رئیس سابق برنامه فیس بوک Fidji Simo پس از شهادت افشاگر از شرکت دفاع می کند – TechCrunch

رئیس سابق برنامه فیس بوک ، که مستقیماً به مدیرعامل مارک زاکربرگ ، فیدجی سیمو گزارش داد ، در آغاز مصاحبه ای در رویداد WSJ Tech Live بعد از ظهر امروز از این شبکه اجتماعی دفاع کرد. مدیر اجرایی برای بحث در مورد نقش جدید وی به عنوان مدیرعامل Instacart و چشم انداز وی در مورد آینده تحویل غذا ، اما از وی خواسته شد تا درباره شهادت اخیر افشاگر فیس بوک و توجهی که از آن زمان به آن توجه شده است ، اظهار نظر کند.

سیمو گفت که با توجه به تأثیر فیس بوک در زندگی مردم ، این بررسی را درک کرده است. اما او همچنین نگران است که فیس بوک در این مرحله هرگز نتواند به اندازه کافی برای جلب رضایت منتقدان خود تلاش کند ، علیرغم پیچیدگی مسائلی که فیس بوک به عنوان یکی از بزرگترین شبکه های اجتماعی درگیر آن است.

آنها میلیاردها دلار برای حفظ امنیت مردم هزینه می کنند. آنها عمیق ترین تحقیقات را در مورد هر شرکتی که می شناسم انجام می دهند تا تاثیر آنها را درک کنند. ” وی افزود: “و من فکر می کنم نگرانی من این است که مردم به این سوال” بله “یا” نه “می خواهند ، اما در واقع این سوالات نیاز به ظرافت های زیادی دارد.”

در حالی که افشاگر ، فرانسیس هاوگن ، پیشنهاد می کرد که تصمیم فیس بوک برای اولویت بندی مشارکت کاربران از طریق الگوریتم های آن در نهایت سود بر مردم است ، سیمو هشدار داد که انتخاب ها به همان اندازه دودویی نیستند که تا به حال شرح داده شده است. او توضیح داد که ایجاد تغییرات بر اساس تحقیقاتی که فیسبوک روی آن سرمایه گذاری کرده است ، فقط مربوط به چرخاندن شماره گیری نیست و “ناگهان مشکلات جادویی ناپدید می شوند – زیرا فیس بوک اساساً بازتاب بشریت است.”

اعتبار تصویر: Instacart

در عوض ، سیمو گفت که مسائل واقعی در فیس بوک مربوط به این است که هر تغییری که فیس بوک ایجاد می کند می تواند کاربردهای اجتماعی مهمی در این مرحله داشته باشد. باید کار کند تا تعیین کند که چگونه می تواند در زمینه های بالقوه مشکل دار کسب و کار خود بدون تأثیر تصادفی بر چیزهای دیگر در طول مسیر پیشرفت کند.

وی خاطرنشان کرد: “هنگامی که ما در مورد مبادلات بحث می کنیم ، معمولاً بین دو نوع تأثیرات اجتماعی مبادله می شود.”

به عنوان مثال ، سیمو از چیزی که به نظر می رسد تعدیل نسبتاً ساده ای است استفاده کرد: تعیین اینکه کدام پست ها کاربران فیس بوک را عصبانی می کند و سپس کمتر آن ها را به مردم نشان می دهد.

همانطور که هاوگن شهادت داده بود ، الگوریتم های فیس بوک برای پاداش تعامل طراحی شده اند. این بدان معناست که پست هایی با “پسندیدن” و سایر تعاملات به طور گسترده تری گسترش می یابد و بالاتر در فیدهای خبری مردم توزیع می شود. اما او همچنین گفت که نامزدی فقط از لایک ها و واکنش های مثبت ناشی نمی شود. الگوریتم های مبتنی بر مشارکت در نهایت اولویت را برای کلیک کلیک و پست هایی که باعث عصبانیت افراد می شود ، خواهد داشت. این به نوبه خود می تواند به گسترش انتشار پست هایی منجر شود که واکنش های قوی تری را تحریک می کند ، مانند اطلاعات غلط یا حتی محتوای سمی و خشونت آمیز.

سیمو ، با این حال ، گفت که به سادگی نمی توان خشم خود را در فیس بوک کاهش داد ، زیرا انجام این کار منجر به نوع دیگری از تأثیرات اجتماعی می شود.

او می گوید: “شروع به کاوش می کنید و متوجه می شوید که بزرگترین جنبش های اجتماعی از روی عصبانیت ایجاد شده است.” این باعث شد که این شرکت سوال کند که چگونه می تواند تغییری ایجاد کند که می تواند بر فعالیت مردم تأثیر بگذارد.

او ادامه داد: “این فقط یک مثال تصادفی است ، اما به معنای واقعی کلمه ، در مورد هر مسئله ، همیشه یک مبادله وجود دارد که نوع دیگری از تأثیرات اجتماعی است.” “و من می توانم به شما بگویم که سالها در این اتاقها بوده اید. این واقعاً هرگز در مورد این نیست که ، آیا ما برای جامعه کار درست را انجام می دهیم ، در مقابل کار درست برای فیس بوک و سود.… بحث واقعاً بین برخی از انواع تأثیرات اجتماعی و نوع دیگری بود – که بحث بسیار سختی است به عنوان یک شرکت خصوصی “

وی افزود ، به همین دلیل بود که فیس بوک مقررات می خواست.

“جای تعجب نیست که فیس بوک مدتهاست خواستار وضع مقررات در این فضا شده است زیرا آنها هرگز نمی خواهند در موقعیتی قرار بگیرند که تصمیم بگیرند چه پیامدهایی ، چه پیامدهایی ، چه معامله هایی باید بین یک نوع داشته باشند. تأثیر اجتماعی و نوع دیگری از تأثیر اجتماعی. دولتها موقعیت بهتری برای انجام این کار دارند. “

با توجه به شواهد فزاینده ای که فیس بوک از طریق تحقیقات داخلی خود درک کرده است که حوزه هایی از تجارت آن وجود دارد که بر جامعه تأثیر منفی می گذارد ، سیمو خروج خود از شبکه اجتماعی را به هر چیزی که در حال رخ دادن است ، متهم نمی کند. خود فیس بوک.

در عوض ، او گفت که پس از ده سال کار با این شرکت به اندازه کافی یاد نمی گیرد و Instacart فرصتی عالی را در اختیار او قرار داد تا بتواند “مجموعه ای متفاوت از چیزها” را بیاموزد.