دوران جدید آموزش و پرورش با تکنولوژی بالا و لمس بالا است-TechCrunch

ما در مورد نقش فناوری در آموزش همه گیر بسیار شنیده ایم و دلایل خوبی نیز وجود دارد: راه حل های دیجیتالی به جوامع مدرسه این امکان را می دهد تا یادگیری را از طریق عدم قطعیت و وقفه حفظ کنند که هیچ کدام از ما تصور نمی کردیم.

با این حال ، پیروزی های edtech با چالش های اساسی همراه شده است. از زمان تعطیلی همه گیری مدارس در مارس 2020 ، مناطق مدرسه ای برای دسترسی دانش آموزان به دستگاه های محاسباتی و اینترنت سرمایه گذاری کرده اند.

معلمان تردیدکننده در فن آوری با آموختن نحوه آموزش از راه دور و یادگیری در کلاسهای مجازی بداهه یاد گرفتند. با این حال ، با پیشرفت هایی که در یادگیری دیجیتالی انجام داده ایم ، وقفه در جنبه های اجتماعی رو در رو در کلاس درس باعث شده است که دانش آموزان سال تحصیلی 2020-2021 را به طور متوسط ​​چهار تا پنج ماه در خواندن و ریاضی به پایان برسانند. طبق مطالعه اخیر McKinsey & Company.

ما شروع به مشاهده وعده یادگیری دیجیتالی می کنیم. معلمان می توانند از نرم افزار برای تمایز و شخصی سازی آموزش استفاده کنند. اما ما نمی توانیم اینجا متوقف شویم. در 18 ماه گذشته ، “تکنولوژی” مترادف “مجازی” بوده است ، جایی که بسیاری از بچه ها احساس انزوا می کردند ، پشت یک دستگاه نشسته و مشتاق ارتباط با همسالان و معلمان خود بودند.

ما در حال حاضر این فرصت را داریم که آموخته های خود را به کار گیریم و از آن برای آغاز دوران جدید آموزش استفاده کنیم – دوره ای که تا حد قابل توجهی از فناوری استفاده می کند ، اما بر ارتباطات انسانی متمرکز است ، و یکی که در آن انتخاب غلط بین نرم افزار جذاب را رد می کنیم. و یک معلم باور نکردنی با بازگشت به مدرسه در پاییز امسال ، می توانیم بهترین فناوری را با بهترین تجربه کلاس درس ترکیب کنیم.

HMH به تازگی نتایج گزارش اعتماد سالانه مربی ما را به اشتراک گذاشته است ، و یافته ها بینش های مهمی را در مورد ویژگی هایی که باید کلاس درس پس از همه گیری را تعیین کنند ، ارائه می دهد.

بیش از 1200 مربی خط مقدم از سراسر ایالات متحده پاسخ دادند ، و در حالی که خوش بینی کاهش یافته است (تنها 38 درصد از مربیان نظر مثبت یا مثبت نسبت به وضعیت حرفه خود را گزارش کرده اند) ، اطمینان از تسلط و بهره مندی از فن آوری های یادگیری در حال افزایش است. صعود کردن.

ما از وعده دیجیتالی به اثبات دیجیتالی می رویم.

علیرغم یک سال پرآشوب ، دیدگاه های فعلی معلمان در مورد فناوری ، نقطه روشنی را فراهم می کند و راه را برای استفاده هدفمندتر از راه حل های دیجیتال هموار می کند.

اعتماد مربیان به استفاده از edtech از زمانی که این نظرسنجی را هفت سال پیش آغاز کردیم ، در بالاترین سطح خود قرار دارد و 66 درصد معلمان از توانایی های خود بسیار یا بسیار مطمئن هستند. بسیاری تجربیات خود را در مورد پرتاب شدن به پایان عمیق در مارس 2020 می دانند. امروزه ، تقریباً 95 درصد از معلمان از مزایای edtech برخوردار بوده اند و 77 believe معتقدند فناوری به آنها کمک می کند تا معلمان م effectiveثرتری پس از همه گیری باشند.

از اهمیت بحرانی برخوردار است نوع مزایایی که معلمان تجربه می کنند 81٪ حداقل یکی از سه مزیت زیر را گزارش کرده اند که همه آنها به شدت دانش آموز محور هستند: بهبود مشارکت دانشجویی. آموزش متمایز و فردی ؛ و دسترسی انعطاف پذیر به محتوای آموزشی

علیرغم اینکه فناوری نقش بزرگتر و م effectiveثرتری ایفا می کند ، مربیان گزارش می دهند که هنوز موانع مهمی برای دسترسی و کارآمدی وجود دارد که باید برطرف شود ، از جمله کمبود دستگاه ها و دسترسی به اینترنت. 57 درصد از مربیان نیز اظهار داشتند که عدم مشارکت دانش آموزان با فناوری مانع بزرگی است. بیش از نیمی از آنها به ما گفتند که کمبود زمان برای برنامه ریزی برای ادغام منابع دیجیتال در آموزش یک چالش بزرگ است.

رفاه عاطفی دانش آموزان دغدغه اصلی مربیان است

همه ما می دانیم که در مرکز آموزش و یادگیری ارتباط قوی بین معلم و دانش آموز ایجاد شده و پرورش می یابد ، که به عنوان پایه ای برای رشد تحصیلی و اجتماعی-عاطفی عمل می کند و مشارکت را ایجاد می کند. ما نمی توانیم اجازه دهیم فناوری که این ارتباط را قطع می کند و دانش آموزان را منزوی می کند ، آن رابطه مهم را پنهان کند ، و داده های نظرسنجی امسال یک پیشگام مهم است.

در میان مربیان ، 58 درصد نگران هستند که دانش آموزان نیازهای عاطفی-اجتماعی خود را پس از همه گیری نشان دهند ، و نیازهای عاطفی-اجتماعی در سال جاری به عنوان نگرانی اصلی (پیش از حقوق خود معلمان و نگرانی از عقب ماندگی دانش آموزان) باقی ماند. علاوه بر این ، 82 educ از مربیان معتقدند که یک برنامه یادگیری اجتماعی و احساسی کاملاً یکپارچه (SEL) تأثیرگذار خواهد بود.

در نهایت ، برای شروع بهبودی و انتقال به “مدل آموزشی پس از همه گیری” ، می توانیم از رویکردی برتر در هر دو جهان بهره ببریم که قدرت فناوری را با تجمع اجتماعی و کلاسیک کلاس درس ترکیب می کند- “فناوری پیشرفته” که به طور متقابل با “لمس بالا” کار می کند.

تجربیات منحصر به فرد مربیان روشن می کند که کلاس درس آینده چگونه خواهد بود

فناوری به تنهایی نمی تواند دوره جدیدی از آموزش و پرورش را آغاز کند. بسیار مهم است که ما از راه حل های دیجیتالی با طرز فکر جامعه محور ، متصل و انسانی استفاده کنیم.

در HMH ، ما برای یک اکوسیستم edtech تلاش می کنیم که باعث تعامل شود ، نه انزوای. برای راه حل هایی که داده های کاربردی و بینش هایی را ارائه می دهد که به معلمان اجازه می دهد آموزش را متمایز کنند ، نه فقط “یک صفحه زیر شیشه”. برای نوآوری هایی که به مجموعه کامل مربیان نمی افزاید ، بلکه قابلیت های آنها را افزایش می دهد و به آنها زمان می دهد تا بر نیازهای عاطفی اجتماعی دانش آموزان تمرکز کنند.

ما با صدای بلند و واضح شنیدیم که مربیان به پتانسیل فناوری برای دستیابی به این اهداف اعتقاد دارند – 82٪ از مربیان معتقدند که یادگیری سفارشی برای هر دانش آموز در آینده یادگیری و تدریس را تغییر می دهد و 75٪ معتقدند راه حل های فناوری که آموزش و ارزیابی را به یکدیگر متصل می کند پلت فرم برای این تحول ضروری خواهد بود.

پتانسیل Edtech در یک سال گذشته با سرعت نمایی آشکار شده است ، اما آینده کلاس درس صرفاً از فناوری پیشرفته نیست. این نیز لمس بالا است.

وقتی از مربیان پرسیدیم که بیشتر منتظر چه چیزی هستند پس از همه گیری ، پاسخ روشن بود-همراه با جامعه دانشجویی خود: 80 درصد به تعامل رو در رو با دانش آموزان ، 74 درصد به مشارکت بیشتر دانش آموزان و 63 درصد به دانش آموز اشاره کردند. فرصت های همکاری

بحث پرشور پیرامون یادگیری حضوری و دیجیتالی اغلب در ایجاد یک دوتایی دقیق-دیجیتالی یا آنالوگ کوته بینانه است. اما بزرگترین موفقیت ما از پذیرش این واقعیت حاصل می شود نه نیروهای مخالف؛ آنها ضرب کننده های نیروی مکمل هستند.

ما در سال گذشته تعداد زیادی را از دست داده ایم ، اما زمینه های مهمی نیز کسب کرده ایم – و می توانیم این حرکت را ادامه دهیم. به عنوان یک جامعه ، ما به ارزیابی خطرات سلامتی پیش روی خود ادامه خواهیم داد و در جهان ترکیبی فزاینده ای که شامل محل کار ، محلات و البته مدارس ما است ، حرکت خواهیم کرد.

من معتقدم که در نهایت به ساختمان مدرسه خود باز می گردیم ، آماده ایم تا دوره جدیدی از یادگیری را آغاز کنیم ، دوره ای که از فناوری و نوآوری استفاده می کند ، اما برای همیشه توسط جامعه معلمان و دانش آموزان در قلب آن تعریف شده است.