رئیس کریپتو اندریسن هوروویتز ، کیتی هون قصد دارد اختلال ایجاد کند – TechCrunch

فضای رمزنگاری شده در مدت زمان کمی بسیار بالغ شده است ، اما حتی در میان یک سال پر فروش ، هنوز با خطر وجودی مقررات تهاجمی از سوی آژانس های آمریکایی مواجه است.

در تمام این مدت ، شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر Andreessen Horowitz به طور خستگی ناپذیری یک رمزارز اصلی را ایجاد کرده است تا اطمینان حاصل شود که این شرکت در سال های آینده یک قدرت نهادی در جهان ارزهای رمزنگاری شده ، منابع مالی غیر متمرکز و فناوری های گسترده تر “Web3” خواهد بود. شبکه اولیه سرمایه گذاری های آن قدرت بسیاری از اولین موفقیت های رمزنگاری شده جهان را دارد ، اما این شرکت هنوز جاه طلبی های بزرگتری دارد. تلاشهای این شرکت در اینجا توسط شریک عمومی کتی هون هدایت می شود-که زمانی دادستان فدرال بود که در کنار سازمان های دولتی برتر به مقابله با کلاهبرداری و جرایم سایبری می پرداخت.

ما بسیار خوشحالیم که Haun امسال در TechCrunch Disrupt به ما ملحق می شود (21 تا 23 سپتامبر) ، جایی که ما از او در مورد همه چیز در مورد مقررات رمزنگاری و آنچه که شرکت امیدوار است با صندوق رمزنگاری جدید 2.2 میلیارد دلاری خود انجام دهد ، سوال خواهیم کرد. فراتر از اندازه صندوق های تهاجمی شرکت و معامله سریع در فضای رمزنگاری شده ، شرکای این شرکت-از جمله Haun-در مورد ماهیت بالقوه تحول برانگیز بلاکچین و ارزهای رمزنگاری شده ، صریح ترین بوده اند.

این امر در سال 2021 بیشتر مورد توجه قرار گرفت ، زمانی که ارزها افزایش یافتند ، دوباره سقوط کردند و دوباره افزایش یافتند ، و تعداد بیشتری از میلیونرهای رمزنگاری را ضرب کردند ، در حالی که سرمایه گذاران خرده فروشی را به دنبال بدست آوردن بخشی از فضای گرم می دانستند. همچنین سالی است که تنوع فضای رمزنگاری شده با توجه به سازمانهای مستقل غیر متمرکز (DAOs) که مورد توجه قرار گرفته اند ، توکنهای غیرقابل تعویض (NFT) که توجه جهانی را به خود جلب کرده و منابع مالی غیر متمرکز (DeFi) تهدید به افزایش سازمان های مالی می کند.

Haun در هیئت مدیره Coinbase و OpenSea خدمت می کند. Coinbase امسال در معرض دید عموم قرار گرفت و یکی از بزرگترین پرداخت های شرکت را ارائه کرد ، در حالی که OpenSea پلتفرم غالب در دنیای همیشه در حال تغییر و در حال افزایش NFT است. هر دو شرکت در تلاش خود برای دستیابی به عظمت رمزنگاری با اختلاف نظر روبرو هستند. در این ماه ، Coinbase توضیح داد که SEC قصد دارد از آن به دلیل ویژگی وام دهی آینده شرکت شکایت کند. در همین حال ، OpenSea با استعفای یک مدیر اجرایی بسیار مشهور دست به گریبان است که مشخص شد از اطلاعات شرکت برای تجارت NFT سوء استفاده می کند.

این یک فضای بحث برانگیز است که پول زیادی در اختیار دارد ، و آندریسن هوروویتز از آن استفاده زیادی کرده است.

ما مشتاقانه منتظر گفتگو با Haun ، در کنار مجموعه ای از سخنرانان شگفت انگیز در Disrupt ، از جمله ملانی پرکینز ، مدیرعامل Canva ، رایان رینولدز ، کارآفرین و بازیگر ، وزیر حمل و نقل ایالات متحده ، پیت بوتیگیگ هستیم.

نمایش به سرعت در حال آمدن است. بلیط خود را هم اکنون با قیمت کمتر از 100 دلار قبل از افزایش قیمت امشب تهیه کنید – و به زودی شما را خواهیم دید.