در اینجا 5 فینالیست Startup Battlefield در Disrupt 2021 – TechCrunch آمده است

بیش از آخرین دو روز ، 20 شرکت در مرحله Startup Battlefield TechCrunch برای کسب 100،000 دلار و جام Startfield Battlefield روی صحنه رفتند. آنها شش دقیقه فرصت داشتند تا عرشه خود را ارائه دهند و به شش دقیقه به س questionsالات سرمایه گذاران و مدیران برجسته پاسخ دادند.

داوران و ویرایشگران TechCrunch شرکت ها را ارزیابی کرده و پنج نامزد نهایی را انتخاب کردند:

این شرکت ها یکبار دیگر پنجشنبه ، 23 سپتامبر ، آخرین روز TechCrunch Disrupt 2021 روی صحنه می روند. این بار ، آنها شش دقیقه فرصت دارند و نه دقیقه از برخی از بهترین سرمایه گذاران و مدیران اجرایی سوالات خود را می گیرند. در دره سیلیکون

برای آنها آرزوی موفقیت کنید.

تاتوم

Tatum یک استارتاپ زیرساخت بلاک چین است که می خواهد توسعه محصول شخصی خود را بر اساس بلاک چین بسیار آسان کند. این شرکت از یک محصول پلتفرمی به عنوان سرویس استفاده می کند تا مجبور نباشید گره های خود را مدیریت کرده و نحوه تعامل با هر مشتری را بیاموزید.

چرخه نهم

Nth Cycle یک سیستم استخراج الکتریکی توسعه داده است که در مساحتی کمتر از 1000 فوت مربع قرار دارد و می تواند 5 تن مواد را در روز پردازش کند- متمایز کننده اصلی بازیافت کنندگان بزرگ و سنتی که از تکنیک های هیدرو و پیرومتالورژی استفاده می کنند که به سرمایه بیشتری نیاز دارد و تولید بیشتری می کند. رد پا این سیستم می تواند “توده سیاه” ، یک ماده زائد پودری که از فرآیند بازیافت باتری تولید می شود را بپذیرد و این ضایعات را به مواد معدنی ارزشمندی مانند نیکل ، کبالت و منگنز تبدیل کند.

همچنین

کوآ فرصتی را برای ارائه خدمات بانکی به افراد بیشتری در کنیا می بیند. اولین محصول آن یک برنامه پس انداز است که به مصرف کنندگان اجازه می دهد در پول خود سپرده گذاری ، پس انداز و سود کسب کنند. از زمان راه اندازی بتا در آوریل 2021 ، این شرکت حدود 5000 مشتری را که از محصول پس انداز خود استفاده می کنند ، سوار کرده است. اما با توجه به اینکه پس اندازها کمترین هزینه را برای برنامه های fintech دارند ، مدیرعامل می گوید برنامه کوآ این است که محصولات بیشتری در این خط ارائه دهد.

سلینو

Cellino ، شرکتی که در حال توسعه پلتفرمی برای خودکارسازی تولید سلول های بنیادی است ، از فناوری هوش مصنوعی ، یادگیری ماشین ، سخت افزار ، نرم افزار و بله ، لیزر استفاده می کند! – دموکراتیزه کردن دسترسی به درمان های سلولی. هدف آن کاهش هزینه های مربوط به تولید سلول های انسانی و افزایش عملکرد است.

ادونتر

پس از راه اندازی بتا در آگوست 2020 ، Adventr یک رابط کاربر پسند ایجاد کرد که در آن هرکسی می تواند عناصر را بکشد و رها کند تا فیلم های تعاملی ایجاد کند. هزاران کاربر تجربه های تعاملی ایجاد کرده اند ، از ماژول های آموزشی کودکان با موضوع فضایی گرفته تا فیلم های تبلیغاتی برای مشتریان مد لوکس مانند Marc Jacobs و LVMH.