دردهای فزاینده اعتیاد به اشتراک اپل – TechCrunch

سلام دوستان و خوش آمدید به هفته در حال مرور!

هفته گذشته ، ما در مورد نحوه عملکرد یوتیوب در اسکیت صحبت کردیم در حالی که فیس بوک به دلیل نگرانی از مسئولیت پلت فرم دچار تردید شده است. این هفته ، ما در حال تماشای شیب لغزنده دیگری هستیم که اپل در لبه آن رقصیده است.

اگر این مطلب را در سایت TechCrunch می خوانید ، می توانید این را در صندوق ورودی خود از صفحه خبرنامه، و توییت های من را دنبال کنید lucasmtny


اعتبار تصویر: TechCrunch

چیز بزرگ

پس از آنکه ابتدا ارزش تریلیون دلاری شیرین را از دست داد و سپس از دو تریلیون گذشت ، احتمالاً به خوبی می داند که راه طولانی تا تبدیل شدن به اولین شرکت کوادریلیون دلاری در پیش است و برای رسیدن به آن راه مجبور به انتخاب های بحث برانگیز هستند. شوخی ها را کنار بگذاریم ، تجارت اپل در واقع با تغییر مقیاس بزرگ در حال تغییر است و این شرکت با تاکتیک های رشد معاشقه می کند که می تواند به عنوان جسورانه و تهاجمی یا کمی فراتر از آن دیده شود.

با تغییر کارکرد اپل از سوق دادن مصرف کنندگان به خرید آیفون های جدید به سمت خرید دستگاه های اپل در حالی که آنها را در سرویس های نرم افزاری مشترک در دستگاه های مذکور قفل می کند ، آنها کمی بیشتر از گذشته شروع به فشار می کنند.

این هفته ، تیم سوینی ، مدیرعامل Epic Games ، از اپل خواست تبلیغاتی را در برنامه تنظیمات خود برای خدمات خود قرار دهد و انتقادی را مطرح کرد که اپل طبق قوانین خودش بازی نمی کند. احتمالاً شکایت وی بیشتر بر ادعای ضد رقابتی اپل متمرکز بوده است ، اما اولین برداشت من پس از مشاهده تبلیغات آزمایشی رایگان Apple Music در برنامه تنظیمات ، این بود: “لعنت ، اپل این کمی مزخرف نیست؟”

برای یک شرکت 2 تریلیون دلاری ، فشار آوردن به مصرف کنندگان برای خرید چیزی در بخشی از برنامه ای که معمولاً هنگام تلاش برای رفع مشکل به آن مراجعه می کنند ، یک هک رشد بسیار شرم آور به نظر می رسد. مطمئناً این فقط یک محل تبلیغات ، یک ورق به بالا است ، اما عدم وجود هرزنامه ها و نرم افزارهای مخرب از دیرباز ویژگی بارز اکوسیستم دستگاه اپل بوده است. مطمئناً در طول این سالها شاید دوست نداشتید که ماشین حساب استاندارد یا برنامه سهام آنها از قبل نصب شده باشد ، اما چیز چندان نگران کننده ای نبود ، اما با توجه به این که اپل پس از اشتراک پولی با خدمات متنوعی از جمله موسیقی ، موسیقی را تحت فشار قرار می دهد ، اخبار+ tv+، Fitness+، Arcade ، iCloud+و دیگران ، تعجب می کند که همه اینها به کجا می انجامد.

اپل شروع به ساخت محصولات مشترک پیچیده تری کرده است که خارج از یک برنامه واحد زندگی می کنند. سرویس iCloud+ آن در حال حاضر پشتیبان گیری از ویژگی های حریم خصوصی پیچیده تر در Safari را فقط برای مشتریان پولی در دسترس قرار می دهد. سطوح مختلف عضویت در Apple One این خدمات را با تخفیف هایی که می تواند با اعضای خانواده به اشتراک گذاشته شود ، بهمراه می کند. و مطمئناً ، از نظر سوینی ، همه اینها برای توسعه دهندگانی که سعی در رقابت با محصولی دارند که دائماً از مزایای دادگاه داخلی برخوردار است ، بسیار ناامید کننده خواهد بود ، اما همچنین منجر به یک پلت فرم کمتر استقبال کننده برای مصرف کنندگان می شود که به سادگی دستگاه هایی را می خواهند. آنها به طور عینی به وب گسترده تر و همه ذینفعان و خدمات آن.

برای سلب مسئولیت کلی ، من می گویم که اپل به دلیل چیزهای ظاهری کوچک بسیار مورد انتقاد قرار می گیرد زیرا آنها عموماً کار کاملاً محکمی را در زمینه تجربیات مثبت مصرف کنندگان با دستگاه های خود انجام داده اند و مصرف کنندگان نیز عادت کرده اند که ببینند شرکت های دیگر اجازه می دهند این چیزهای کوچک به گلوله برفی تبدیل شود. به انگیزه های بی جا که به آرامی محصول را فرسوده می کند. به همین دلیل است که دیدن چند اعلان فشار تبلیغاتی بیشتر از حالت عادی یا یک آگهی به ظاهر اشتباه و چند پیشنهاد مقدماتی هنگام جرقه زدن یک دستگاه جدید ، برخی از پرچم های قرمز را بر می انگیزد.

تبدیل اپل به مشاغل خدمات مطمئناً جرم محسوب نمی شود ، اما مهم است بدانیم که انجام این کار به احتمال زیاد مستلزم تغییر در روابط آنها با مصرف کنندگان است. ما امروز تازه شروع به چشیدن برخی از آن تغییرات کرده ایم ، اما ممکن است در طول راه بسیار بیشتر نمایان شوند.


اعتبار تصویر: NurPhoto / گتی ایماژ

چیز های دیگر

من قصد دارم تا چند هفته آینده کمی با این بخش بازی کنم ، بنابراین خلاصه های سرد و محتوای بیشتری وجود دارد … اگر این مربا شماست یا اگر عناوین بیشتر و ترجیحات بیشتر را ترجیح می دهید ، در توییتر به من اطلاع دهید.

هک Twitch مشکلات آینده را برای بازی جریان اصلی پخش می کند
سرویس پخش بازی با محوریت آمازون هفته بسیار بدی داشت زیرا هکرها مجموعه ای از کد منبع و داده های پرداخت خالق را منتشر کردند. این یک شکست رقابتی بسیار بزرگ برای Twitch است و فیس بوک گیمینگ و یوتیوب گیمینگ را با یک صفحه گسترده از داده ها به منظور جابجایی پخش کننده های منحصر به فرد به پلت فرم خود می سپارد. این احتمالاً برای پایگاه پخش کننده نیز روحیه زیادی ایجاد می کند ، زیرا استریمرها اکنون می توانند میزان درآمد برخی از رقبای خود را از غول استریم دریافت کنند.

پیشتاز بزرگ Twitch در جنگهای پخش کننده بازی به تدریج در نتیجه تلاش های یوتیوب و فیس بوک برای جذب بیننده در حال کاهش است. Twitch هنوز پیش فرض است که بسیاری از پخش کنندگان حرفه ای اولیه آن را انتخاب می کنند و YouTube و Facebook در این بخش فاصله زیادی دارند ، موفقیت آنها عمدتا از ریختن پول به برنامه های شریک پولی برای آوردن سازندگان محتوای محبوب به داخل است ، به این معنی که داده هایی که به تازگی فاش شده است برای آنها بسیار گران قیمت است

فیس بوک/اینستاگرام/هفته وحشتناک واتس اپ
فیس بوک هفته های بسیار سختی را پشت سر می گذارد اما این هفته گذشته کاملاً وحشیانه بود. در حالی که این شرکت در حال انجام یک جنگ روابط عمومی با یک افشا کننده بود ، این سرویس به طرز وحشیانه ای قطع شد و احتمالاً در دهه گذشته تمام خدمات جهانی شرکت را از بین برد و در عین حال ابزارهای داخلی آن را نیز شکست. همه چیز برای چند ساعت خراب بود ، به این معنی که دچار سردرگمی و سرخوردگی زیادی شده ایم ، به ویژه برای کاربرانی که برای تجارت یا زندگی اجتماعی خود به شدت به WhatsApp اعتماد دارند.

همانطور که هفته گذشته نوشتم ، فیس بوک احتمالاً شایسته این نیست که تنها پلتفرم رسانه ای اینترنتی باشد که به طور جهانی مورد استفاده قرار گرفته است ، اما حتی با وجود عصبانیت عمومی زیاد ، این احساس را دارم که مدیران این شرکت نمی توانند گذشته از این واقعیت را ببینند. احساس می کنند با آنها ناعادلانه رفتار می شود و آنها حتی سعی نمی کنند خود را منعکس کنند. در حال حاضر مارک فیس بوک در حال فروپاشی است ، اما این ایده که ممکن است به زیرمجموعه های آن مانند اینستاگرام گسترش یابد ، دلیلی است که رهبری و سهامداران متوجه می شوند بسیار مهم است که نادیده گرفته شود.

پرداخت پول واقعی برای سهام جعلی استارتاپ های واقعی
من نمی توانم بگویم که این موضوع به اندازه دو قسمت بالا تأثیرگذار است ، اما نمی توانم حماسه ای را که این هفته در مورد آن صحبت کردم مجدداً تکرار کنم که واقعاً به نظر می رسد جایی را که در این بازار گاو قرار داریم نشان می دهد. Visionrare ، یک پلتفرم NFT برای “سرمایه گذاری استارتاپی فانتزی” در اوایل این هفته متولد شد و من راه اندازی آن را با شک و تردید زیادی پوشش دادم. این اساساً یک راهکار برای سرمایه گذاری با سرمایه گذاری خطرپذیر مانند ورزش های فانتزی بود و مردم را وادار به رقابت برای ساختن نمونه کارها خود پر از سهام استارتاپ های NFT مصنوعی کرد.

بسیاری از سرمایه گذاران و کارآفرینان پس از انتشار پست من وارد عمل شدند و تمام راههایی را که احتمالاً مورد شکایت قرار می گرفت ، توضیح دادند و به نظر می رسد که بنیانگذاران به آن گوش دادند. کمتر از یک روز پس از ورود به بتا عمومی ، آنها بازار را تعطیل کردند ، وعده بازگشت مجدد با نسخه رایگان بازی را دادند. به همان اندازه که بازار NFT پر از پول خنده دار است (و اغلب هم چنین است) ، بسیاری از بنیانگذاران برجسته پروژه NFT مدت زمان بسیار مهمی را صرف پیشبرد مکانیک با وکلای پیش از موعد می کنند تا پس از راه اندازی ، با این انتخاب های سخت غصه نخورند. صحبت از پول های خنده دار ، این اثر هنری مولد این هفته 6.9 میلیون دلار فروخته شد و این وزغ به قیمت 420 ETH (1.5 میلیون دلار) فروخته شد ، از آخر هفته خود لذت ببرید!


تصویری از بارش پول

اعتبار تصویر: برایس دوربین / TechCrunch

چیزهایی اضافه کرد

برخی از کتابهای مورد علاقه من از سرویس اشتراک TechCrunch+ که اخیراً تغییر نام داده ایم این هفته:

استارتاپ های جهانی در سه ماهه سوم 158 میلیارد دلار سرمایه جمع آوری کردند
“… از نیمه دوم سال 2020 آغاز شد و سرمایه گذاری خطرناک و جهان استارتاپ دریافتند که COVID و تاثیرات اقتصادی مرتبط با آن تا حد زیادی بازار فن آوری جدید را از دست خواهد داد ، سرمایه گذاران مشغول پر کردن مقادیر بیشتر پول نقد به شرکت های جدید در اطراف هستند. جهان. تسریع استقرار سرمایه بیشتر از هر زمان دیگری در تاریخ استارتاپ ها ، تک شاخ ، مگا دور و دلارهای ساده تر ایجاد کرده است … “

دریافت دقیق جزئیات در عرشه زمین خود
“… هر اختلالی ، ما جلسه ای را برگزار می کنیم که به آن Pitch Deck Teardown می گوییم. این یک کارگاه آموزشی دلپذیر است که بنیانگذاران حاضر عرشه خود را برای من ارسال می کنند ، و من مجموعه ای از آنها را به صورت زنده در مقابل یک پنل VC استثنایی ، که عرشه را به صورت اسلاید به نقد می کشند ، قدم می زنم. امسال در TechCrunch Disrupt 2021 ، مارن بانون ، بنیانگذار و شریک مدیریت در January Ventures به ما ملحق شد. ونسا لارکو ، شریک NEA ؛ و بن لینگ ، بنیانگذار و شریک عمومی Bling Capital…

VC های برتر نحوه جمع آوری اولین دلار شما را مورد بررسی قرار می دهند
“… نینا آچادیجان ، شریک Index Ventures ، از بنیانگذاران خواست تا ابتدا در نظر بگیرند که آیا واقعاً نیاز به افزایش سرمایه دارند. “زمان فوق العاده ای برای کارآفرینی در مراحل اولیه است. سرمایه بیشتر از قبل وجود دارد و تمایل به پذیرش فناوری از مصرف کنندگان و مشاغل وجود دارد. ” و به صراحت می گویم ، تغییرات زیادی در پلت فرم وجود دارد که برای کارآفرینان در مراحل اولیه بسیار هیجان انگیز است. اما اولین کاری که باید انجام دهید این است که از خود بپرسید: آیا واقعاً نیاز به افزایش سرمایه گذاری خطرپذیر دارید؟ بسیاری از مشاغل باورنکردنی وجود دارد که می توانند ساخته شوند و در واقع نیازی به بودجه VC ندارند. “


با تشکر از شما برای خواندن ، و دوباره ، اگر این مطلب را در سایت TechCrunch می خوانید ، می توانید این را در صندوق ورودی خود از صفحه خبرنامه، و توییت های من را دنبال کنید lucasmtny

لوکاس ماتنی