رئیس سابق مینت 4.5 میلیون دلار برای Lean جمع آوری می کند تا کارگران گیگ به محصولات مالی دسترسی داشته باشند – TechCrunch

کارگران مستقل و مستقل در مورد محصولات مالی نیازهای متفاوتی نسبت به حقوق بگیران یک شرکت دارند.

این چالشی است که تیلاک جوشی ، بنیانگذار آن است لاغر، در دوران تصدی خود به عنوان رئیس ضرابخانه و سالها به عنوان یک آگاه شد اجرایی محصول در American Express و PayPal.

در حالی که ایالات متحده در سال های اخیر شاهد تغییر عمده ای در کارگران مستقل بوده است ، اما به نظر وی ، موسسات مالی سنتی “نتوانستند این کار را ادامه دهند”.

وی گفت: “هفتاد درصد از کارگران مستقل حقوق و دستمزد دریافت می کنند و 30 درصد آنها بیمه کافی ندارند.” “کارگران مستقل به زودی اکثریت نیروی کار ایالات متحده خواهند شد و مکالمات ، بسترها و موسسات موجود باید برای حمایت سریع از آنها تکامل یابد.”

جوشی پس از خروج از ضرابخانه در سال 2020 ، Lean را برای حمایت از کارگران شرکت های سازنده با پلتفرمی که دسترسی به محصولات مالی را که به گفته وی برای نیازهای آنها “سفارشی” ساخته شده است ، تأسیس کرد. و امروز ، Lean اعلام می کند که 4.5 میلیون دلار در یک دور گردآوری شده توسط Inspired Capital که شامل مشارکت Atelier Ventures ، Oceans Ventures و Acequia Capital است ، جمع آوری کرده است.

قابل توجه ، تعدادی از اپراتورهای صنعت بازار نیز از جمله مدیر Gokul Rajaram ، مدیر DoorDash ، پول جمع کردند. مکس مولن ، بنیانگذار Instacart ؛ Manik Gupta ، UB سابق CPO ؛ ، Vivek Patel ، COO سابق پستداران) ، Bird CPO رایان فوجیو و دیگران. آخرین تامین مالی ، جمع آوری کل Lean را تا به امروز نزدیک به 6 میلیون دلار افزایش می دهد. سایر فرشتگان برجسته ای که از شرکت حمایت کرده اند عبارتند از: چارلی Songhurst ، Lightspeed Venture Partners (و مجری سابق Stripe) Justin Overdorff ، Marc Bhargava از Coinbase ، و مدیران ANGI Homeservices ، Coinbase و Plaid.

جوشی به TechCrunch گفت: “کارگران مستقل برخی از محدود کننده ترین سناریوهای مالی را در هر نقطه از ایالات متحده مشاهده می کنند.” “کاری که کارگران برای رفع مشکلات مالی خود انجام می دهند ، کار در بازارهای مختلف است و وقتی بازارها سعی می کنند آنها را نگه دارند و به آنها مشوق می دهند ، آنها فقط نحوه بازی سیستم را پیدا می کنند. این فقط در هر دو طرف به ناکارآمدی تبدیل می شود ، جایی که بازارها واقعاً ثبات داشتن نیروی کار قوی را ندارند که می توانند به آن اعتماد کنند و کارگران نیز در تنگنا هستند. “

هدف Lean کمک به کارگران مستقل با همکاری مستقیم با بازارها برای ارائه محصولات و مزایای مالی است. هدف این است که با دسترسی کارکنان شرکتهای بزرگ به “سرمایه بدون هزینه ، پرداختهای فوری و محصولات مالی مانند وام مسکن” ، “استقراض کم هزینه” ، HSA و بیمه ، به بازارهای دارای جذب و نگهداری کارگران کمک شود.

Lean با بازارهایی در اندازه های مختلف کار می کند که 1099 کارگر یا W2 کارگر در صنایع مانند سواری ، پیک ، مراقبت های بهداشتی و ساخت و ساز مشغول به کار هستند. جوشی گفت که Lean علاوه بر افزایش جذب و نگهداری کارگران ، این پتانسیل را دارد که درآمد بازارها را از طریق محصولات و زیرساخت های مالی به جای پرداخت هزینه به کارگران “باز کند”.

جوشی گفت ، پلت فرم آن طوری طراحی شده است که در کمتر از دو هفته با هر بازار یکپارچه می شود. به گفته جوشی ، Lean پیش بینی می کند که از طریق مشارکت در بازار خود ، طی ماه های آینده به “صدها هزار” کارگر کنسرت در سراسر کشور برسد.

هیچ هزینه ای برای بازارها و هیچ هزینه ای برای کارگران وجود ندارد. جوشی گفت ، Lean انتظار دارد از طریق هزینه های مربوط به جابجایی پول از طریق پلتفرم خود درآمد کسب کند. تا کنون ، این استارتاپ با نیمی از بازارها قرارداد بسته است و نیمی از بازارهای دیگر نیز در دست ساخت است.

این شرکت قصد دارد از سرمایه جدید خود برای توسعه پیشنهادات خود و ادامه مقیاس در بازارها استفاده کند.

مارک باتسیان ، شریک در Inspired Capital ، می گوید او به خاطر تیم ، زمان بندی بازار و رویکرد جذب Lean شد.

وی از طریق ایمیل نوشت: “جهت ارائه خدمات بهتر به کارگران کنگره ، موانع عظیمی از بازار وجود دارد و بازارها به طور فزاینده ای در جستجوی راه های بهتری برای جذب و حفظ کارگران خود هستند.” “همچنین ، تیلاک [Joshi] در Inspired به این نتیجه رسیدیم که بازارها خودشان این راه حل ها را ایجاد نمی کنند. آنها به واسطه ای نیاز دارند – مانند Lean – تا مزایای مالی را به یک راه حل کلیدی تبدیل کند. “

باتسیان همچنین معتقد است که رویکرد B2B2C Lean منحصر به فرد است.

وی گفت: “Lean بعنوان یک پلتفرم می تواند از مشارکت خود برای دستیابی به توزیع بسیار کارآمدتر در بین کارگران نهایی استفاده کند.”

در اوایل سال جاری ، اولین مدیر محصول مینت 4.8 میلیون دلار بودجه برای Monarch جمع آوری کرد ، یک پلت فرم مبتنی بر اشتراک که هدف آن کمک به مصرف کنندگان در “برنامه ریزی و مدیریت” زندگی مالی خود است.