داده های تنوع چندان شفاف نیست: مشکل چیست؟

در صنعت فناوری ، تنوع یک موضوع داغ است. ما شرکت هایی مانند فیس بوک و گوگل را مشاهده کرده ایم که متعهد به ابتکارات تنوع ، برابری و مشارکت به امید بهبود فرهنگ شرکت خود هستند. اما تجزیه و تحلیل نشان می دهد که در 10 سال گذشته علی رغم این تلاشها ، هیچ تغییر قابل ملاحظه ای در تنوع این شرکتهای ادعا شده از سوی DEI صورت نگرفته است.

در دهه 2010 ، بسیاری از شرکت های فناوری گزارش های تنوع سالانه خود را برای نشان دادن شفافیت به صورت عمومی منتشر کردند. با این وجود ، هنگام بررسی داده ها مشکلی بوجود می آید: در حالی که گزارشها اغلب سودها یا زیانهای افزایشی در تعداد تنوع را توصیف می کنند ، آنها اغلب در تجزیه و تحلیل داده هایی که می تواند به شرکت در ایجاد تغییرات ملموس کمک کند ، تجزیه و تحلیل نمی کنند.

استفاده از داده ها برای بررسی عمیق تر سیستم هایی که بر تنوع تأثیر می گذارد

داده های این گزارش ها بیانیه ای از نتایج را در اختیار ما قرار می دهد. ما می توانیم ببینیم آیا این شرکت در مناطق اندازه گیری شده تنوع رشد کرده یا کاهش یافته است – معمولاً نمایندگی جمعیتی. چیزی که ما نمی توانیم ببینیم این است که چرا این نتایج اتفاق می افتد و در کدام نقطه از سیستم ما علامت را از دست می دهیم.

بنابراین ، این گزارشات اثرات پاسخگویی قدرتمند اندازه گیری فرآیندها و سیستم های بهبود یافته را از دست می دهند.

برای نشان دادن یک مثال ، ما داده های بازاریابی یک شرکت را بررسی می کنیم.

هنگامی که یک شرکت بزرگ در تلاش است تا قیف بازاریابی خود را بهینه کند ، می تواند داده ها را در هر سطحی از فرایند بازاریابی مشاهده کند. به عنوان مثال ، آنها می توانند تعداد برداشت هایی را که از تلاش های بازاریابی خارجی دریافت می کنند تخمین بزنند ، تعداد تبدیل تبلیغات به وب سایت خود را کمی کنند و تعداد بازدیدکنندگان وب سایت را به مشتریان تبدیل کنند. این اطلاعات به طور منظم برای بهینه سازی عملکرد و افزایش فروش استفاده می شود – و اولویت بندی می شود زیرا رهبران می دانند که ایجاد درآمد برای موفقیت شرکت ضروری است.

رهبران می توانند این کیفیت تحلیل را در سطح استخدام با ثبت و تجزیه و تحلیل داده ها در هر سطح از سیستم استخدام انجام دهند. مجموعه داده ها شامل اطلاعات دموگرافیک برای هر نقطه تعامل است ، از جمله:

  • تعداد برداشتهای دریافتی برای آگهی استخدام.
  • مشخص شدن نامزدها از طریق منابع تأمین منابع
  • کاندیداهایی که برای مصاحبه معرفی می شوند.
  • نتایج ارزیابی مصاحبه کننده
  • پیشنهادات شغلی و پیشنهادات شغلی پذیرفته می شود.

سپس رهبران می توانند تضمین کنند که نمایندگی جمعیتی در هر سطح از فرایند حداقل معادل جمعیت شناسی مجموعه استعدادهای موجود است. پس از آن شرکت باید اولویت استفاده از این داده ها را برای ایجاد تغییرات منظم در سیستم (نه سالانه) برای بهبود نتایج ، در اولویت قرار دهد.

استخدام تنها یک مثال است و حوزه های دیگر تجاری نیز وجود دارد که می توانند از تنوع اطلاعات آموزنده تری بهره مند شوند.

عملی کردن اطلاعات

به عنوان یک رهبر ، شما می توانید داده های خود را با انتشار اطلاعاتی که می تواند منجر به پاسخگویی و عدالت و مشارکت بیشتر شود ، قابل اجرا کنید.

اشتراک هر یک از موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • پرداخت شفافیت و حقوق صاحبان سهام بر اساس جمعیت شناسی.
  • داده های مشارکت و گنجاندن بر اساس جمعیت شناسی.
  • میزان ارتقاء بر اساس جمعیت شناسی
  • میزان حفظ بر اساس جمعیت شناسی

در حال حاضر ، پوست مشاور عمومی شما ممکن است با این توصیه ها خزیده شود. با این حال ، سازمان هایی که در زمینه استعداد ، فرهنگ و عدالت نوآوری می کنند ، مایلند در این مناطق شفافیت و پاسخگویی سرگردان شوند.

علاوه بر این ، ما سازمانهایی را مشاهده کرده ایم که مایلند با انتشار این داده ها از صمیمیت بر تمامیت خود ایستادگی کنند و پیشرفت قابل توجهی در جهت ایجاد فرهنگ های وابستگی به این مرکز بر تنوع داشته باشند.

شفافیت داده ها با داده ها برابر نیست مسئوليت

ما اغلب معتقدیم که اگر بتوانیم چیزی را اندازه گیری کنیم ، می توانیم آن را تغییر دهیم. با این حال ، اندازه گیری به تنهایی تغییر ایجاد نمی کند. بنابراین ، اندازه گیری عناصر داده مناسب بسیار مهم است در حالی که ذینفعان را برای تغییرات قابل اندازه گیری مسئول می دانم.

بیایید در نظر بگیریم که چگونه این کار در فروش انجام می شود.

تیم های فروش بر اساس سهم خود در دستیابی به اهداف درآمد ، عملکرد فردی را اندازه گیری می کنند. آن ها هستند ضروری نتیجه بگیرند یا خطر از دست دادن شغل خود را داشته باشند زیرا شکست می تواند به کسب و کار آسیب برساند.

اگر ما برای DEI همین کار را می کردیم ، می دیدیم که رهبران برای دستیابی به نتایج ملموس به صورت سه ماهه یا سالانه به عنوان بخشی از اهداف ارزیابی عملکردشان ، مسئول خواهند بود. اما ، متأسفانه ، ارائه گزارشی مبنی بر آنچه اتفاق افتاده است ، رهبران را ترغیب نمی کند تا اقدامات بیشتری را برای تغییر فرآیندهای موثر بر نتایج انجام دهند.

مقایسه با اعداد پایین سوزن را جابجا نمی کند

گزارش تنوع اغلب داده های سالانه را با معیارهای قبلی شرکت ، صنعت به طور کلی ، شرکت هایی با اندازه مشابه یا کل جغرافیا (یعنی ایالات متحده) مقایسه می کند. این شکل از اندازه گیری پیشرفت باعث می شود پیشرفت افزایشی به عنوان یک دستاورد بزرگتر از آنچه به نظر می رسد به نظر برسد. رهبران می توانند به این داده ها اشاره کرده و بگویند استانداردهای صنعت را رعایت می کنند ، اما اگر میزان پیشرفت صنعت ناچیز باشد ، به سادگی مسئولیت برای دستیابی به نتایج بهتر را حذف می کند. ده ها سال است که سازمان ها تنوع را به درستی دریافت نکرده اند.

بیایید این را به سادگی بگوییم: محک زدن به عملکرد ضعیف یک عمل ضعیف است.

اگر یک معیار را انجام می دهید ، حداقل به دنبال این باشید که با مقایسه شرکت هایی که در سه ماهه برتر فعالیت می کنند ، به منظور بهبود تنوع ، پیشرفت واقعی را انجام دهید. اما ، باز هم ، این نوار را بالاتر می برد و رهبران را برای استراتژیک تر شدن به چالش می کشد.

مهمتر از همه ، شرکتها باید با توجه به مجموعه استعدادهای موجود (با استفاده از داده های اداره آمار کار در ایالات متحده یا نرخ فارغ التحصیلی بر اساس جمعیت و زمینه تحصیل)) برای تعیین نمایندگی کم در جغرافیا ، صنعت و زمینه شغلی خود.

به عنوان مثال ، میزان فارغ التحصیلی در میان زنان گرایش علوم کامپیوتر به طور چشمگیری بیشتر از نمایندگی زنان در نقش های مهندسی نرم افزار در سطح پایین در اکثر شرکت ها است.

و با این حال ، حتی داده های BLS می توانند نادرست باشند زیرا بر فرض های متعددی در مورد افرادی که واجد شرایط استخدام هستند متکی است و مجموعه وسیعی از افراد واقعاً قابل اشتغال را حذف می کند. بنابراین ، شما همچنین می توانید این معیارها را با محلی داده های جمعیتی به عنوان یک مجموعه داده دیگر برای نشان دادن میزان تأثیرگذاری شما.

اگر شرکت های فناوری اطلاعاتی را منتشر کنند که نه تنها آنچه را که در حال حاضر در سازمان در حال رخ دادن است توصیف کند ، بلکه زمینه تأثیر چگونگی سوگیری سیستمیک بر استعدادهای گوناگون را که نمی توانند به سازمان های خود دسترسی داشته باشند ، ارائه دهد ، این گزارشات ممکن است انگیزه تغییر رفتار را ایجاد کند و برای خوانندگان سایر صنایع که به دنبال آن هستند ارزشمندتر باشد. بهبود نتایج سازمانی خود