسی این دوره را تهیه می کند به چنان قدرتی دست پیدا کند که بفهمد ریشه تمام مشکلات و کاستی های زندگیش کجاست و چطور آن را برای همیشه حل کند.