دوقلوهای مینه سوتا 3 میلیون دلار برای افزایش دسترسی به مراقبت از معلولان جمع آوری می کنند – TechCrunch

داشتن یک عزیز با نیازهای مراقبت تخصصی بسیار چالش برانگیز است ، اما چیزی که افرادی که هرگز مجبور نبودند با این مسئله برخورد کنند لزوماً کاملاً آن را درک می کنند.

برای هرکسی که مجبور به مراقبت از فردی با نیازهای خاص شده است ، نبود گزینه هایی برای دسترسی به ارائه دهندگان خدمات تقریبا تکان دهنده است.

خواهر دوقلوی ملانی فونتین و ملیسا دانیلسن مشکل را از اول می داند ، داشتن به مراقبت از برادرشان که دارای ناتوانی رشدی و صرع شدید بود ، برای سالها کمک کردند.

دنیلسن به TechCrunch گفت: “ما برای خانواده خود تلاش کردیم تا مراقبت های قابل اطمینان را پیدا کنیم.”

پس از مرگ او 12 سال پیش در 29 سالگی ، خواهران و برادران تصمیم گرفتند که می خواهند حرفه خود را وقف دسترسی معلولان به خانواده هایی با نیازهای پیچیده مراقبت کنند. آنها جاش پلاس را تاسیس کردند ، شرکتی که محل اقامت گروهی و سایر خدمات را به بزرگسالان در سراسر مینه سوتا ارائه می دهد ، که در اوایل سال 2020 توسط REM مینه سوتا خریداری شد.

سپس این جفت مفهوم پشت را ارائه کردند جوشی، یک بستر مراقبت دیجیتالی است که هدف آن ارائه دهندگان مراقبت به خانواده هایی است که نیازهای مراقبت تخصصی دارند. (هر دو شرکت به نام برادر خواهران ، که جاش نام داشت) نامگذاری شدند. و امروز ، این استارتاپ اعلام می کند که سه میلیون دلار از منابع مالی مشترک توسط Anthemis Group و The Autism Impact Fund را بسته است.

جوشین به عنوان برنامه ای شروع به کار کرد که یک برنامه مراقبتی ایجاد می کند که به آن کمک می کند خانواده ها را با یک مراقب آموزش دیده “با دقت بررسی شده” مطابقت دهد. این برنامه همچنین شامل برنامه مزایای شرکتی با همکاری جوشین با شرکت هایی است که می خواهند مزایای مراقبت فراگیر را به کارکنان خود ارائه دهند.

اعتبار تصویر: جوشی

تخمین زده می شود که از هر پنج خانواده یک نفر نیازهای بهداشتی پیچیده ای دارند ، از کودکان مبتلا به واژگونی عصبی گرفته تا بزرگسالان وابسته با ناتوانی های رشدی و جسمی. همه گیری کووید -19 تنها نیاز به حمایت را برجسته کرده و یافتن مراقبت های لازم را دشوارتر کرده است. به این ترتیب ، بسیاری از مردم (که بیشتر آنها زن هستند) در حال یافتن این هستند که باید شغل خود را ترک کنند تا به عنوان مراقب تمام وقت شوند.

مدیرعامل دانیلسن می گوید: “برای مدت طولانی ، افراد دارای نیازهای بهداشتی ویژه و خانواده های آنها از خدمات کمتری برخوردار بوده و دسترسی پاره پاره ای به ارائه دهندگان خدمات معلولیت داشتند.”

COO Fountaine این را می گوید از نظر تاریخی اقتصاد مراقبت بر کودکان زیر 12 سال یا بزرگسالان بالای 65 سال متمرکز بوده است – به ترتیب مراقبت از کودکان و مراقبت از سالمندان.

او گفت: “جوشین واقعاً در این فاصله بزرگ سنی که در خارج وجود دارد ، رهبر است.” “ما در همه مراحل زندگی با مردم کار می کنیم ، و من فکر می کنم مایه تاسف است که تا کنون ، این مکالمه از بین رفته است.

این شرکت قصد دارد از سرمایه جدید خود تا حدی برای توسعه شبکه ارائه دهندگان خدمات خود استفاده کند. همچنین قصد دارد برنامه مزایای شرکت خود را گسترش دهد.

دانیلسن می افزاید: “ما در حال افزایش مقیاس فناوری خود برای کاهش بار مسئولیت مراقبت از کارکنان و خانواده های آنها هستیم.”

طی 12 ماه گذشته ، جامعه اعضا و مراقبین جوشین 200 درصد رشد کرده است. با بودجه جدید ، این استارتاپ قصد دارد خدمات خود را به لس آنجلس و سیاتل گسترش دهد. در حال حاضر در پایگاه اصلی خود در مینیاپولیس ، مین ، شیکاگو و نیویورک سیتی در حال فعالیت است. فونتین گفت ، جوشین طی 8 هفته آینده در 8 بازار جدید به بازار عرضه می شود و امیدوار است “به زودی ملی شود”.

راه اندازی شروع می شود با کارفرمایان و جمع آوری داده هایی که از این تلاش به دست می آید. دانیلسن گفت ، در سال آینده ، قصد دارد با سازمان های مدیریت شده Medicaid و هر دو شرکت بیمه خصوصی و دولتی همکاری کند تا بتواند “به سرعت خانواده ها را به این خدمات دسترسی پیدا کند.”

او به TechCrunch گفت: “هدف ما این است که مراقبت با کیفیت را برای خانواده هایی که به آن نیاز دارند رایگان کنیم.”

کریس مِل ، یکی از بنیانگذاران صندوق تأثیر اوتیسم ، گفت که سازمان او از شرکت هایی پشتیبانی می کند که نیازهای برآورده نشده جامعه اوتیسم را برطرف می کنند. به گفته Male ، یافتن ، حفظ و هماهنگ سازی مراقبت ها سه مورد از بزرگترین موانعی است که افراد مبتلا به اختلال طیف اوتیسم (ASD) و خانواده های آنها با آن روبرو هستند.

وی گفت: “جوشین توانایی اثبات شده ای برای ارائه وسیله ای قابل اعتماد برای سرپرستان با مجموعه مهارت های متنوع و پتانسیل لازم برای دسترسی آسان به انواع خدمات مهم و در عین حال بسیار پراکنده برای جامعه نیازهای ویژه را دارد.” “با توجه به چشم انداز پرداخت کنندگان بیمه فعلی و تأکید کارفرمایان بر DEI ، جوشین نه تنها تاثیر زیادی در بازار معلولیت های بزرگ ایجاد می کند ، بلکه به عنوان یک خدمات قابل جبران و همچنین به عنوان یک مزیت برای کارکنان ، یک فرصت درآمدزا است.”

ماله افزود ، جوشین با مشارکت با کارفرمایان ، محیطی را برای پشتیبانی فراهم می کند که به کارمندان اجازه می دهد به سرعت و به راحتی به منابع کلیدی دسترسی پیدا کرده و در نتیجه زمان خرابی را به حداقل برسانند. “

متیو جونز ، مدیرعامل Anthemis ، گفت که شرکتش سرمایه گذاری خود را در این استارتاپ دو برابر کرده است زیرا در موسسین خود “یکی از قوی ترین نمونه های بازار بنیانگذاران را می بیند.” (Anthemis همچنین 1.6 میلیون دلار بودجه شرکت را در جولای 2020 هدایت کرد).

پیشرفتی که آنها از آخرین سرمایه گذاری ما به دست آورده اند-همراه با بینش هایی که جمع آوری کرده اند-ما را به این باور رساند که دو برابر شدن در این دور دور از ذهن نیست. “

همچنین ، پیچیدگی ناشی از فناوری ساختمان در فضا “موانع ورود را بسیار زیاد می کند” ، جونز افزود.

او از طریق ایمیل نوشت: “سختی تیم ، همراه با درک آنها از مشکلات و فرصت های مرتبط با مراقبت های مربوط به معلولیت ، جوشین را متمایز می کند.” “هیچ پلتفرم دیگری از نظر داشتن چنین رهبران تخصصی در رأس کار نیست ، بنابراین تعجب آور نیست که شرکت ها برای افزودن جوشین به لیست مزایای کارکنان خود صف آرایی می کنند.”