دستگاه های جدید آمازون اکو از پردازش صدای محلی برخوردار خواهند بود و به کاربران حریم خصوصی بیشتری می دهند – TechCrunch

وقتی با یک دستگاه آمازون اکو صحبت می کنید ، تا به حال در تاریخ آن ، الکسا برای پردازش درخواست ها و ارائه پاسخ به اینترنت متصل می شود. البته ، این باعث نگرانی برخی از مصرف کنندگان شده است ، زیرا ممکن است نگران کننده باشد که یک دستگاه هوشمند متصل به Wi-Fi به شما گوش دهد تا همیشه یک کلمه بیدار بگوید. اما آمازون در رویداد پاییزی امروز خود اعلام کرد که دستگاه های جدید آمازون اکو ، با Echo Show 10 و آخرین نسل اکو ، قادر خواهند بود به جای ارسال اطلاعات به ابر ، فرمان های صوتی را به صورت محلی پردازش کنند.

آمازون ادعا می کند که این اولین شرکتی است که این نوع فناوری برای حفظ حریم خصوصی را در بلندگوهای هوشمند ارائه می دهد. سال گذشته ، آمازون از پردازنده AZ1 Neural Edge رونمایی کرد که به دستگاه های فعلی آمازون اکو قدرت می دهد ، اما Echo Show 15 جدید آن از پردازنده AZ2 استفاده می کند. آمازون گفت که این پردازنده می تواند 22 برابر بیشتر از نسل قبلی TOPS (تریلیون ها عملیات در ثانیه) انجام دهد.

علاوه بر پردازش صدای محلی ، Echo Show 15 از ویژگی جدیدی به نام Visual ID پشتیبانی می کند. الکسا قادر است هر کاربر را هنگامی که در چارچوب دید قرار دارد تشخیص دهد. این بدان معناست که می تواند محتوای شخصی را ارائه دهد – بنابراین اگر از تقویم خود بخواهید ، می داند که می خواهید برنامه های خاص خود را برای آن روز ببینید ، و نه برنامه کاری یکی دیگر از اعضای خانواده.

آمازون گفت که شناسه بصری نیز با حریم خصوصی در پایه خود ساخته شده است. این ویژگی اختیاری است و کاربران باید برای استفاده از آن ثبت نام کنند – همه پردازش ها به صورت محلی در دستگاه انجام می شود و کاربران می توانند مشخصات ID بصری خود را در هر زمان حذف کنند.

رویداد سخت افزاری آمازون پاییز 2021