در این جلسات شبکه سازی سریع در Disrupt – TechCrunch به تیم TechCrunch بپیوندید

یک شارپی قرمز بگیرید ، 20 سپتامبر را در تقویم خود حلقه بزنید (اوه ، مدرسه چند ساله است) ، و آماده شروع به کار در شبکه سازی TechCrunch Disrupt 2021 شوید. مطمئناً ، اجرای رسمی “Disrupt” 21 تا 23 سپتامبر است ، اما چرا باید منتظر ملاقات با سایر متحرکان و شاکران در بخش فناوری خاص خود باشید؟

ما در حال برگزاری مجموعه ای از جلسات شبکه سازی سریع هستیم تا اختلال شما در روز دوشنبه 20 سپتامبر آغاز شود. این رویدادها در CrunchMatch ، پلتفرم AI ما ، که به شما کمک می کند شرکت کنندگان در لیست ضروری خود را پیدا کرده و با آنها ارتباط برقرار کنید ، برگزار می شود.

حرفه ای نوع 1: اگر پاس خریداری کرده اید ، ایمیلی با دستورالعمل نحوه دسترسی به CrunchMatch دریافت کرده اید. بله ، انجام دادید.

حرفه ای نوع 2: شما هنوز وقت دارید که کارت Disrupt 2021 خود را با کمتر از 100 دلار خریداری کنید. دستور کار Disrupt را ببینید و همه برنامه ها ، رویدادها و فرصت هایی را که در انتظار شما هستند ببینید.

ما عاشق swag رایگان هستیم و مطمئن هستیم شما هم دوست دارید. بنابراین ، ما به طور تصادفی انتخاب می کنیم یک شرکت کننده از هر جلسه شبکه برای دریافت کیسه TC swag bagبه W00t!

در اینجا دیدارها و خوشامدگویی هایی است که در Disrupt اتفاق می افتد – دسته خود را انتخاب کرده و ارتباطات خود را آغاز کنید.

  • همتا به همتا: سرمایه گذاران برای به اشتراک گذاشتن ارتباطات ، بینش و تخصص با جامعه سرمایه گذاران نوپا خود ارتباط برقرار کنید.
  • همتا به همتا: بنیانگذاران مراحل اولیه با بنیانگذاران که در Disrupt راه اندازی شده اند ملاقات کنید تا بینش ها را به اشتراک بگذارید و شبکه پشتیبانی خود را توسعه دهید.
  • پشته کامل: با تحلیلگران داده ، مهندسان ، هکرها ، دانشمندان داده و توسعه دهندگان نرم افزار که از فناوری شما پشتیبانی می کنند ، ملاقات کنید.
  • BIPOC و زنان اختلال (و متحدان آنها) ما از همه زنان و BIPOC (و همه متحدان) شرکت کننده در Disrupt دعوت می کنیم تا در این گردهمایی به ما ملحق شوند تا از یکدیگر الهام بگیرند و شبکه شما را توسعه دهند.
  • اتصال B2B 2: آیا روی محصولاتی کار می کنید که باعث پیشرفت کسب و کارها می شود؟ با انجمن SaaS و Enterprise ملاقات کرده و ایده ها و دیگران را به اشتراک بگذارید.
  • DNA/فناوری: با دانشمندانی آشنا شوید که از فناوری و مهندسی برای پیشرفت در زمینه بهداشت و زیست شناسی استفاده می کنند.
  • سیاره/تاثیر: آیا در مورد تأثیر بر روی سیاره ما علاقه دارید؟ به این جلسه شبکه ای بپردازید که بر پروژه های پایداری ، greentech و cleantech متمرکز شده است.
  • موضوعات مالی: شبکه با کارگزاران قدرت تغییر چهره خدمات مالی ، بانکی و رمزنگاری.
  • Autonobot: کشف سازندگان خودکار با روباتیک و سخت افزار در کنار دانشمندان و ایجاد هوش مصنوعی که همه چیز را قدرت می بخشد.
  • ایستگاه: بینش هایی را با افرادی که مرزهای تحرک خود را از جمله فناوری هواپیماهای بدون سرنشین ، وسایل نقلیه خودران و حمل و نقل را پیش می برند ، به اشتراک بگذارید.

TechCrunch Disrupt 2021 در تاریخ 21 تا 23 سپتامبر برگزار می شود و این جلسات ملاقات و خوش آمد گویی می تواند به شما در راه اندازی شبکه کمک کند. از تجربه اختلال TC خود حداکثر استفاده را ببرید!

آیا شرکت شما علاقه مند به حمایت یا نمایشگاه در Disrupt 2021 است؟ با تیم فروش حامی ما تماس بگیرید پر کردن این فرمبه