دریافت دقیق جزئیات در عرشه زمین خود – TechCrunch

VC ها قرائت می کنند به سرعت دک می کند ، به این معنی که هر جزئیات این پتانسیل را دارد که آنها را در راه اندازی مجدد دو برابر کند یا به طور کلی کنار بگذارد. در حالی که تدوین روایت سطح بالا بسیار مهم است ، البته بنیانگذاران نیز نمی توانند از جزئیات صرف نظر کنند.

به همین دلیل است که هر Disrupt ، ما جلسه ای را برگزار می کنیم که آن را Pitch Deck Teardown می نامیم. این یک کارگاه آموزشی دلپذیر است که بنیانگذاران در آن عرشه خود را برای من ارسال می کنند ، و من مجموعه ای از آنها را به صورت زنده در مقابل یک پنل VC استثنایی ، که عرشه را به صورت اسلاید به نقد می کشند ، به صورت زنده اجرا می کنم. امسال در TechCrunch Disrupt 2021 ، مارن بانون ، بنیانگذار و شریک مدیریت در January Ventures به ما ملحق شد. ونسا لارکو ، شریک NEA ؛ و بن لینگ ، بنیانگذار و شریک عمومی Bling Capital.

ما از دو عرشه عبور کردیم – یک مصرف کننده و یک شرکت – در مجموع حدود 30 اسلاید را پوشش می داد. به طور خلاصه خلاصه کردن همه بحث هایی که ما در پنل داشتیم دشوار است – دیدگاه های جالب بسیار زیادی وجود داشت که توصیه می کنم متن را بخوانید یا فیلم زیر را تماشا کنید.

بنابراین برای این خلاصه ، تصمیم گرفتم چهار اسلاید ، دو اسلاید از هر طبقه انتخاب کنم ، که باعث تشویق اعضای ما شد تا نشان دهند که چگونه VC ها می توانند دیدگاههای کاملاً متفاوتی در یک ماده داشته باشند.

اسلاید محصول

اکثر عرشه های مصرف کننده ، مانند این مورد که صاحبان سگ را هدف قرار می دهد ، دارای نوعی اسلاید محصول هستند که دقیقاً نشان می دهد یک استارتاپ در حال ساخت چه چیزی است. این یک اسلاید مهم است ، اما می توان به راحتی آن را اشتباه گرفت.

لارکو این طرح را دوست داشت ، اما به سرمایه گذاران راه هایی را پیشنهاد کرد تا عمیق تر غوطه ور شوند:

اسکرین شات ها معمولاً عالی هستند ، اما اگر توجه شما را به خود جلب کند ، اگر پیوندی به یک فیلم Loom یا چیز دیگری داشته باشند ، بسیار عالی خواهد بود ، اگر من می خواهم عمیق تر بشم و اگر واقعاً کنجکاو بودم که محصول واقعاً چگونه به نظر می رسد ، من می توانستم. با این وجود ، وقتی به طور خودکار به ویدیو راه اندازی می شود ، معمولاً بررسی آن برایم سخت است مگر اینکه از قبل واقعاً علاقه مند شده باشم. بنابراین من فکر می کنم تصاویر با گزینه ای برای عمق بیشتر بسیار عالی است. اما این عالی به نظر می رسد ، UI عالی و تمیز است. این سه جزء اصلی برنامه را توضیح می دهد ، که اساساً همان چیزی است که من از قبل درخواست کردم. بنابراین این بسیار خوب اجرا شده است. (مهر زمان: 9:00)

این شرکت یک اسلاید اضافی مانند این با سه تصویر محصول دیگر داشت. لارکو احساس کرد که این ممکن است اطلاعات کمی در مورد UI اضافه کند.