رالی 12 میلیون دلار برای ساختن آینده تجارت الکترونیکی در اختیار دارد

به گفته جردن گال، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل رالی، تجارت الکترونیک لحظه ای در طول همه گیری جهانی داشت، اما نه تنها از آن زمان اوضاع سرد شده است، بلکه با سرد شدن اقتصاد در سال گذشته کاملاً رقابتی شده است.

گال به TechCrunch گفت: «بنیان‌گذاران در این فضا قبلاً از خوش‌بینی صحبت می‌کردند، اما این به واقع‌گرایی تبدیل شده است و مردم بیشتر مراقب هستند. “به نظر می رسد که پای رشد نکرده است، و رقابت شدیدتری برای آنچه در آن پای باقی می ماند وجود دارد.”

گال در ادامه توضیح داد که بازرگانان مجبورند تصمیمات سخت تری بگیرند، از جمله اینکه آیا می توانند روی نرم افزار سرمایه گذاری کنند یا خیر.

به همین دلیل است که Rally، یک پلت فرم پرداخت قابل تنظیم برای بازرگانان تجارت الکترونیک، تجارت خود را به دو بخش تقسیم کرده است: اولین بخش برای ملاقات با بازرگانان در جایی که آنها با ابزارهای تجاری ادغام شده اند، مانند Salesforce Commerce Cloud، Magento و BigCommerce. دومی که به بازرگانان یک اکوسیستم “بی سر” ارائه می دهد.

اصطلاح “Headless” به توانایی تغییر قسمت جلو یا انتهای یک وب سایت بدون تأثیر بر روی دیگری اشاره دارد. گال گفت که هنوز قادر به ارائه جزئیات نیست، اما گفت که رالی به اعلام همکاری با شرکت‌های متخصص در بخش جلویی و پشتی‌اند برای ارائه هدلس به عنوان یک سرویس نزدیک است.

گال Rally را با Rok Knez شروع کرد تا ابزارهای پرداخت را برای بازرگانان خارج از اکوسیستم Shopify ایجاد کند. گال گفت که هر دو قبلاً با یک شرکت پرداخت دیگر به نام CartHook همکاری داشتند و شرکت را هدایت کردند تا پیش از فروش به Pantastic در سال 2021، نزدیک به 3 میلیارد دلار تراکنش را برای بازرگانان Shopify پردازش کند.

رالی که در حال حاضر با 50 تاجر تجارت الکترونیک کار می کند، پرداخت با یک کلیک را با پردازش پرداخت و ابزارهایی برای پیشنهادات پس از خرید فراهم می کند که با اجازه دادن به تاجر برای تزریق پیشنهادات پس از پرداخت، خرید را به یک کانال چند درآمدی تبدیل می کند. به‌عنوان مثال، به‌جای رفتن مستقیم به صفحه «متشکرم»، به مصرف‌کنندگان این امکان ارائه می‌شود که به اشتراک خود ارتقا یابند یا محصولات مشابه دیگری را به گونه‌ای خریداری کنند که جریان پرداخت را قطع نکند.

گال گفت که اجرای پیشنهاد پس از خرید به بازرگانان کمک کرده است تا درآمد خود را به طور متوسط ​​بیش از 12 درصد افزایش دهند.

در همین حال، در طی 12 ماه گذشته، رالی اندازه تیم خود را دو برابر کرده است و “میلیون ها ماهانه GMV (حجم ناخالص کالا) انجام می دهد.

TechCrunch قبلاً زمانی که 6 میلیون دلار سرمایه اولیه را جذب کرد، مشخصات این شرکت را معرفی کرد. امروز، این شرکت بودجه اضافی 12 میلیون دلاری را در بودجه سری A اعلام کرد. مارس کپیتال رهبری آن را برعهده داشت که Felix Capital، Commerce Ventures، Afore Capital، Alumni Ventures و Kraken Ventures به آن پیوستند. سرمایه گذاری جدید که در سه ماهه اول سال 2023 بسته شد، 18 میلیون دلار کل سرمایه با پشتوانه ریسک را به رالی می دهد.

گال در نظر دارد بودجه جدید را بر روی عرضه به بازار متمرکز کند، از جمله ورود به بازارهای جدید، مانند سازمانی و بین المللی، و گسترش ادغام فراتر از Swell، BigCommerce و دیگران، از جمله Salesforce Commerce Cloud، commercetools، Affirm و AfterPay. رالی همچنین بر تقویت پیشنهادات محافظت در برابر کلاهبرداری و ایجاد ویژگی‌های وب 3 تمرکز خواهد کرد، که با اجازه دادن به بازرگانان برای پذیرش ارزهای دیجیتال در پرداخت خود شروع می‌شود.

گال گفت: «ما می‌خواهیم زمانی که یک تاجر به دنبال ارتقای تسویه حساب خود یا ایجاد یک سایت جدید بدون نیاز به ساخت صندوق پرداخت خود است، به عنوان بهترین انتخاب شهرت پیدا کنیم. “شما نمی توانید آن را بسازید و آن را به حال خود رها کنید، بنابراین بازرگانان به دنبال شریکی هستند که بتوانند به آن اعتماد کنند تا بتوانند روی آنچه که در آن بهترین هستند تمرکز کنند.”

اگر در مورد اتفاقات دنیای سرمایه‌گذاری اطلاعاتی دارید، می‌توانید با آدرس [email protected] به کریستین هال یا Signal به شماره 832-862-1051 مراجعه کنید. درخواست های ناشناس رعایت خواهد شد.