خلاصه TechCrunch+: نکات فنی عمیق برای SaaS VCها، جمع آوری کمک مالی سمی، گزینه های راه اندازی ویزای دانشجویی

اگر زمانی که ما در حال انجام یک بازی تداعی کلمات بودیم، کسی گفت «استارت‌آپ»، من با «جمع‌آوری کمک مالی» پاسخ می‌دهم. (شرط می بندم که شما هم همین کار را می کنید.)

درخواست پول از مردم یکی از جنبه‌های کلیدی سفر هر بنیان‌گذار است، اما مدیر عامل Techstars، کالین والاس، می‌گوید که همچنین می‌تواند مرگ شما را تسریع کند.

به عنوان مثال، افزایش یک دور برای افزایش سرعت مهندسی، فروش و بازاریابی مثبت به نظر می رسد – اما اگر خود کسب و کار دارای اقتصاد واحد منفی باشد چه؟


مقالات کامل TechCrunch+ فقط برای اعضا در دسترس است
از کد تخفیف استفاده کنید TCPLUSROUNDUP برای صرفه جویی 20٪ از اشتراک یک یا دو ساله


والاس در TC+ می نویسد: «بیشتر اوقات، چیزی که بین یک شرکت و توانایی آن برای دستیابی به مقیاس قرار می گیرد، کمبود پول نیست.

«بهتر است بپرسیم: آیا ما مشکلات شلوغی داریم؟ مشکلات محصول؟ مشکلات فرآیند؟ مشکلات مردم؟ آیا مدل کسب و کار من اساساً ناقص است؟»

در این مقاله، او چهار سناریو را بررسی می‌کند که اغلب کارآفرینان را به جستجوی پول نقد جدید سوق می‌دهد و توضیح می‌دهد که چرا گرفتن «تصویر روشنی از آنچه باعث زیان می‌شود» بسیار مهم‌تر است.

با تشکر برای خواندن،

والتر تامپسون
مدیر تحریریه، TechCrunch+
شخصیت اصلی شما

سرمایه گذاران نرم افزار باید قبل از ورود به فناوری عمیق، این 3 ایده را دوباره یاد بگیرند

سه لامپ آویزان از سقف

اعتبار تصویر: کریستین استورزنگر (در یک پنجره جدید باز می شود) / گتی ایماژ

به گفته Champ Suthipongchai، یکی از بنیانگذاران، از آنجایی که VCها “سرمایه گذاری نرم افزاری را به یک بازی مالی کم حاشیه” تبدیل کردند، ممکن است یک مثبت خالص باشد که بسیاری از آنها “نمی توانند به سمت جلو حرکت کنند و در چیز بزرگ بعدی سرمایه گذاری کنند: فناوری عمیق”. و شریک عمومی در Creative Ventures.

طرز فکر SaaS فقط برای سرمایه گذاری در فناوری عمیق مرتبط نیست، به این معنی که VC های سنتی قبل از غواصی باید رفتار (و انتظارات) خود را مجدداً تنظیم کنند.

Suthipongchai می نویسد: “سرمایه اول بنیانگذار سرمایه گذاران نرم افزار به سادگی در دنیای فناوری عمیق اشتباه است.”

این نوع تفکر جادویی دقیقاً به همین دلیل است که کتاب بازی نرم افزار آنها محکوم به شکست است.

Blank Street کد جذاب کردن کافی شاپ ها را برای VC شکست

خیابان خالی، قهوه، استارتاپ ها، سرمایه گذاری خطرپذیر

اعتبار تصویر: گتی ایماژ

سرمایه‌گذاران فناوری تمایلی به حمایت از کسب‌وکارهای فیزیکی ندارند، زیرا قطعات متحرک بسیار زیادی دارند: استارت‌آپ‌های SaaS نمی‌توانند لاستیک پنچر کنند یا در بازرسی سلامت شکست بخورند، و مطمئناً نیازی به ترافیک ندارند.

ربکا اسزکوتاک می نویسد: «اما خیابان Blank ادعا می کند که کد نحوه ایجاد زنجیره ای از بیش از 65 کافی شاپ فیزیکی دارای معیارهای مناسب برای جذب سرمایه گذاران خطرپذیر را شکسته است.

آنها اخیراً یک دور سری B ۲۰ میلیون دلاری را در میان سالی که جمع‌آوری کمک‌های مالی با مشکل مواجه شده است، بسته‌اند – حتی برای شرکت‌هایی که هزینه‌های سربار پایینی دارند.

از سوفی بپرسید: اگر با ویزای دانشجویی در ایالات متحده هستم، می توانم یک استارت آپ راه اندازی کنم؟

چهره تنها در ورودی پرچین پیچ و خم که پرچم آمریکا در مرکز آن قرار دارد

اعتبار تصویر: Bryce Durbin / TechCrunch

سوفی عزیز

تازه فهمیدم دانشگاه آمریکا قبول شدم که اولین انتخابم بود!

یک روز، رویای من این خواهد بود که استارتاپ خود را در ایالات متحده ایجاد کنم.

– بنیانگذار آینده نگر