دوربین گوگل پیکسل 6 با ابزارهای هوش مصنوعی – TechCrunch ، عکس های فوری را هوشمند می کند

جدیدترین گوشی های پرچمدار گوگل دارای مجموعه ای چشمگیر از ابزارهای خودکار و مجهز به هوش مصنوعی است که به شما کمک می کند عکس های خود را بهتر جلوه دهید ، با تارهای هوشمند ، حذف اشیاء و قرار گرفتن در معرض رنگ پوست. در حالی که ما باید آنها را آزمایش کنیم تا ببینیم آیا آنها مانند تبلیغات عمل می کنند یا خیر ، می توانند برای همه مفید باشند ، از پیکسل های پیکسل گرفته تا عکس گیران معمولی.

خود دوربین های جدید برای شروع بسیار چشمگیر هستند. دوربین اصلی اصلی ، که توسط Pixel 6 و Pixel 6 Pro به اشتراک گذاشته می شود ، یک جانور 50 مگاپیکسلی با چاه های پیکسل با اندازه مناسب و دیافراگم معادل F/1.85 است (نه ، به اندازه F/1.8 نور نمی گیرد) در DSLR ، اما هنوز خوب است). تصویر فوق عریض ، که همچنین به اشتراک گذاشته شده است ، 12 مگاپیکسل و f/2.2 روی سنسور کوچکتر است ، بنابراین انتظار کیفیت تصویر فوق العاده ای را نداشته باشید. 6 پرو مجهز به یک تله 48 مگاپیکسلی با قابلیت نور کم کمتر اما زوم معادل 4 برابر است. همه آنها تثبیت شده اند و فوکوس خودکار به کمک لیزر دارند.

اساساً اگر می خواهید بهترین کیفیت را در هر شرایطی داشته باشید ، به دوربین اصلی بچسبید ، اما اگر از نور خود مطمئن هستید ، جلو بروید و زوم وسیع را افزایش دهید. به نظر می رسد که همه ویژگی های جدید دوربین بر روی همه دوربین ها کار می کند ، اما به طور کلی هرچه شروع تصویر بهتر باشد ، نتیجه نهایی بهتر است.

ساده ترین ابزار برای استفاده احتمالاً “محو شدن صورت” است. چند بار موفق شده اید عکس عالی بگیرید اما کاملاً واضح نیست؟ دوربین پیکسل همیشه به طور خودکار چندین نوردهی را ضبط می کند (این بخشی از فرایند عادی عکاسی در حال حاضر است) و عکس اصلی یک دوربین را با یک عکس واضح از صورت گرفته شده با دوربین دیگر ترکیب می کند. برای انجام این کار ، فقط کافی است روی عکسی در گالری خود ضربه بزنید که کاملاً واضح نیست و در صورت وجود گزینه “چهره مبهم”: رونق.

مقایسه دو تصویر ، یکی مبهم و یکی در جایی که صورت تیز شده است.

اعتبار تصویر: گوگل

خوب ، مطمئناً عجیب است که فقط یک عکس در یک تصویر تار تیز باشد ، همانطور که در نمونه می بینید ، اما نگاه کنید: آیا تصویر را می خواهید یا نه؟ اینطور فکر کرد.

همچنین در بخش تاری ، دو “حالت حرکت” جدید وجود دارد. یکی از آنها “تابه عمل” است که به شما کمک می کند تا یک سوژه متحرک را مانند یک ماشین عبوری به وضوح ثبت کنید ، در حالی که پس زمینه را “خلاقانه” تار می کنید. این بدان معناست که به جای تار دستی که معمولاً دارد ، یک حالت بزرگنمایی بزرگنمایی را اعمال می کند ، بنابراین اگر می خواهید کمی مغازه دار به نظر می رسد ، اما یک گزینه سرگرم کننده است. مورد دیگر یک راهنمای نوردهی طولانی است که در عین روشن نگه داشتن پس زمینه ، تاری را به سوژه های متحرک اضافه می کند. برای انجام کاری مانند رگه های چراغ جلو بدون سه پایه مفید است. اینها در قسمت حالت حرکت خود در برنامه دوربین یافت می شوند.

تصویری در ساحل قبل از استفاده از

اعتبار تصویر: گوگل

“Magic Eraser” واضح ترین “هوش مصنوعی” در اینجا است. اگر عکاسی می کنید و فوق العاده است مگر اینکه شخصی در پس زمینه وارد شده یا خودرویی در منظره منظره پارک شده باشد ، به شما کمک می کند تا از اشیاء مزاحم دنیای واقعی ضربه بزنید تا بتوانید فراموش کنید که آنها همیشه وجود داشته اند. روی ابزار ضربه بزنید و به طور خودکار مواردی را که ممکن است بخواهید حذف کنید ، مانند افراد دور ، خودروها ، و با توجه به مثال ارائه شده ، حتی سیاهههای مربوط به ناخوشایند و سایر ویژگی های تصادفی برجسته می شود. Driftwood ، هر چند ، در ساحل … واقعاً؟ خوشبختانه شما می توانید انتخاب کنید که کدام را در حفره حافظه پرتاب کنید ، یا فشاری نداشته باشید ، یا اجسام ناشناخته را دور بزنید و تمام تلاش خود را برای دفع آنها انجام می دهد.

واضح است که “Speech Enhancement” مخصوص تصاویر نیست ، اما هنگامی که در حالت دوربین جلویی هستید می توانید دستگاه را در کاهش نویز محیط و تمرکز بر روی صدای خود انتخاب کنید. اساساً Krisp by Google. اگر در نزدیکی آن نیز کار می کند ، احتمالاً می خواهید همیشه از آن استفاده کنید.

“Real Tone” یک ویژگی جالب اما بالقوه ممتاز است که به زودی با جزئیات بیشتری در مورد آن صحبت خواهیم کرد. در اینجا گوگل چگونه توضیح می دهد: “ما با مجموعه ای متنوع از سازندگان تصویر و عکاسان متخصص برای تنظیم AWB خود کار کردیم [auto white balance]، AE [auto exposure]و الگوریتم های نور سرگردان برای اطمینان از عملکرد دوربین و تصاویر Google برای همه ، با هر رنگ پوست. “

عکس خانواده ای با پوست تیره در ساحل نشسته است.

ظاهر آنها عالی است ، اما آنها مدل هستند.

اساساً آنها می خواستند مطمئن شوند که ویژگی های اصلی دوربین “هوشمند” آنها بهتر کار نمی کند یا در رنگ های پوست خاصی بهتر از سایرین به نظر نمی رسد. این اتفاق بارها و بارها رخ داده است و وقتی شرکت های میلیاردی آن را بارها و بارها به باد می دهند ، توهین و شرمساری است. امیدوارم Real Tone کار کند ، اما حتی اگر اینطور باشد ، این س fundamentalال اساسی وجود دارد که آیا به معنای روشن یا تیره شدن پوست کسی در عکس است – موضوعی حساس برای بسیاری از مردم. گوگل می گوید: “این ویژگی را نمی توان خاموش یا غیرفعال کرد” ، بنابراین آنها باید مطمئن باشند. ما این را آزمایش می کنیم و با توسعه دهندگان و عکاسان در مورد ویژگی صحبت می کنیم ، بنابراین به دنبال یک شیرجه عمیق تر در این گوشه جالب اما پیچیده این زمینه باشید.

هنوز کاملاً مشخص نیست که چه تعداد از این ویژگی ها فراتر از خط تلفن Pixel یا چه زمانی در دسترس خواهند بود ، اما آنچه را که متوجه شدیم به شما اطلاع می دهیم.