راه اندازی ابزار داده های فضایی سه بعدی کره ای Urbanbase بسته 11.1 میلیون دلاری سری B+ دور – TechCrunch

Urbanbase ، یک شرکت مستقر در سئول که یک پلت فرم داده فضایی سه بعدی برای برنامه ریزی و طراحی داخلی ایجاد می کند ، امروز اعلام کرد که در حال افزایش 11.1 میلیون دلار (13 میلیارد وون) در دور سری B+ است.

این دور از بودجه توسط Hanwha Hotel & Resort ، که زیرمجموعه شرکت بزرگ Hanwha در کره جنوبی است ، هدایت شد.

Urbanbase که در سال 2013 توسط مدیر اجرایی و معمار سابق Jinu Ha تأسیس شد ، در حال حاضر 20 میلیون دلار (تقریباً 23 میلیارد وون) جمع آوری کرده است.

سرمایه گذاران فعلی به این دور ملحق نشدند. این شرکت بودجه سری A را 1.8 میلیون دلار و 1.2 میلیون دلار اضافی در سال 2017 و اولین دور سری B خود را در آوریل 2020 جمع آوری کرده است ، از حامیانی که شامل اطلاعات و ارتباطات Shinsegae مستقر در کره جنوبی ، Woomi Construction ، SL Investment ، KDB Capital ، Shinhan است. ها گفت: Capital ، Enlight Ventures ، CKD Venture Capital و Breeze Investment.

بر اساس آخرین منابع مالی ، برای ارتقاء B2B SaaS ، سرمایه گذاری در تحقیق و توسعه برای واقعیت مجازی پیشرفته (VR) ، واقعیت افزوده (AR) و ابزارهای سه بعدی استفاده می شود که به عنوان فناوری های اصلی metaverse در نظر گرفته می شود. به ها بر اساس گزارش Strategy Analytics ، پیش بینی می شود حجم بازار جهانی metaverse تا سال 2025 از 30.7 میلیارد دلار در سال 2025 ، 280 میلیارد دلار افزایش یابد.

شرکتهایی که بر فرصتهای موسوم به “metaverse” تمرکز می کنند ، به عنوان بخشی از رویکرد نسل بعدی برای ایجاد مدلهای تجاری مناسب در زمینه هایی مانند واقعیت مجازی و تقویت شده ، و تمام سخت افزارها و نرم افزارها و فناوری جدید در حال توسعه ، در حال رشد هستند. برای آنها. شرکت های بزرگ فناوری ، از فیس بوک ، اینتل تا مایکروسافت ، قصد حرکت در این منطقه را دارند. اپل همچنین در زمینه واقعیت مجازی وارد عمل شده و بر روی ساخت یک هدست واقعیت مجازی رده بالا کار می کند.

Urbanbase همچنین قصد دارد پلتفرم نرم افزاری داخلی منزل خود ، Urbanbase Studio را ارتقا دهد ، که وظایفی برای تبدیل تصاویر دو بعدی فضای داخلی به نمایشگرهای سه بعدی از طریق الگوریتم ثبت شده Urbanbase ، تجسم محصولات داخلی در واقعیت افزوده و تجزیه و تحلیل تصاویر فضایی بر اساس فناوری AI دارد.

Urbanbase ادعا می کند که 50،000 کاربر فعال ماهانه با 70،000 کاربر B2C ثبت شده دارد. این شرکت حدود 50 مشتری B2B دارد.

“اکثر مشتریان B2B ما گروه های بزرگ در کره جنوبی و ژاپن هستند ، به عنوان مثال ، LG Electronics ، خدمات املاک Mitsubishi واقع در ژاپن ، Nitori Holdings ، گروه Dentsu و SoftBank ، اما ما می خواهیم پایگاه مشتریان B2B خود را به کوچک ، Ha اشاره کرد.

Ha به TechCrunch گفت که Urbanbase به دنبال دستیابی به هدف در بخش فناوری و ساخت و ساز است. ها گفت که Urbanbase در حال حاضر بر توسعه ابزارهای داخلی ساختمانهای آپارتمانی تمرکز دارد زیرا حدود 70-80 درصد از کل خانوارهای کره جنوبی و ژاپن در آپارتمان زندگی می کنند و افزود که با به دست آوردن استارتاپی که انواع مختلف اقامت را پوشش می دهد ، سبد سهام خود را متنوع می کند.

ها گفت که این پلت فرم در حال حاضر به زبان کره ای و ژاپنی کار می کند ، اما قبل از ورود به سنگاپور در پایان سال 2021 ، خدمات زبان انگلیسی را اضافه می کند.