خطوط هوایی دلتا با TSA PreCheck شریک می شود تا کیسه قطره های مبتنی بر بیومتریک را راه اندازی کند – TechCrunch

خطوط هوایی دلتا، با مشارکت TSA PreCheck، امروز اعلام کرد که چگونه از بیومتریک استفاده می کند تا به مسافران اجازه دهد چمدان های خود را رها کنند، از امنیت عبور کنند و با نشان دادن چهره خود وارد هواپیما شوند. در حال حاضر، جدیدترین بخش این، تجربه رها کردن چمدان PreCheck، آزمایشی است که فقط در آتلانتا و برای اعضای برنامه پرواز مکرر SkyMiles دلتا که برای پیش‌بررسی TSA نیز ثبت‌نام کرده‌اند، در دسترس است.

این پروژه بر اساس کاری که این شرکت هواپیمایی در مرکز دیترویت خود و برای پروازهای بین‌المللی خود به خارج از آتلانتا انجام داده است، توسعه می‌یابد. اما اکنون شامل یک تجربه ریزش کیف با قدرت تشخیص چهره نیز می شود.

در آتلانتا، جایی که دلتا و TSA این آزمایشی را اجرا می‌کنند، اعضای برنامه پروازهای مکرر SkyMiles دلتا که اعضای پیش‌بررسی TSA نیز هستند، اکنون منطقه سلف‌سرویس PreCheck برای رها کردن چمدان خود را دریافت می‌کنند. در آنجا، مسافرانی که در این برنامه شرکت می‌کنند (که باید هر بار که در برنامه دلتا وارد پروازی می‌شوند انجام دهند) به سادگی به سمت دستگاه‌های جدید چکاندن چمدان می‌روند، چهره‌شان را اسکن می‌کنند، که تأیید می‌کند که از طریق چه کسی هستند. پایگاه داده TSA، و دستگاه برچسب چمدان آنها را برای آنها چاپ می کند. هنگامی که برچسب را می چسبانند، کیسه را روی کمربند قرار می دهند و دستگاه های جدید خودکار کیسه انداختن کیسه را وزن می کنند و از دوربین برای بررسی اندازه آن استفاده می کنند.

اعتبار تصویر: دلتا

“Our هدف اینجا است 30 گرگ فوربس، مدیر عامل فرودگاهی Experience در دلتا در یک رویداد مطبوعاتی قبل از رونمایی رسمی گفت. «تیاو مسیر که بود رفتن به رسیدن به آنجا است نه فقط را فن آوری، را حقیقت که وجود دارد نه رقص – شما نکن دارند به راه اندازی را برنامه یا نگاه کن برای شما راننده مجوز – [but also because] wهستند همچنین جمع آوری با یکدیگر مردم سازمان بهداشت جهانی مسافرت رفتن خیلی به طور مشابه.»

فوربس خاطرنشان کرد که این فقط برای کیف های معمولی غلتکی، چمدان ها و کیسه های دافل کار می کند. اساساً این منطقه برای پروازهای مکرر است که می دانند چه می کنند.

دستگاه قطره کیسه تشخیص چهره دلتا

اعتبار تصویر: TechCrunch

“منf شما بیا که در با شما تخته موج سواری، شما گلف باشگاه ها، اسکلیدap [curbside check-in] در حال رفتن بودن آ بهتر انتخاب برای شما. اگر شما هستید خانم جانسون دومین-مقطع تحصیلی رشته سفر و وجود دارد 30 بچه ها و آنها همه دارند بلیط چالش ها و مسائل. نه آ عالی تجربه برای تو» گفت.

در حال حاضر، حدود یک چهارم از پروازهای دلتا مستقر در آتلانتا در حال حاضر واجد شرایط تحویل چمدان های خود از این طریق هستند. از آنجایی که این تجربه به یک حساب SkyMiles مرتبط است، ممکن است چند نفر نیز تشویق شوند تا در برنامه پروازهای مکرر دلتا ثبت نام کنند، که سپس راه های جدیدی را برای بازاریابی به آن پروازها نیز ارائه می دهد.

در آزمودن این تجربه به صورت دست اول، وعده سقوط کیسه 30 ثانیه ای کاملاً قابل دستیابی به نظر می رسید. تشخیص چهره، با برداشتن مختصر ماسک، چند ثانیه طول می کشد. وصل کردن برچسب چمدان احتمالاً بیش از هر چیز دیگری طول کشید.

در حال حاضر، دلتا فضای کوچکی را برای این کار با تنها چهار دستگاه ایجاد کرده است، اما فوربس خاطرنشان کرد که اگر ظرفیت به یک مشکل تبدیل شود، این شرکت هواپیمایی از قبل برنامه‌هایی برای دومین منطقه تخلیه چمدان در جای دیگری در فرودگاه دارد.

دستگاه های جدید کیسه انداختن همچنین دارای مقرون به صرفه ای برای افراد کم بینا و در صورت بروز هر گونه سردرگمی در مورد شخصیت شما، یک اسکنر کارت پرواز است.

از رها کردن چمدان، به خط PreCheck می رسد، جایی که یک اسکن صورت دیگر و سپس دروازه سوار شدن، برای یکی دیگر وجود دارد. اگر همه چیز خوب پیش برود، هرگز نیازی به دریافت کارت پرواز یا شناسه ندارید (اما به هر حال باید کارت شناسایی همراه داشته باشید).

مانیتور سقوط کیف بدون لمس دلتا

اعتبار تصویر: TechCrunch

به‌طور پیش‌فرض، استفاده از بیومتریک برخی از مسائل مربوط به حریم خصوصی را ایجاد می‌کند. دلتا تأکید می‌کند که فقط برای تأیید هویت شما، تصویر برای ارسال به TSA لازم است. و اگر منصفانه باشیم، اگر PreCheck یا Global Entry را انتخاب کنید، TSA از قبل می‌داند چه شکلی هستید و چه زمانی سفر می‌کنید. فوربس همچنین خاطرنشان کرد که دلتا خود هیچ یک از داده‌های بیومتریک را لمس نمی‌کند، اما آن را به شرکای خود واگذار می‌کند که فناوری آن را ارائه می‌کنند. امنیت فناوری آنها توسط دولت تایید شده است، اما همه ما می دانیم که هیچ سیستمی وجود ندارد که 100٪ ایمن باشد.

من شخصاً در سال جاری چندین بار از مرز ایالات متحده عبور کرده ام، بیشتر با استفاده از Global Entry که در این مرحله کاملاً به تشخیص چهره نیز متکی است. بار اول کمی عجیب به نظر می رسید، اما از آنجایی که امنیت داخلی در حال حاضر تمام اطلاعات من را در اختیار دارد، مشکلی نبود و به سادگی باعث شد سریعتر به سمت ارتباطم برسم. استفاده از سیستم دلتا از کنار پیاده‌روی تا سوار شدن کاملاً مشابه است (و عدم نیاز به لمس چیزی یک امتیاز خوب در عصر کرونا است).

با این حال، همه مایل به انجام این مبادلات نیستند. برای آنها، هیچ چیز واقعاً تغییر نمی کند. پس از همه، همه اینها انتخاب کردن است.

در حال حاضر، این یک مشارکت انحصاری بین دلتا و TSA است، حداقل برای برنامه آزمایشی فعلی. سایر خطوط هوایی مطمئناً در حال حاضر روی چیزی مشابه کار می کنند (یونایتد علیرغم مشارکت با CLEAR احتمالاً پذیرنده بعدی است). من انتظار دارم که دلتا این را در سراسر نقاط تماس مشتریان مختلف خود در فرودگاه گسترش دهد و سایرین نیز به زودی از آن پیروی کنند.

اعتبار تصویر: دلتا