در حالی که ماه جهنمی فیس بوک ادامه دارد – TechCrunch، پی پال در Pinterest فعالیت می کند

با سلام و بازگشت به Equity ، پادکست TechCrunch با تمرکز بر سرمایه گذاری خطرپذیر ، جایی که ما اعداد پشت سرفصل ها را باز می کنیم.

این Equity Monday است ، شروع هفتگی ما که آخرین اخبار بازار خصوصی را ردیابی می کند ، در مورد هفته آینده صحبت می کند ، در چند دور بودجه اخیر تحقیق می کند و در مورد یک موضوع یا روایت بزرگتر از بازارهای خصوصی بحث می کند. می توانید نمایش را در توییتر دنبال کنید اینجابه من همچنین توییت کنیدبه

  • با نگاهی به سراسر جهان، سهام در آسیا و اروپا تا حد زیادی بالاتر بود و در ایالات متحده تا حدودی مخلوط به نظر می رسد. توجه داشته باشید که این هفته درآمدهای زیادی از فناوری در راه است.
  • فیس‌بوک در حال برداشتن انواع آتش‌های دریافتی از گزارش رسانه‌ها در مورد مجموعه‌ای از اسنادی است که یک افشاگر افشا کرده است. این شرکت ماه خوبی را سپری نمی کند، اجازه دهید یک سه ماهه از دیدگاه روابط عمومی داشته باشد. این گزارش درآمد امروز را گزارش می دهد. در اینجا قطعه NYTimes که اشاره کردیم، مقاله بلومبرگ، قطعه CNN و ورودی Verge است.
  • معاملات PayPal-Pinterest در حال حاضر انجام شده است. PayPal امروز صبح چنین گفت. سهام آن صعودی است ، در حالی که سهام Pinterest به شدت پایین آمده است.
  • و از سرزمین استارت‌آپ: روتین اپلیکیشن جدیدی است که نرم به نظر می‌رسد، Billie 100 میلیون دلار جمع‌آوری کرد، Tier یک بلوک عظیم پول نقد جمع‌آوری کرد، و Groww ارزش خود را سه برابر کرد.

این یک شلوغ خواهد بود، بنابراین در این هفته تبلیغات کنید، زیرا هفته درآمد است.

ارزش سهام هر دوشنبه در ساعت 7:00 صبح PST، چهارشنبه و جمعه در ساعت 6:00 صبح PST کاهش می یابد، بنابراین در ما مشترک شوید پادکست های اپل، ابری، Spotify و همه بازیگران!