در اینجا ارزش راه اندازی BNPL شما می تواند ارزش داشته باشد – TechCrunch

این دو Exchange است سه شنبه ، همه در ابتدا ، ما در مورد ارزش گذاری های فین تک صحبت می کنیم. در مرحله بعد ، ما در حال جستجو در آتلانتا هستیم.

اخبار هفته گذشته مبنی بر اینکه PayPal قصد دارد استارتاپ ژاپنی Paidy را خریداری کند ، دومین خرید عمده یک شرکت خرید در حال حاضر ، بعداً در آینده (BNPL) در سال جاری بود. اخبار پی پال به دنبال معامله بزرگتر Square توسط شرکت Afterpay استرالیایی BNPL بود.

خروج های چند میلیارد دلاری اثبات سختی در بازار داشت که نشان می دهد آنچه استارتاپ های BNPL در حال ساختن هستند فراتر از نتایج عملیاتی ساده است. سیستم عامل های اصلی fintech مایلند مبالغ هنگفتی را برای درآمد و ارزش استراتژیک خود اختصاص دهند.


بورس استارتاپ ها ، بازارها و پول را بررسی می کند.

هر روز صبح آن را در Extra Crunch بخوانید یا هر شنبه خبرنامه The Exchange را دریافت کنید.


از آنجا که هر دو معامله در سال 2021 اتفاق افتاد ، دو نقطه داده برای ارزش شرکت های BNPL در مقیاس بزرگ ارائه می دهند. و از آنجا که هم Square و هم PayPal اطلاعاتی را در مورد معاملات خود به سرمایه گذاران خود ارائه کردند ، ما کمی کارهای مقایسه ای داریم.

بیایید کمی ریاضی انجام دهیم و دریابیم که سرمایه گذاران PayPal و Square چقدر برای حجم معاملات در هر دو سیستم عامل پرداخت می کنند. سپس ، به ارزش Affirm در خطوط مشابه می پردازیم. ما با نگاهی به شماره های کلارنا جمع بندی می کنیم تا ببینیم آیا چیزی وجود دارد که بتوانیم در آنجا حفاری کنیم.

هدف ما این است که بفهمیم معاملات Paydy و Afterpay چه نوع کف یا سقفی را شامل می شود ، اگر سایر بازیکنان در فضای خود با این رقم مطابقت دارند و چرا. این سرگرم کننده خواهد بود!

برای 1 دلار BNPL GMV چه هزینه ای می پردازید؟

ارزش قرارداد Afterpay Square حدود 29 میلیارد دلار است که مبلغ هنگفتی است. درک اینکه چرا fintech متمرکز بر مصرف کننده و کسب و کار ایالات متحده مایل است چک بزرگی بنویسد دشوار نیست- Afterpay جلدبه