در یادداشت داخلی ، اپل می گوید چالش های قانونی قانون سقط جنین در تگزاس را زیر نظر دارد – TechCrunch

اپل در پیامی که امروز در صفحه پیام داخلی کارکنان منتشر شد ، گفت که در حال بررسی چالش های قانونی در مورد آنچه “قانون منحصر به فرد محدود کننده سقط جنین” است که اخیراً در تگزاس تصویب شده است ، است. اپل صحت پیام را به TechCrunch تأیید کرد.

در یادداشتی که امضا نشده است آمده است: “ما به طور جدی رویه های قانونی را زیر نظر داریم که قانون سقط جنین منحصر به فرد را در تگزاس به چالش می کشد.” در همین حال ، ما می خواهیم به شما یادآوری کنیم که مزایای ما در اپل جامع است و به کارمندان ما اجازه می دهد در صورت عدم دسترسی به خدمات درمانی خارج از ایالت ، در خارج از کشور خود به خارج از کشور سفر کنند. “

قانون جدید در اصل اکثریت قریب به اتفاق سقط جنین را در این ایالت ممنوع می کند و در حال حاضر به طرق مختلف از نظر قانونی مورد اعتراض است. مجموعه ای از شرکت های داخل و خارج از فناوری طی روزهای اخیر مواضع عمومی خود را بر خلاف قانون اتخاذ کرده اند. Salesforce پیشنهاد کرده است که هر کارمندی را که در مورد دسترسی به مراقبت های باروری در ایالت پس از تصویب قانون نگران است ، در تگزاس جابجا کند. پیشنهادات برای پوشش هزینه های سفر برای کارمندانی که نیاز به مراقبت در خارج از ایالت دارند توسط Match Group و Bumble ، هر دو شرکت مستقر در تگزاس ، تنظیم شده است.

در این پیام به جزئیات اقدامات دیگری که اپل برای مخالفت فعال با این لایحه انجام می دهد ، اشاره نشده است ، اما می گوید که اپل از “حقوق کارکنان ما برای تصمیم گیری خود در مورد سلامت باروری” حمایت می کند.

اپل یک کارفرمای بزرگ در تگزاس است که دارای هزاران پردیس در آستین ، و همچنین یک کارخانه تولیدی و بسیاری از فروشگاه های اپل در سراسر ایالت است.

متن کامل پیام در زیر آمده است:

پیامی در مورد مراقبت های بهداشت باروری زنان

در اپل ، ما از حقوق کارکنان خود برای تصمیم گیری در مورد سلامت باروری خود حمایت می کنیم.

ما به طور جدی مراحل قانونی را زیر نظر داریم که قانون سقط جنین منحصر به فرد را در تگزاس به چالش می کشد. در عین حال ، ما می خواهیم به شما یادآوری کنیم که مزایای ما در اپل جامع است و به کارکنان ما اجازه می دهد در صورت عدم دسترسی به خدمات درمانی خارج از ایالت ، در خارج از ایالت به کشور خود سفر کنند. اگر در جهت مراقبت از خود یا افراد وابسته به کمک احتیاج دارید ، حامل برنامه سلامت شما می تواند به صورت محرمانه به شما کمک کند.

سلامتی و رفاه شما همچنان بالاترین اولویت ما است و ما تمام تلاش خود را برای اطمینان از دسترسی شما و خانواده های شما به مراقبت های ارائه شده توسط اپل ادامه می دهیم.