در TC Sessions: Space 2021 بدانید چرا سیستم های پیشران در فضا برای اقتصاد پایدار فضا ضروری هستند

سیستم های پیشران در فضا ستون فقرات اکتشافات فضایی هستند و با استقرار شرکت های فلکی و مدارهای زمینی (LEO) روز به روز در مدار زمین بسیار کم اهمیت تر می شوند. SpaceX به تنهایی امیدوار است که مستقر شود 42000 ماهواره Starlink طی چند دهه آینده

بهبود قدرت و قدرت مانور ماهواره ای می تواند نقش مهمی در پایداری فضا داشته باشد. چگونه؟ توسعه و آزمایش فن آوری های جدید-مانند سیستم های محرکه الکترونیکی (EPS)-در نهایت می تواند به کوچکترهای کوچک بهتر برای رسیدن به مدار صحیح خود کمک کرده ، از برخورد با فضولات فضایی جلوگیری کرده و در صورت غیر عملیاتی شدن آنها مدار را به طور امن از مدار خارج کند.

EPS و سایر فناوری های جدید را می توان در فضاپیماهای کوچکتر بدون کاهش توانایی آنها در انجام وظایفی مانند حفظ تصویربرداری از دوربین ، ارتباطات و دیگر پروژه های مهم ماموریت استفاده کرد.

در افق تکان دهنده چه چیزی وجود دارد؟ شما فرصت کافی خواهید داشت تا در نسخه مجازی TC Sessions: Space در 14-15 دسامبر در مورد آخرین پیشرفت های آتی که در فناوری های پیشرانش در فضا اتفاق می افتد ، بیاموزید. مورد مورد: سیستم های Accion – توسعه دهنده سیستم های پیشران یونی برای ماهواره ها – در خانه مجازی خواهد بود.

هدف این شرکت بازتعریف عملکرد ، کارایی و مقیاس پذیری سیستم های پیشران فضاپیما برای گسترش آنچه در فضا امکان پذیر است ، می باشد. یا همانطور که ناتالیا بیلی ، بنیانگذار شرکت و CTO گفت ، ما می خواهیم با تغییر آنچه فضاپیماها می توانند در مدار زمین و فراتر از آن انجام دهند ، فضا را مقرون به صرفه تر و در دسترس تر کنیم. “

سیستم های پیشران فقط پروازهای فضایی را تقویت نمی کنند. آنها فرصت و فرصت را تقویت می کنند. از فرصت خود برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع در کنار نمونه برداری از ماه ، سرویس مدار و تجاری سازی فضا از شرکت های مانع شکن در TC Sessions: Space 2021 استفاده کنید.

جلسات TC: فضا 2021 در 14-15 دسامبر برگزار می شود. سیستم محرک شخصی خود را آتش بزنید و امروز پاسپورت خود را بخریدبه