دانشگاه اموری صندوق سرمایه گذاری دانشجویی را برای سرمایه گذاری در استارت آپ های کم نماینده – TechCrunch راه اندازی می کند

زمان یادگیری دانشگاه است و گاهی اوقات بهترین نوع یادگیری عملی است که در آن با انجام آن به درک حرفه ای می رسید. دانشجویان دانشگاه اموری می خواستند در مورد سرمایه گذاری خطرپذیر اطلاعاتی کسب کنند ، در حالی که راهی برای به دست آوردن بودجه برای بنیانگذاران استارتاپ های کم نماینده پیدا کردند. آنها هر دو را در یک صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر جدید به نام Peachtree Minority Venture Fund (صندوق سرمایه گذاری کوچک Peachtree) انجام می دهند ، که بهار آینده به عنوان بخشی از کلاسی که دانشجویانی که این صندوق را اداره می کنند شرکت خواهند کرد.

ایده این پروژه در برخی تحقیقات در مدرسه بازرگانی دانشگاه اموری Goizueta شکل گرفت. ویلی سالیوان و همکلاسی هایش کریستن لیتل ، چیس آنن و آلن کوئیگلی در مورد تجربیات کارآفرینان کم نماینده در منطقه آتلانتا که دانشگاه در آن واقع شده است ، تحقیق می کردند.

“وقتی مصاحبه هایی انجام دادیم ، یکی از مهمترین مسائلی که همیشه مطرح می شود این است که هنوز مشکل دسترسی به سرمایه برای کارآفرینان سیاه پوست چقدر است. بنابراین ما در حال ارائه توصیه های خود بودیم. سالیوان به من گفت: “بسیار خوب است که چگونه می توانیم به عنوان یک دانشگاه به این موضوع بپردازیم.”

سالیوان می گوید که تیم تحقیق متوجه شده است که این یک مسئله قدیمی است ، مساله ای که هنوز پاسخ خوبی برای آن وجود ندارد. او همچنین می دانست که دانش آموزان چند دهه بود که در مدارس دیگر سرمایه گذاری می کردند ، بنابراین ایده شروع به کار در Emory را با هدف یافتن راهی برای تأمین بودجه برخی از این شرکت ها و همچنین آموزش دانش آموزان به نحوه کار VC ها

تیم به این نتیجه رسیدند که یک صندوق سرمایه گذاری تحت مدیریت دانش آموزان یک م missingلفه مفقود در آموزش و پرورش Emory است ، که می تواند یک فرصت یادگیری تجربی عالی برای دانشجویان باشد تا با سرمایه گذاری واقعی در شرکت های واقعی و انجام کلیه کارها و تجزیه و تحلیل های مناسب برخورد کنند. آنها به عنوان سرمایه گذار یا سرمایه گذار در هر شرکتی چنین می کنند.

اما سالیوان گفت که ایده این بود که بیش از این کار انجام شود. آنها همچنین می خواستند با تأمین بودجه آن استارتاپ هایی که معمولاً در دسترسی به سرمایه مشکل دارند ، نه تنها به سرمایه گذاران سیاهپوست بلکه به بنیانگذاران سرخپوست آمریکایی و لاتینکس نیز کمک کنند تا شکاف سرمایه ای را که با تحقیقات خود یافته اند ، برطرف کنند.

تیم بنیانگذار صندوق سرمایه گذاری اقلیت اقلیت دانشگاه Peachtree.

تیم مingسس: کریستن لیتل ، ویلی سالیوان ، چیس آنن ، آلن کوئیگلی. اعتبار عکس: دانشگاه اموری

“[We decided to] اولین صندوق دانشجویی را راه اندازی کنید ، جایی که ما بر روی چندین چیز تمرکز می کنیم. اول از همه ، ما در این اقلیت های کم نماینده سرمایه گذاری می کنیم ، اما هدف ما همچنین ایجاد چندین طبقه از سرمایه گذاران از همه زمینه های نژادی و قومی مختلف است که در دوران تحصیل در Goizueta Business Business با این نوع کارآفرینان بسیار درگیر بوده اند. ،” او گفت.

او معتقد است که اگر مدرسه بتواند نسل جدیدی از سرمایه گذاران را تولید کند که عادت به نگاه به گروه های متنوع تری از مشاغل نسبت به شرکت های سرمایه گذاری معمولی داشته اند ، می توانند این آموخته ها را هنگام ورود به جهان و پیوستن به این شرکت ها با خود به همراه داشته باشند.

اما قبل از اینکه بتوانند صندوق سرمایه گذاری ایجاد کنند ، به پول احتیاج داشتند. سالیوان گفت که او با دهها صندوق سرمایه گذاری دیگر در مدرسه صحبت کرده است و بیشتر آنها از زاغه های غنی تأمین مالی شده است ، گزینه ای که او گفت که واقعاً ندارد. اما وقتی ایده خود را به مدیر موقت Goizueta ، کارن سداتول ، ارائه داد ، گفت که او این ایده را دوست دارد و تصمیم گرفت 1 میلیون دلار از وقف مدرسه به عنوان سرمایه اولیه برای صندوق اختصاص دهد.

“او در حال حاضر از بسیاری از موارد برابری نژادی و عدالت نژادی که ما در مدرسه انجام داده ایم حمایت می کند. سالیوان گفت: “هنگامی که ما تمام برنامه های خود و چگونگی راه اندازی این طرح را ارائه کردیم ، اساساً گفت:” من می خواهم از محل وقف ما پول برای راه اندازی آن اختصاص دهم. “

تحقیق و تجزیه و تحلیل تحت نظارت استاد مدرسه بازرگانی Goizueta به عنوان بخشی از کلاسی که سرمایه گذاران دانشجویی برای عضویت در این گروه انجام می دهند ، انجام می شود. این دوره به دانشجویان در مورد جنبه های فنی سرمایه گذاری ، مانند درک اینکه جدول کلاه چیست و همچنین نحوه ایجاد یک مدل مالی ، آموزش می دهد. همچنین جنبه های گوناگونی و گنجاندن سرمایه گذاری و چگونگی جلوگیری از تعصب ناخودآگاه در تصمیمات سرمایه گذاری را مورد بررسی قرار خواهد داد.

این صندوق همچنین در حال ایجاد یک هیئت مشورتی از گروه های منطقه آتلانتا است که شامل مرکز نوآوری راسل ، دهکده فناوری آتلانتا و سرمایه گذاری آتلانتا است. و در حالی که منابع معامله و تصمیمات نهایی بر عهده دانشجویان خواهد بود ، آنها می توانند هر زمان که س questionsالات خاصی در این زمینه داشتند ، بتوانند از حکمت یک سرمایه گذار با تجربه تر استفاده کنند ، به این هیئت مشاوره تکیه کنند.

صندوق سرمایه گذاری توسط سه دانشجو اداره می شود که به عنوان شرکای مدیریتی فعالیت می کنند و بخش عمده ای از سازماندهی و تامین منابع را انجام می دهند. این دانش آموزان همچنین به عنوان دستیار آموزشی برای اساتیدی که دروس مرتبط را تدریس می کنند ، خدمت خواهند کرد و بر دیگر دانش آموزان که دارای عناوینی مانند کارشناسی ارشد و تحلیلگران هستند ، نظارت خواهند کرد ، درست مانند سایر شرکت ها. با فارغ التحصیلی شرکای مدیریتی ، شرکای مدیریتی جدیدی از بین کارکنان سال گذشته انتخاب می شوند تا سطح تداوم در برنامه ایجاد شود.

این شرکت قصد دارد سالانه چند سرمایه گذاری بین 20 تا 25 هزار دلار انجام دهد و همچنین یک صندوق سرمایه گذاری خرد با چهار یا پنج چک دیگر به ارزش حدود 10 هزار دلار در سال تاسیس کند تا برخی از شرکت ها را با صاحبان کم نمایندگی که ممکن است دریافت نکنند ، شروع به کار کند. توجه سرمایه گذاران سنتی یا بانک ها.

“نیمی دیگر از آنچه ما به دنبال انجام آن هستیم ، کمک به افرادی است که در ابتدا درست هستند ، کسی که ایده خوبی دارد ، شاید آنها کمی محصول خود را تولید کرده اند ، شاید حتی مقداری درآمد داشته باشند ، اما چه چیزی آنها واقعاً نیاز دارند [a small check to get them going]… ”

این صندوق هنوز در مرحله تشکیل است ، اما انتظار می رود اولین دوره در ژانویه آغاز شود و اولین سرمایه گذاری ها در ماه مارس انجام شود. سالیوان و تیمش پایگاه داده ای بین 100 تا 150 شرکت را به عنوان نقطه شروع کلاس ایجاد کرده اند.

“ما کارهای زیادی انجام می دهیم [setup] در حال حاضر ، واقعاً با افرادی که در خارج هستند و مواردی از این قبیل آشنا می شویم تا هنگامی که این دانش آموزان آموزش دیدند و ما شروع به کار کردیم ، بتوانیم به سرعت پیش برویم و امیدواریم اولین سرمایه گذاری ها را در ماه مارس انجام دهیم. “