در آخرین سرکوب فناوری ، چین محدودیت های شدیدی برای الگوریتم برنامه ریزی کرده است – TechCrunch

برای دریافت خلاصه ای از بزرگترین و مهمترین داستانهای TechCrunch هر روز ساعت 3 بعد از ظهر PDT به صندوق ورودی خود ارسال کنید ، اینجا را مشترک شوید.

با سلام و خوش آمدید به Daily Crunch برای جمعه ، 27 اوت 2021. چه هفته ای! در 24 ساعت گذشته ما اخبار بزرگی از سراسر جهان دریافت کردیم ، از جمله آخرین فشارهای نظارتی چین ، شرکت اپل در مورد App Store امتیازات متوسط ​​و البته اخبار استارتاپ ها.

اوه ، و ملانی پرکینز مدیرعامل Canva در حال اختلال است. – الکس

TechCrunch Top 3

  • چین برای مقابله با الگوریتم ها: تلاش برای تنظیم و کنترل دقیق بازار فناوری داخلی چین روز جمعه با اعلام یک پیش نویس مجموعه قوانین برای الگوریتم ها ادامه یافت. قوانین جدید در حالی وضع می شوند که چین به دنبال محدود کردن جمع آوری داده های شرکتی و موارد دیگر است. کنایه ، البته ، مرده است.
  • شرکت ها نمی توانند به اندازه کافی صاحبان سهام استارتاپ ها را بدست آورند: این برداشت ما از کاوش در نتایج اخیر و رکوردی از سرمایه سرمایه گذاری شرکت های بزرگ (CVC) است. CVC ها در دورهای بیشتر و بزرگتر تامین مالی استارتاپ ها شرکت می کنند. علت و چگونگی آخرین داده ها را بررسی کردیم.
  • اپل کوچکترین امتیاز برنامه App Store را می دهد: طبق توافق امروز ، TechCrunch گزارش می دهد که اپل اکنون به برنامه ها اجازه می دهد “اطلاعاتی در مورد نحوه پرداخت هزینه خرید خارج از برنامه iOS یا App Store خود به اشتراک بگذارند.” اپل این تغییر را یک توضیح روشن نامید که جالب بود. کنترل اپل در App Store هنوز محکم است ، اما ممکن است شاخص هایی را مشاهده کنیم که نشان می دهد قدرت آن در حال کاهش است.

استارتاپ ها/VC

در بالا ، اجازه دهید در مورد a16z ، مجموعه سرمایه گذاری خطرپذیر صحبت کنیم. مطمئناً ، وجوه رمزنگاری و وجوه اصلی و سایر وجوه فراوان دارد. اما امروز این گروه یک سرمایه 400 میلیون دلاری فقط برای معاملات بذر اعلام کرد. اندازه صندوق نشان می دهد که a16z یا انتظار دارد مبلغی را برای حقوق صاحبان سهام بپردازد یا اینکه شرط بندی های زیادی را انجام می دهد. خواهیم دید.

  • فایلهای Rivian برای عموم عمومی می شوند: اگر به دنبال شرکت EV دیگری هستید که به سرمایه گذاری شخصی شما اضافه کند ، خبر خوب! ریویان به صورت خصوصی ثبت نام کرده است تا در معرض دید عموم قرار گیرد! صادقانه بگویم ، ما از این معامله هیجان زده هستیم. لوردستون اینطور نیست. این شرکت اخیراً 2.5 میلیارد دلار سرمایه خارجی خود را بسته و در مجموع آن را به بیش از 10 میلیارد دلار رسانده است. ما می خواهیم بدانیم این همه بودجه از نظر نتایج چه چیزی برای شرکت خریداری کرده است.
  • فوربز نیز در معرض دید عموم قرار می گیرد: از طریق SPAC ، باید توجه داشته باشیم ، اما بله ، Forbes ، رسانه و مجله ، از رونق ترکیب های چک خالی برای رونمایی عمومی استفاده می کند. ما وارد عرشه آن شدیم تا ببینیم این شرکت چه چیزی را پیش رو دارد و COVID-19 چقدر بر نتایج آن تأثیر گذاشته است.
  • نان تست نیز در معرض دید عموم قرار می گیرد ، اما بنده محقر شما تا زمانی که خبرنامه ساعت بود ، نتوانست در مورد این موضوع خبری دریافت کند. موارد بیشتر در TechCrunch.com آمده است.
  • راه اندازی API حقوق و دستمزد Zeal سری A را افزایش می دهد: فضای تعبیه شده فین تک شلوغ و رقابتی است و این باعث می شود آنچه Zeal در حال ساخت آن است جالب نباشد. آیا بازار کافی برای محصول API حقوق و دستمزد وجود دارد؟ چند سال پیش من می توانستم دچار مشکل شوم ، اما اگر دنیای راه اندازی OKR چیزی به من آموخت ، این است که میزان تقاضای نرم افزار در جهان را دست کم نگیرید.
  • Sitenna می خواهد به تلکوس در قرار دادن آنتن های 5G کمک کند: Sitenna در دسته بعدی راه اندازی های Y Combinator با پشتیبانی ، به دنبال قطعه ای از موج سرمایه است که اتصال تلفن همراه 5G را به زندگی ما وارد کند. این استارتاپ مرتب است ، بنابراین پست را بخوانید ، اما این را نیز در نظر داشته باشید که روز نمایشی برای YC هفته آینده است ، بنابراین ما در چند روز آینده وارد یک چرخه خبری بسیار سنگین می شویم.
  • Sastrify 7 میلیون دلار افزایش می دهد: Sastrify که در کلن مستقر است ، می خواهد به شرکت ها در خرید و مدیریت هزینه SaaS خود کمک کند. چرا جهان به این نیاز دارد؟ خوب ، اکنون که همه نرم افزارها هزینه اشتراک دارند ، عدم پرداخت بیش از حد و به طور کلی دانستن این که فرد برای چه چیزی هزینه می کند کار بزرگی است. و معاملات بزرگ به علاوه برخی از کارهای بنیانگذار برابر استارتاپ است. قابل ذکر است ، Sastrify با وجود جوانی ، در حال حاضر جریان نقدینگی مثبت است.

پیش نمایش: 7 راه برای ایجاد روابط با VC ها

بسیاری از بنیانگذاران قبل از اینکه بتوانند به راحتی با یک سرمایه گذار بالقوه روبرو شوند ، باید بر برخی موانع احساسی غلبه کنند.

برای کاهش این فشار ، بنیانگذار Unicorn Capital ، ایوان فیشر ، به کارآفرینان توصیه می کند که قبل از درخواست چک ، از جلسات پیش از شروع برای ایجاد و تقویت روابط استفاده کنند:

این “ما در واقع به دنبال پول نیستیم.” ما فقط می خواهیم در حال حاضر با هم دوست باشیم که شما را در معرض رادار سرمایه گذاران قرار می دهد تا وقتی وقت آن است که دور بعدی خود را بالا ببرید ، به احتمال زیاد آنها به تلفن پاسخ دهند زیرا آنها واقعاً می دانند شما کی هستید.

تمرینات پیش از موعد برای درمان ناراحتی ها مفید است: این گفتگوها به بنیانگذاران کمک می کند تا درک بهتری از نحوه تفکر VC ها داشته باشند و گاهی اوقات منجر به نتایج ناگهانی می شوند.

فیشر می گوید: “سرمایه گذاران بنا به ضرورت فرصت طلب هستند” ، بنابراین اگر آنها دوست دارند روند کسب و کار شما کاهش یابد ، هرگز نمی دانید – FOMO ممکن است شروع به ضربه زدن شدید کند. “

(Extra Crunch برنامه عضویت ما است که به بنیانگذاران و تیم های استارتاپی کمک می کند تا پیش قدم شوند. شما می توانید اینجا ثبت نام کنید.)

شرکت بزرگ فناوری

  • هفته بد پلوتون: چه اتفاقی می افتد هنگامی که شما یک گزارش درآمد ناخوشایند – طبق استانداردهای وال استریت – داشته باشید و سپس “از طرف وزارت دادگستری ایالات متحده و وزارت امنیت داخلی احضار شوید”؟ خوب ، قیمت سهام شما کاهش می یابد و امیدوارید که روز دوشنبه بسیار بهتر از آنچه روز جمعه گذشت به پایان برسد.
  • تسلا می خواهد قدرت بفروشد: این یکی باحاله. بر اساس یک برنامه کاربردی ، جهان متوجه شد که تسلا می خواهد برق را در تگزاس تحت عنوان فروشنده برق خرده فروشی بفروشد ، به این معنی که ممکن است “به صورت عمده از برق تولیدکنندگان برق خریداری کرده و به مشتریان بفروشد”.
  • توییتر سعی کرد زمان های قبلی را بازگرداند: با لکنت زبان خدمات امروز و رفتن برای مردم امروز. زمانهای خوب خوب را به یاد دارید ، زمانی که توییتر دائماً خراب می شد؟ شخصاً دلم برای نهنگ شکست خورده تنگ شده است. ما فکر می کنیم که توییتر چنین نیست.
  • ونکی ادیوی از کانونیکال در مورد نرم افزارهای منبع باز و دولت ایالات متحده ایده هایی دارد. اسپویل: اخبار عمدتا خوب است.

کارشناسان TechCrunch: بازاریابی رشد

مونتاژ تصویر بر اساس آموزش و دانش به رنگ آبی

اعتبار تصویر: SEAN GLADWELL (در پنجره جدیدی باز می شود) / گتی ایماژ

ما با بنیانگذاران استارتاپ ها تماس می گیریم تا به ما بگویند وقتی می خواهند به روزترین شیوه های بازاریابی رشد را داشته باشند ، به چه کسانی مراجعه می کنند. نظرسنجی را اینجا پر کنید.

یکی از توصیفاتی را که در زیر دریافت کرده ایم بخوانید!

بازاریاب: ناتالیا بانداچ ، هایپرتری

توصیه شده توسط: ژان نوئل سونیه ، دوره هک رشد

شهادت: “ناتالیا فردی است که رویکردی خارج از محدوده برای محرک های رشد و آزمایش دارد ، پر از راه حل های خلاقانه و ایده های بسیاری که او به سرعت از طریق آزمایش آزمایش می کند. او سعی می کند به جای تمرکز بر یک حوزه ، آنچه را که برای یک تجارت بیشتر منطقی است ، بررسی کند و آزمایش هایی را طراحی می کند که نه تنها بسیار مهم هستند. [in the short term] اما همچنین [in the long run]به او یک مدیر رشد اخلاقی است ، دوست دارد بداند که کسب و کار ارزش واقعی را به ارمغان می آورد و آماده حرکت در هر جهتی است ، [which] او سریع کار می کند-با این حال ، با تمرکز بر رفاه تیم ، رشد حرفه ای و همیشه جلوگیری از فرسودگی شغلی. “

انجمن

اعتبار تصویر: کتابهای انحرافی

با دنی کریچتون همراه باشید فضاهای توییتر سه شنبه ، 31 اوت ساعت 1 بعد از ظهر PDT/4 بعد از ظهر EDT هنگام صحبت با عظیم ازهر درباره کتاب آینده اش ، “عصر نمایی: چگونه سرعت بخشیدن به فناوری در حال تغییر تجارت ، سیاست و جامعه است” ، که در 7 سپتامبر 2021 منتشر می شود به