خودروهای مرسدس از سال 2022 دارای صدای Dolby Atmos اختیاری خواهند بود – TechCrunch

اگر خودرویی با Dolby Atmos فراگیرتر می خواهید، نیازی به خرید Lucid Air ندارید. مرسدس در تمام مدل هایی که از آخرین رابط MBUX (معرفی شده با جدیدترین کلاس S) و سیستم صوتی اختیاری Burmester 3D یا 4D استفاده می کنند، خودروهای خود را به صدای Atmos مجهز می کند. چه رانندگی کنید یا نه، موسیقی سازگار را در یک میدان صوتی بهبودیافته به صورت عمودی می شنوید – همانطور که مرسدس ادعا می کند ممکن است مانند یک “کنسرت زنده” به نظر نرسد، اما باید یک قدم بالاتر از پخش معمولی استریو باشد.

سیستم 4 بعدی شامل 31 بلندگو است که 6 عدد از آنها افکت سه بعدی را از بالا ایجاد می کنند. چهار بلندگوی “نزدیک گوش” دیگر در صندلی های جلو قرار دارند و هر چهار صندلی هر کدام دو مبدل صدا (معروف به تحریک کننده) دارند. با استفاده از توان کل 1750 وات (شامل یک ساب ووفر 18.5 لیتری) بدون در نظر گرفتن پردازش صدا، احتمالاً خوشحال خواهید شد.

فقط برای خرید یک ماشین مجهز به Atmos برنامه ریزی نکنید. این فرمت ابتدا در مرسدس میباخ در تابستان 2022 و در کلاس S به زودی در دسترس خواهد بود. مدل‌های دیگر نیز عرضه خواهند شد، اما شاید نخواهید به این زودی‌ها روی خرید یک کلاس A با Atmos حساب کنید.

یادداشت ویراستار: این پست در ابتدا در Engadget ظاهر شد.