درآمد HubSpot: کسب درآمد از هوش مصنوعی مولد

شرکت های نرم افزاری سازمانی زمانی را برای ادغام هوش مصنوعی مولد در محصولات خود تلف نمی کنند. با وجود انفجار نسبتاً اخیر با توجه به علاقه به مدل‌های زبان بزرگی که توسط شرکت‌هایی مانند OpenAI و Anthropic ساخته شده‌اند، شرکت‌های فناوری بزرگ و کوچک در حال استفاده از این فناوری در محصولات و خدمات خود هستند.

شما تا به حال سرفصل ها را دیده اید: Slack is کار بر روی ابزارهای هوش مصنوعی; آنتروپیک در حال ساخت است یک نسخه از LLM خود برای استفاده در داخل سرویس چت شرکتی؛ جعبه است کار با ابزارهای مولد هوش مصنوعی، و غیره آدا است. و Bing مایکروسافت لیست انتظار را از محصول چت خود حذف کرد. هیجان شرکتی برای این سیستم جدید تعامل کاربر-نرم افزار و خلاقیت کاربر محور گسترده است و نمونه های بیشتری در حال ظهور است.

روز چهارشنبه، مدیر عامل HubSpot یمینی رنگان به سرمایه گذاران در طول این شرکت گفت تماس با درآمد هوش مصنوعی مولد به سرعت چشم انداز کسب و کار را تغییر خواهد داد.

رانگان توضیح داد که چرا HubSpot یک هاب مفید برای هوش مصنوعی مولد برای سرعت بخشیدن به کار است، با این استدلال که در حالی که در مرکز زندگی می کند، “داده های منحصر به فرد و توزیع گسترده” دارد. [its] گردش کار مشتریان.”