در اینجا برای مک و پنیر با مارک تأثیرگذار-TechCrunch

ناتاشا و مری آن و الکس همه در این هفته تحت هدایت راهنما بودند کریس و رحمت، به این معنی که ما برای جمع بندی خود در این زمینه با قدرت تمام تلاش می کردیم فوق العاده هفته پر مشغله.

قبل از اینکه به موضوعات بپردازیم ، می توانید نمایش را در توییتر دنبال کنید – همه بچه های باحال این کار را انجام می دهند! – و به خاطر داشته باشید که در روزهای دوشنبه شروع سرمایه گذاری کوتاه برای هفته انجام می شود ، ما در چهارشنبه ها و جمعه ها که هفته کامل را پشت سر می گذاریم ، در مورد یک موضوع صحبت می کنیم. معنی دارد؟ جهنم آره:

  • Fiveable با دریافت سری A 10 میلیون دلاری به راهروهای دیجیتالی اینترنت آموزشی تبدیل شد. این کلمات آنها است ، نه ما ، و مری آن س questionsالات عادلانه ای در مورد تفاوت آنها با سایر رقبا داشت.
  • کبالت 2.8 میلیون دلار برای کمک به سازندگان در ساخت و فروش بیشتر کالاها جمع آوری کرد. به عنوان بخشی از تمرکز مداوم ما بر ایجاد کنندگان به طور گسترده تر ، ما چند س hadال داشتیم!
  • Found با 32 میلیون دلار بودجه از GV ، Atomic و Define Ventures از مخفی کاری بیرون آمد. این استارتاپ بر “مدیریت مراقبت از وزن” متمرکز شده است و قابل توجه است که بنیانگذار Atomic ، که این شرکت را ایجاد کرد ، همچنین او و او را-که دارای م teleلفه سلامت از راه دور است-نیز تأسیس کرد. مدیرعامل جدید Found مدیر ارشد سابق Bumble است که S-1 خود را در حالیکه شیمی درمانی مرحله 3 سرطان پستان را دریافت می کرد تهیه کرد.
  • از آنجا ما روندها را بررسی کردیم! در ابتدا روند راه اندازی استارتاپ ها به صورت کامل بود ، که ما با نگاهی به محصول جدید Stack-har har-AngelList شروع کردیم. این مجموعه کارتا و استریپ را فریاد می زند ، اما باز هم ، آیا این روزها همه چیز با یکدیگر رقابت نمی کند؟
  • مورد بعدی ادغام بود که اولین مکالمه ما را منعکس کرد. تیم Equity با بحث در مورد یک معامله اخیر در حوزه حزب جمهوریخواه ، پیش بینی هایی را در مورد کدام بخشهای جهان استارتاپ ها در سه ماه آینده ارائه کرد.
  • و ما با فناوری آب و هوا بسته شدیم ، یک طاقچه راه اندازی که می تواند یک تکه کوچک امید را به سیاره گرم کننده ما وارد کند.

همه اینها ، و ما هنوز موفق شدیم یک استعاره Froyo را وارد رقابت برای بهترین اظهارنظر در حقوق صاحبان سهام در تمام دوران کنیم.

ارزش سهام هر دوشنبه ، چهارشنبه و جمعه صبح در 7:00 صبح PDT کاهش می یابد ، بنابراین در Apple Podcasts ، Overcast ، Spotify و همه بازیگران مشترک ما شوید.