در داخل معامله ترامپ SPAC با توییتر ، دیزنی ، CNN و هر شرکت بزرگ فناوری – TechCrunch

در حال حاضر خارج از دفتر، اخبار مربوط به رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ در صفحات TechCrunch کم شده است. او بازگشت.

دیروز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه گروه رسانه ای و فناوری ترامپ ، دغدغه ای که برای تصاحب تعدادی از شرکت های بزرگ فناوری و رسانه ای ایجاد شده است ، قصد دارد از طریق ادغام با SPAC به بازار عمومی برود. شرکت چک چک سفید ، Digital World Acquisition Corp. ، اخیراً 287.5 میلیون دلار جمع آوری کرده است.


بورس استارتاپ ها ، بازارها و پول را بررسی می کند.

هر روز صبح آن را در TechCrunch+ بخوانید یا هر شنبه خبرنامه The Exchange را دریافت کنید.


ادغام گروه رسانه ای و فناوری ترامپ- TMTG از اینجا به بعد- و Digital World با “ارزش اولیه شرکت 875 میلیون دلار” و با توجه به عملکرد قیمت سهام پس از سرمایه 825 میلیون دلار دیگر سرمایه خواهد داشت. ترکیب کسب و کار. ”

در صورت انتشار معامله ، “برنامه های رشد گروه رسانه ای و فناوری ترامپ در ابتدا از طریق پول نقد اعتماد DWAC تأمین می شود[.]”

آره شرط می بندم

رئیس جمهور سابق ظاهراً تصمیم گرفته است که تأمین بودجه برای شرکتی که نام او را دارد بسیار گران باشد ، بنابراین او از SPAC برای حمایت از این تلاش استفاده می کند.

صرف نظر از احساسی که داریم که، ما باید این خبر را جدی بگیریم. زیرا وقتی نام شرکت می گوید “Media & Technology” ، ظاهراً منظور آن است. مروری بر شرکت TMTG آرمانهای بزرگی را نشان می دهد – اگر شواهد محدودی از پیشرفت واقعی باشد. یک چهارم میلیارد دلار قطعاً کمک خواهد کرد.

ابتدا چند نکته در مورد پول موجود در معامله. و سپس مروری بر آنچه TMTG می خواهد بسازد.

آیا مجازات می شویم؟

آره. به وضوح.