در TC Sessions: Space 2021 – TechCrunch بیاموزید که چگونه مطالعه نمونه‌های ماه می‌تواند به حفظ حیات انسان در فراسوی سیاره ما کمک کند.

رویای درک، کاوش و حتی سکونت در جهان های دیگر زنده و زنده است TC Sessions: Space 2021. در 14 تا 15 دسامبر، برخی از برجسته ترین کارشناسان این سیاره در خانه خواهند بود تا در مورد نمونه های ماه صحبت کنند و اینکه چرا آنها برای تعیین اینکه آیا انسان ها می توانند در سیارات دیگر زندگی کنند یا خیر، بسیار مهم هستند.

نمونه های قمری به شکل سنگ، سنگ سنگ یا غبار، بینش بیشتری را در مورد منشأ نه تنها خود ماه، بلکه همچنین سیاره ما و منظومه شمسی درونی ارائه می دهند.

در سال 2020، نمونه‌های سنگی جمع‌آوری‌شده توسط Chang’e-5 چین (اولین اکسپدیشنی که این کار را در بیش از 40 سال انجام داد) ثابت کرد که گدازه‌ای در سطح ماه نسبتاً تنها 2 میلیارد سال پیش – زمانی که حیات چند سلولی روی زمین شروع به تکامل کرد – جاری شد. .

این مواد همچنین در ایجاد آجرهای سنگ سنگی ذخیره انرژی ماه مورد تحقیق قرار گرفته‌اند که می‌تواند ساخت ماه و سکونت احتمالی احتمالی را در ماه امکان‌پذیر کند.

جمع آوری منابع فرازمینی دیگر فقط برای سازمان های دولتی نیست. در عوض، نیاز به همکاری بین دولت، نهادهای خصوصی و عمومی دارد. ناسا امیدوار است تا سال 2024 انسان ها را به ماه بازگرداند و به عنوان بخشی از این تلاش، پیشنهادات شرکت های تجاری را برای جمع آوری نمونه هایی از سنگ ها و مواد از هر مکان قمری می پذیرد. در مقایسه با نمونه‌های جمع‌آوری‌شده در دهه 1970، قابلیت‌های تحلیلی پیشرفته امروزی درک عمیق‌تر و امکانات هیجان‌انگیزی را فراهم می‌کنند.

در TC Sessions: Space 2021، ما یک میزگرد با کارشناسان اعزامی به ماه از iSpace، Masten Space Systems و Lockheed Martin Space خواهیم داشت تا در مورد تحقیقات اخیر نمونه ماه بحث کنیم و بررسی کنیم که آینده نمونه برداری از ماه چگونه به نظر می رسد.

این فقط یک نمونه از آن است بلندگوهای ستاره ای ما در TC Sessions: Space روی شیر داریم. ما در حال صحبت با افرادی مانند ناتالیا بیلی، یکی از بنیانگذاران Accion Systems و CTO هستیم که در مورد پیشرفت ها صحبت خواهند کرد. سیستم های محرکه ماهواره ای در فضا. بعلاوه، چاد اندرسون (پایتخت فضایی)، جاناتان فنتزکه (تک استارز)، تس هچ (بسمر ونچر شرکا) و لیزا ریچ (Xplore) از همان مراحل اولیه و فراتر از آن، چیزهای زیادی برای به اشتراک گذاشتن در مورد سرمایه گذاری در استارت آپ های فضایی خواهند داشت.

TC Sessions: Space 2021 14 تا 15 دسامبر برگزار می شود. پاس خود را بخرید اکنون و از کارشناسان برجسته بیاموزید که چگونه نمونه های ماه ممکن است کلید زندگی فراتر از ستارگان را داشته باشند.

آیا شرکت شما علاقه مند به حمایت مالی یا نمایش در TC Sessions: Space 2021 است؟ با تیم فروش اسپانسر ما تماس بگیرید پر کردن این فرم.