رئیس جمهور نیجریه پیشنهاد لغو ممنوعیت 4 ماهه توییتر تحت شرایط خاص-TechCrunch

برای دریافت خلاصه ای از بزرگترین و مهمترین داستانهای TechCrunch که هر روز ساعت 3 بعد از ظهر به وقت عمومی به صندوق ورودی شما تحویل داده می شود ، اینجا را مشترک شوید.

سلام و به Daily Crunch برای 1 اکتبر 2021 خوش آمدید! چه هفته ای ، همه در حالی که سه ماهه سوم سال 2021 در حال پشت سر گذاشتن است ، وقت آن است که خود را برای فصل درآمد آماده کنیم ، داده های جدید VC کاهش یابد و آنچه ما امیدواریم – دعا کنیم؟ – یک چرخه IPO دیگر قبل از پایان سال است. و با شروع فصل تعطیلات در تقریبا 1.5 ماه ، هیچ چیزی وجود ندارد که زمان زیادی باقی مانده است بنابراین ، مطمئن شوید که TechCrunch محله دوستانه خود را می خوانید. ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم – الکس

TechCrunch Top 3

  • نیجریه ممکن است توئیتر را ممنوع کند: دولت نیجریه پس از شکار ناموفق توییتر در سراسر کشور ، در صورت برآورده کردن شرایط خاصی ، ممکن است خدمات اجتماعی را مسدود کند. با برخی موافقت شده است. برخی دیگر به نظر قطعی نمی رسند ، مانند توییتر که در این کشور دفتر ایجاد می کند. ما خواهیم دید ، اما گوشت گاو نیجریه با توییتر اهمیت دارد زیرا ما شاهد آن بوده ایم که سایر دولت های ملی خدمات خود را به درجات مختلف لغو کرده اند. به عنوان مثال ، چین این کار را بطور کامل انجام می دهد ، در حالی که هند به سمت نفوذ ارعاب متمایل شده است. در دیگر اخبار توییتر ، این شرکت خدماتی برای افراد حرفه ای دارد که از راه می رسند.
  • استارتاپ ها در خارج از حلقه های سرمایه گذاری پول پیدا می کنند: TechCrunch زمان زیادی را صرف ردیابی جریان های مالی بین استارتاپ ها و حامیان سرمایه گذاری آنها می کند. اما همه دلارها و ین هایی که به استارتاپ ها وارد می شود ، ناشی از فروش حقوق صاحبان سهام نیست. و روش هایی که استارتاپ ها می توانند از طریق آن منابع مالی جایگزین را جمع آوری کنند به طور فزاینده ای در حال بلوغ است. این خبر خوبی برای شرکت های فناوری برتر در سراسر جهان است. (بیشتر در مورد سرعت جریان سرمایه به استارتاپ ها اینجا هستند.)
  • فایلهای Oyo برای عمومی شدن: شاید چرخه IPO Q4 همانطور که می گویند روشن باشد؟ Oyo حداقل با یک پیشنهاد عمومی که می تواند بیش از 1 میلیارد دلار جمع آوری کند ، وارد ترکیب شده است. TechCrunch در فایل پیوندی که به آن وارد شده است ، شیرجه می زند. به یاد بیاورید که Oyo شرکتی است که توسط SoftBank پشتیبانی می شود و در چند سال گذشته برخی از مشکلات رشد را برطرف کرده است.

استارتاپ ها/VC

  • مگاباکس برای آشپزخانه ارواح: این یک جمله کاملاً جدید است ، من فکر می کنم. صرف نظر از این ، اخبار امروز این است که تمام روز آشپزخانه ها ، که شبکه ای از آشپزخانه های شبح را برای رستوران های کوچکتر اداره می کند تا از آمادگی تحویل استفاده کنند ، مبلغ 65 میلیون دلار جمع آوری کرده است. دقیقاً چرا ریسک انتخاب سرمایه در اینجا تا حدودی مبهم است ، اما سرمایه جدید جمع آوری کمکهای مالی All Day Kitchens را به بیش از 100 میلیون دلار می رساند ، مبلغی که برای فضای غذا چشمگیر است.
  • کوچکترها برای تأثیرگذاری در اتصال: به نظر می رسد که اقتصاد اینفلوئنسر همچنان قوی است و شواهد جدیدی امروز در قالب جمع آوری 1.67 میلیون دلار توسط ProductWind ارائه شده است. به گزارش TechCrunch ، این استارتاپ “قصد دارد مارک ها را با اینفلوئنسرها با یک کلیک متصل کند”.
  • DAO ها ، تفکر آرمان شهر و شما: فضای DAO یا بازار سازمانهای مستقل غیرمتمرکز داغ است ، زیرا چیزی است که متخصصان فناوری در مورد آن فکر می کنند و درباره آن صحبت می کنند. و به نظر می رسد که بودجه تأمین می شود ، زیرا آزمایشگاه Utopia 1.5 میلیون دلار برای کارهای زیربنایی خود برای DAO ها جمع آوری کرده است. DAO ها ترکیبی از سرمایه داری و دموکراسی هستند ، و متضمن آینده ای است که این دو در هماهنگی نزدیک تری قرار دارند. از این رو “آرمان شهر” در نام. در این خبرنامه یا آرزوهای آن هیچ تردیدی در مورد آرمان شهر نخواهید یافت. همانطور که اسکار وایلد گفت ، یک نقشه از جهان که شامل آرمان شهر نیست حتی ارزش نگاه کردن به آن را ندارد.
  • LeadIQ فقط 30 میلیون دلار برای نرم افزار فروش خود به دست آورد: LeadIQ با استفاده از برخی از ورودی های رایانه ای خود ، باعث صرفه جویی در وقت نمایندگان فروش می شود و این افراد را برای کارهای خلاقانه تر آزاد می کند. و این استارتاپ برنامه هایی برای اتحاد بهتر داده های تیم های فروش و بازاریابی دارد که مدیرعامل آن می تواند به افزایش تعداد فروش کمک کند.
  • از جنبه های TechCrunch+ ، ما قطعاتی از Disrupt داریم که صحبت های ما با رید هافمن را در زمینه مقابله با رکورد حمله ، چگونه استارتاپ ها می توانند سرمایه تازه جمع آوری شده خود را (و اینکه بازار استخدام با سودجویی چه می کند!) و چگونه مقیاس علم را پوشش می دهد.

بن روبین توضیح می دهد که چرا عصر وب 3 رسانه های اجتماعی به همه کمک می کند تا حقوق بگیرند

Web3 هنوز در حال شکل گیری است ، بنابراین تعریف آن دشوار است.

بن روبین ، بنیانگذار Houseparty ، در TechCrunch Disrupt بر عدم تمرکز به عنوان ویژگی اصلی Web3 تأکید کرد. در وب 2.0 امروز ، افراد در ازای دسترسی به اطلاعات ، پول و داده های شخصی را به اپراتورهای شبکه می دهند.

روبین می گوید: “در Web3 این امکان وجود دارد – نگوییم که واقعاً 100٪ اتفاق خواهد افتاد – اما این امکان وجود دارد که شبکه مالک شبکه باشد.” “و این ، من فکر می کنم ، ساده ترین راه ، کوتاه ترین راهی است که می توانم آن را توضیح دهم.”

روبین در گفتگو با خبرنگار تیلور هتمکر گفت که NFT نشان می دهد که افراد می توانند از پذیرش Web3 سود ببرند ، در حالی که امور مالی غیر متمرکز و معاملات ارزهای رمزنگاری شده بیشتر تجاری هستند.

او می گوید: “این ایده کامل نخواهد بود ، اما هماهنگی تشویقی بهتری نسبت به ما در حال حاضر خواهد بود. و این باعث ایجاد رقابت در جهت ایجاد انگیزه با کاربران آنها می شود. “

(TechCrunch+ برنامه عضویت ما است که به بنیانگذاران و تیم های استارتاپی کمک می کند تا پیش قدم شوند. شما می توانید اینجا ثبت نام کنید.)

شرکت بزرگ فناوری

  • Blue Origin یک آشفته است: هیچ وقت هفته خوبی نیست که شرکت موشکی شما متهم به جنسیت گرایی (بسیار بد) و فناوری نا ایمن (همچنین بسیار بد) شود. و با این حال جایی است که Jeff Bezos’s Blue Origin خود را پیدا می کند. این شرکت در حال حاضر در حالت کنترل آسیب است. و ما فرض می کنیم ، حالت QA موشک.
  • برای شما که اپل هستید ، اشکال در iOS 15 که با باز کردن قفل Watch اشتباه می کرد ، برطرف می شود.
  • شرکت های فناوری در پشت کد اطلاعات غلط اتحادیه اروپا قرار دارند: بر اساس گزارش TechCrunch ، Clubhouse و Vimeo از جمله شرکت های فناوری هستند که “آماده ثبت نام در نسخه تقویت شده قوانین عمل اتحادیه اروپا در مورد اطلاعات نادرست آنلاین هستند.” قابل توجه.
  • سرانجام، قرارداد Zoom-Five9 مرده است: چرا شکست خورد؟ دلایل متعددی از جمله قیمت بسیار پایین پیشنهاد ، کاهش قیمت سهام پس از توافق و نگرانی های ضد تراست و امنیت. به غیر از این ، معامله عالی انجام شد.

کارشناسان TechCrunch: بازاریابی رشد

مونتاژ تصویر بر اساس آموزش و دانش به رنگ آبی

اعتبار تصویر: SEAN GLADWELL (در پنجره جدیدی باز می شود) / گتی ایماژ

TechCrunch از شما می خواهد به بازاریابانی که در زمینه SEO ، اجتماعی ، نوشتن محتوا و موارد دیگر تخصص دارند توصیه کنید! اگر بازاریاب رشد هستید ، این نظرسنجی را به مشتریان خود منتقل کنید. ما دوست داریم در مورد اینکه چرا آنها دوست دارند با شما کار کنند ، بشنویم.

اگر درباره این که چگونه این نظرسنجی ها پوشش ما را شکل می دهند کنجکاو هستید ، این مصاحبه را با آنا هایم و تاف بررسی کنید: “الن یانتش از تاف می گوید:” بازاریابی رشد یک ترفند جادویی نیست. “