در قسمت های بعدی Extra Crunch Live شرکت های خود را با شرکت های Disrupt Startup Alley آشنا کنید-TechCrunch

اخلال در نزدیکی گوشه است و امسال این نمایش مملو از پنل ها و گفتگوهای باورنکردنی است ، کاملاً انباشته گروهی از استارتاپ های Battlefield که روی صحنه ما راه اندازی می شوند ، بینش سرمایه گذاران و یک سالن نمایشگاه مجازی پر شده از محصولات و خدمات جدید هیجان انگیز در کوچه استارتاپ.

نمی توانیم صبر کنیم! به معنای واقعی کلمه. بنابراین ما به شما برخی از استارتاپ هایی که ممکن است در Disrupt در قسمت های بعدی Extra Crunch Live مشاهده کنید ، نگاهی گذرا می اندازیم.

معمولاً خدمه Extra Crunch Live با بنیانگذاران و سرمایه گذاران که به آنها کمک مالی می کنند می نشیند تا بدانند چگونه تصمیم گرفته اند با یکدیگر همکاری کنند و در نهایت ، چگونه استارتاپ ها می توانند هنگام جمع آوری کمک به “بله” برسند. در نیمه دوم قسمت ، همین مهمانان بازخورد زنده ای را برای افرادی که در صحنه مجازی ما آمده و محصولات خود را ارائه می دهند ، ارائه می دهند.

راستش را بخواهید ، همه عاشق بازی خوب هستند. بنابراین در این قسمت های Startup Alley Edition از Extra Crunch Live ، ما کل قسمت را به یک بازی خاموش تبدیل می کنیم. شرکت های SUA یک به یک روی صحنه می آیند و دقیقاً 60 ثانیه فرصت دارند تا ما را از راه اندازی خود هیجان زده کنند. اما بدون بازخورد متخصص ، این یک راه حل واقعی نخواهد بود.

خوشحالم که اعلام می کنم سرمایه گذاران در این قسمت ها به ما ملحق می شوند تا بینش و خرد خود را با استارتاپ ها و مخاطبان به اشتراک بگذارند.

در 1 سپتامبر ، نیل سکویرا ، بنیانگذار defy.vc ، و همچنین استیسی بیشاپ ، شریک Scale Venture Partners به ​​ما ملحق می شوند.

اعتبار تصویر: النا ژوکووا / Scale Venture Partners

سکویرا مدیرعامل General Catalyst قبل از شروع به کار Defy بود. قبل از GC ، او در TimeWarner Investments بود و یکی از اعضای موسس AOLTW Ventures بود. Defy مجموعه ای دارد که شامل Airspace ، HonorLock ، Novi و موارد دیگر می شود. سکویرا در بیش از 40 هیئت مدیره شرکت خدمت کرده است ، بنابراین نباید گفت که او بازخوردهای بیننده زیادی برای بنیانگذاران ما خواهد داشت.

بیشاپ بیش از 20 سال تجربه در زمینه سرمایه گذاری را به مرحله اولیه ما می آورد. او در حال حاضر در هیئت مدیره Abstract ، Airspace ، Demandbase ، Extole ، Lever و موارد دیگر خدمت می کند. اسقف همچنین در چندین هیئت مدیره که در آن شرکت خروج موفقی داشته است ، از جمله HubSpot ، Bizible و Vitrue خدمت کرده است. اسقف در برنامه های تجاری تخصص دارد و چیزهای زیادی برای به اشتراک گذاشتن با استارتاپ های جدید ما خواهد داشت. در اینجا برای Extra Crunch Live با defy.vc و Scale Venture Partners ثبت نام کنید.

در 8 سپتامبر ، مدیرعامل Next47 و شریک مدیریتی Lak Ananth و بنیانگذار Moxxie Ventures و شریک عمومی کتی استانتون به ما ملحق می شوند.

اعتبار تصویر: Next47 / آماندا آئود

Ananth به عنوان مدیر عامل بنیانگذار Next47 ، که توسط زیمنس AG پشتیبانی می شود ، فعالیت می کند. او روی چندین هیئت مدیره نشسته است که در آن به شرکت ها در رشد بیش از 1 میلیارد دلار کمک کرده است. Ananth در زمینه های نوظهور فناوری عمیق ، از جمله AI/ML ، SaaS عمودی ، روباتیک ، تحرک و غیره تخصص دارد. برخی از سرمایه گذاری های فعلی Ananth شامل Verkada ، rideOS و Markforged است.

کتی استانتون در بیشتر دوران حرفه ای خود یک مدیر اجرایی و اپراتور بوده است و در توییتر ، گوگل ، یاهو و رنگ در بخشهای مختلف ، از جمله بازاریابی ، خرید و فروش ، استخدام ، محصول و رسانه نقش ایفا کرده است. استانتون همچنین در کاخ سفید و وزارت خارجه اوباما پس از شروع کار خود به عنوان بانکدار در JP Morgan مشغول به کار شد. او در حال حاضر در هیئت مدیره Vivendi فعالیت می کند و در ده ها شرکت اولیه از جمله Airtable ، Cameo ، Carta ، Coinbase ، Literati ، Modern Fertility ، Shape Security و Threads سرمایه گذاری کرده است. برای Extra Crunch Live با Next47 و Moxxie Ventures اینجا ثبت نام کنید.

شما نمی خواهید این قسمت های Extra Crunch Live را از دست بدهید. ثبت نام (رایگان) برای آمدن با ما!