رئیس نویسنده شکایت Blue Origin علت فسخ را مورد بحث قرار می دهد ، در حالی که مدیرعامل شرکت فضایی کنترل خسارت را انجام می دهد – TechCrunch

باب اسمیت مدیرعامل Blue Origin وقت خود را از دست نداد و به ادعاهای محیط کار خصمانه پاسخ داد و پنجشنبه نامه ای داخلی به کارکنان ارسال کرد و کارکنان را تشویق کرد تا مستقیماً یا از طریق یک خط تلفن ناشناس داخلی با نگرانی های خود صحبت کنند. البته ، این یک روش استاندارد برای شرکت هایی مانند Blue Origin است که ترجیح می دهند به شکایات داخلی رسیدگی کنند تا در عرصه عمومی.

این نامه از اسمیت ، که برای اولین بار توسط CNBC به دست آمد ، در پی مقاله ای است که به طور مشترک از 21 کارمند فعلی و سابق Blue Origin تهیه شده است و در آن نگرانی های جدی در مورد ایمنی و آزار جنسی در شرکت شرح داده شده است.

الکساندرا آبرامز ، رئیس سابق ارتباطات کارکنان ، تنها نویسنده مقاله است. او در مصاحبه ای جدید با TechCrunch گفت که تصمیم گرفت با هویت خود به اطلاع عموم برسد زیرا نسبت به سایر کارکنان احساس مسئولیت می کند.

او می گوید: “من واقعاً احساس می کردم که صداقت خود را در Blue Origin به خطر انداخته ام.” “من تمام تلاش خود را کردم ، اما من ارتباطات اجرایی باب بودم و به او کمک کردم تا خوب به نظر برسد.”

این مقاله دو مورد از آزار و اذیت جنسی ادعا شده توسط مدیران ارشد را شامل می شود ، از جمله یکی از مواردی که یک رهبر ارشد پس از برخورد با کارمند زن رها شده است – به ویژه ، آبرامز گفت ، تنها پنج نفر از 21 نفری که در این مقاله مشارکت کرده اند مرد هستند. این مقاله همچنین ادعا می کند که ایمنی در Blue Origin باعث عقب ماندگی سرعت اجرا شد و رهبری بر سرعت سرسام آوری که با نیروی انسانی کافی یا منابع پشتیبانی نمی شد اصرار داشت.

آبرامز گفت: “SpaceX همیشه بسیار بهتر از Blue Origin کار کرده است.”

Blue Origin در بیانیه ای اعلام کرد که آبرامز “به دلایلی دو سال پیش پس از هشدارهای مکرر در مورد مسائل مربوط به مقررات فدرال کنترل صادرات اخراج شد.” با این حال ، آبرامز گفت که هرگز هیچ گونه هشدار شفاهی یا کتبی از مدیریت در مورد مسائل مربوط به مقررات فدرال کنترل صادرات دریافت نکرده است.

در عوض ، او می گوید که فسخ وی پس از آغاز پروژه توسعه یک برنامه داخلی کارمند صورت گرفت. دو هفته پس از اجرای آن برنامه ، به نام وویجر ، مشخص شد که بخشی از معماری آن ایمن نیست – این یک نگرانی عمده در صنعت هوافضا است ، زیرا همه ابزارهای ارتباطی باید با مقررات بین المللی ترافیک تسلیحات (ITAR) مطابقت داشته باشد. مجموعه ای از مقررات حاکم بر فناوری مربوط به دفاع و فضا.

آبرامز می گوید بلافاصله این موضوع را تشدید کرد. در حالی که مدیریت ارشد تحقیقاتی را انجام داد و هیچ نقض صادراتی مشاهده نشد ، مدیران ارشد گزارش کردند که “دیگر نمی توان به او اعتماد کرد” و او را اخراج کردند.

“به عنوان یک متخصص ارتباطات و بخشی از کارکنان غیر فنی ، من مسئول تأیید یا تأیید هرگونه مطابقت با معماری نرم افزار شخص ثالث نبودم. و تا به امروز ، تا آنجا که من مطلع هستم ، نرم افزار مورد بحث هنوز توسط Blue Origin و Amazon استفاده می شود. “

دیروز ، اداره هوانوردی فدرال گفت “در حال بازبینی اطلاعات” است که در مقاله آمده است. آبرامز گفت که آژانس با او تماس نگرفته است ، اما او “بسیار استقبال می کند”.

“من احساس می کنم برای اولین بار شرح وظایف خود را به عنوان ارتباطات کارکنان انجام می دهم.”

ایمیل کامل تیم داخلی باب اسمیت در نامه ابرام در زیر آمده است:

تیم آبی ،

شاید امروز دیده باشید که ادعاهایی علیه تیم ما مطرح شده است.

مانند هر انتقادی ، چه شخصی و چه حرفه ای ، و آیا این انتقاد عادلانه است یا بی اساس ، شنیدن آن هرگز آسان نیست. برای تفکیک آنچه مفید است و چه چیزی مفید نیست ، نیاز به تأمل و فروتنی دارد.

برای من بسیار سخت و دردناک است شنیدن ادعاهایی که سعی می کند کل تیم ما را به گونه ای توصیف کند که با شخصیت و قابلیت هایی که هر روز در Blue Origin می بینم ، هماهنگ نباشد.

با این حال ، یکی از اصول رهبری آبی ما بیان می کند که “رهبران صادقانه ذهن باز دارند و قوی ترین اعتقادات خود را با فروتنی بررسی می کنند. آنها به تنوع در همه اشکال آن اهمیت می دهند ، زیرا دیدگاه های مختلف منجر به ایده های بدیع می شود. صراحت آنها به آنها این امکان را می دهد که به اطرافیان خود اعتماد کنند – و به نوبه خود اعتماد دیگران را جلب کنند. “

ما آن اصل را نوشتیم و منتشر کردیم ، و دیگران ، و امروز و همیشه ، خود انتقادی خواهیم داشت و خود را در بالاترین استاندارد نگه می داریم.

در حالی که ما در مورد آنچه می توانیم بیاموزیم و بهبود دهیم تأمل می کنیم ، من می خواهم در چند نکته به تیم اطمینان دهم.

ابتدا ، تیم نیو شپرد یک فرآیند روشمند و دردناک را طی کرد تا خودروی ما را برای اولین پرواز انسان تایید کند. هرکسی که خلاف این ادعا کند بی اطلاع است و به سادگی نادرست است. آن تیم به کارهایی که انجام داده اند افتخار می کند و ما نیز باید به آن افتخار کنیم.

همچنین باید با قاطعیت بیان کرد که ما هیچ گونه تحمل تبعیض یا آزار و اذیت را نداریم. ما راههای متعددی از جمله خط تلفن ناشناس 24 ساعته و 7 ساعته برای کارکنان ارائه می دهیم ، هر یافته ای را بررسی کرده و بر اساس آن عمل می کنیم و هرگونه ادعای جدید سوء رفتار را فوراً مورد بررسی قرار می دهیم. مثل همیشه ، من از هر عضوی از تیم آبی استقبال می کنم و او را تشویق می کنم که در صورت هر گونه نگرانی در هر زمان با من مستقیماً صحبت کند.

در نهایت ، هرگز نباید شک کرد که ما یک تیم شگفت انگیز داریم که کارهای شگفت انگیزی را انجام می دهند.

تیم ما متشکل از بهترین و درخشان ترین متخصصان در صنعت هوافضا است. افرادی که فداکار هستند ، سخت کار می کنند و مشتاق ماموریت ما هستند.

ما به سرعت در حال رشد آن تیم با استعداد خواهیم بود ، بر تلاش های خود متمرکز خواهیم بود و از یکدیگر حمایت می کنیم. و گام به گام ، گام های بلندی را بر می داریم.

قدم به قدم وحشیانه

باب