در اینجا همه چیزهایی است که اپل صبح امروز در رویداد “Unleashed” خود اعلام کرد – TechCrunch

تنها چند هفته از آخرین رویداد بزرگ اعلام اپل می گذرد ، اما آنها دوباره در حال برگزاری آن هستند.

آخرین مورد بر iPhone و Apple Watch تمرکز داشت. حول و حوش این زمان؟ همه آنها در مورد تراشه های جدید ، AirPods جدید و MacBook Pro جدید بودند.

برای دنبال کردن زنده خیلی مشغول هستید؟ در اینجا تقریباً همه چیزهایی که باید بدانید آورده شده است و فقط به نقاط مهم خلاصه شده است.

ایرپاد های جدید

قیمت نسل سوم ایرپاد ها - 179 دلار

اعتبار تصویر: سیب

سطح پایه (بخوانید: غیرحرفه ای) ایرپادها در حال ارتقا هستند-ظاهر جدید ، پشتیبانی از صدای فضایی ، “سنسور نیرو” خط Pro برای کنترل موسیقی/تماس ها و بهبود مقاومت در برابر عرق/آب. اپل می گوید عمر باتری نیز بهبود یافته است و با یک بار شارژ زمان اجرا را از 5 ساعت به 6 ساعت افزایش می دهد.

نسل سوم AirPods با قیمت 179 دلار از هفته آینده عرضه می شود.

M1 Pro و M1 Max

Apple M1 Max

وقتی اپل تراشه سریع و عجیب خود را با M1 در سال 2020 معرفی کرد ، اپل بسیار متاثر شد. حالا آنها رفتند و دو برابر شدند ، نه یک ، بلکه یک دو تراشه های جدید M1 – M1 Pro و M1 Max.

اپل می گوید پردازنده M1 Pro تا 70 درصد سریعتر از M1 اصلی است ، با GPU تا 2 برابر سریعتر ، 32 گیگابایت حافظه یکپارچه و 200 گیگابایت بر ثانیه پهنای باند حافظه.

در عین حال ، M1 Max ، حافظه یکپارچه را تا 64 گیگابایت افزایش می دهد. هر دو M1 Pro و M1 Max دارای CPU های 10 هسته ای هستند. در جلوی GPU ، Pro تا 16 هسته کار می کند ، در حالی که Max تا 32 هسته را پشتیبانی می کند.

این چیزها واقعاً خواهند بود ، واقعا سریع.

مک بوک پرو جدید

بریدگی Macbook pro 2021

اعتبار تصویر: سیب

اپل به دنبال استفاده از این تراشه های جدید ، نسل جدیدی از Macbook Pro را معرفی کرد. و در پشتوانه نادر این شرکت ، برخی از تغییرات اخیر MacBook Pro مورد اعتراض قرار گرفته است.

نکات برجسته:

  • این دستگاه در دو اندازه 16 یا 14 اینچی عرضه می شود.
  • MagSafe برگشت! نوار لمسی از بین رفت! دارای پورت هایی است – از جمله جایگاه کارت SD و پورت HDMI!
  • پشتیبانی از 120Hz ProMotion برای پیمایش روان تر
  • احتمالاً بحث برانگیزترین جنبه این مدل ، شکاف دوربین است. این به آنها اجازه می دهد کمی بیشتر روی صفحه فشار بیاورند ، اما به معنای خوب ، یک بریدگی است.
  • دوربین به 1080p ارتقا یافته است ، و اپل وعده عملکرد دوگانه در نور کم را داده است.
  • کل سیستم صوتی مورد بازنگری اساسی قرار گرفته است ، با توییترها و ووفرهای بزرگتر برای افزایش وفاداری صدا.
  • مدل 14 اینچی از 1999 دلار شروع می شود ، در حالی که مدل 16 اینچی از 2499 دلار شروع می شود.

باقی مسایل:

  • اکنون می توانید از Siri بخواهید که لیست های پخش موضوعی متفاوتی را از طریق Apple Music پخش کند – مانند یک لیست پخش برای استراحت ، مهمانی های شام یا پیاده روی.
  • اپل در حال حاضر 5 دلار در ماه “برنامه صوتی” جدید برای Apple Music معرفی می کند – اساساً ، همانطور که ما آن را درک می کنیم ، یک برنامه ارزان تر برای کسانی است که مایل به حذف رابط کاربری هستند و فقط از Siri برای صف بندی آهنگ ها استفاده می کنند.
  • HomePod mini اکنون در سه رنگ جدید آبی تیره ، نارنجی و زرد عرضه می شود.
مینی رنگ های homepod

اعتبار تصویر: سیب

رویداد اکتبر اپل 2021