در TC Sessions: Space 2021 – TechCrunch درباره مزایای عملیات و سرویس در مدار بیاموزید

مناگر فکر می کنید ساخت، مونتاژ و سرویس تجهیزات بسیار پیچیده روی زمین چالش برانگیز است، سعی کنید آن را در فضا انجام دهید. عملیات و سرویس دهی در مدار فناوری های نوظهور حیاتی هستند و شما فرصت کافی برای بهبود درک خود از آنها خواهید داشت. TC Sessions: Space 2021 در تاریخ 14 تا 15 دسامبر.

وقتی یک ماهواره خراب می شود، نمی توانید فقط با AAA تماس بگیرید. سرویس در مدار (OOS) بازرسی، تعمیرات و ارتقای فناوری را برای ماهواره‌های نظامی و تجاری امکان‌پذیر می‌سازد – عمر سرویس آنها را افزایش می‌دهد، زباله‌های فضایی خطرناک را کاهش می‌دهد و باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های کهکشانی می‌شود. این را در نظر بگیرید: یک ماهواره نظامی در مدار زمین ثابت می تواند بیش از یک میلیارد دلار هزینه داشته باشد. اگر به جای آن بتوانید آن را تعمیر کنید، آیا یک ماشین میلیارد دلاری را زباله می کنید؟

یک نسخه بسیار پیشرفته از کاهش، استفاده مجدد و بازیافت، عملیات/خدمات در مدار به پایداری مداری منجر می‌شود – یک محیط عملیاتی کارآمدتر و مقرون‌به‌صرفه برای بخش‌های عمومی و خصوصی. به علاوه، امکان نصب محموله های جدید، مانند سیستم های ارتباطی یا ناوبری ارتقا یافته، بر روی ماهواره های موجود، از ماموریت آنها پشتیبانی می کند و در عین حال، هزینه ها و درهم ریختگی فضا را کاهش می دهد.

اما این اولین حمله ما به این دسته نیست، Orbit Fab، که در Startup Battlefield راه اندازی شد در Disrupt در سال 2019، است همکاری با آزمایشگاه تحقیقاتی نیروی هوایی ایالات متحده برای پیشرفت فناوری سوخت‌گیری در مدار آنها همچنین فقط 10 میلیون دلار از سرمایه گذاران VC و پیمانکار اصلی جمع آوری کردند.

در جلسات TC: فضا امسال، ما از رهبران بسیار با تجربه در این زمینه از LeoLabs، Maxar و Astroscale استفاده کرده ایم تا تخصص خود را به اشتراک بگذارند و در مورد وضعیت فعلی عملیات در مدار بحث کنند.

TC Sessions: Space 2021 14 تا 15 دسامبر برگزار می شود. ما دو روز کامل را به کاوش و به دست آوردن درک بیشتر از فناوری‌ها و فرصت‌های به سرعت در حال پیشرفت در فضا اختصاص داده‌ایم – از سیستم‌های رانش در فضا و نمونه‌برداری از ماه گرفته تا روند سرمایه‌گذاری و همکاری عمومی و خصوصی. کارت خود را امروز بخرید و نگاهی داخلی به عملیات و سرویس دهی در مدار و موارد دیگر داشته باشید.

آیا شرکت شما علاقه مند به حمایت مالی یا نمایش در TC Sessions: Space 2021 است؟ با تیم فروش اسپانسر ما تماس بگیرید پر کردن این فرم.