راه اندازی برنامه ریز غذا Kitchenful 1.9 میلیون دلار از VentureFriends ، Goodwater Capital و Jabbar دریافت می کند – TechCrunch

با توجه به اینکه همه گیری ما را به متخصصان تحویل تبدیل کرده است ، مصرف کنندگان نیز با توجه به اینکه ترکیبی از تحویل و آشپزی در خانه را در بر می گیرد ، به سراغ کیت های غذایی رفتند. اما بسیاری از بسته های غذایی می توانند انعطاف ناپذیر باشند.

استارتاپ Kitchenful در آلمان به این موضوع پی برد و بنابراین به کاربران اجازه می دهد تا دستورالعمل های وبلاگ نویسان غذا را مرور کرده و برنامه های غذایی سفارشی ایجاد کنند که بر اساس ترجیحات و نیازهای غذایی قابل تنظیم است. پیشنهاد دیگر Kitchenful این است که سعی می کند مقرون به صرفه باشد ، همانطور که در ابتدای سال نوشتیم.

پس از گذراندن برنامه Y-Combinator Summer 2021 ، اکنون مبلغ 1.9 میلیون دلار از VentureFriends ، Goodwater Capital و Jabbar Internet Group جمع آوری کرده است.

سرمایه گذاران قبلی شامل Y-Combinator و فرشته هایی مانند والنتین استالف (بنیانگذار و مدیر عامل N26) ، سمیح توکان (بنیانگذار Souq) ، دیوید فیشر (HighSnobiety) ، مایک لودویگ (دکترای DurstExpress) و ویکتور هنینگ ( بنیانگذار مندلی).

هم بنیانگذاران کریس شیلر و کریستین هارتونگ اکنون قصد دارند در اتحادیه اروپا و آمریکای شمالی گسترش یابند.

شیلر قبلاً 4 سال به عنوان نایب رئیس محصول در Hello Fresh مشغول به کار بود و او و هارتونگ قبلاً در Rocket Internet بودند.

شیلر گفت: “ما معتقدیم که آشپزی در خانه باید ساده ، سرگرم کننده و شخصی باشد. با این حال در دنیای امروز “چه چیزی برای شام” هنوز یک سوال اعصاب خردکن است و خرید مواد غذایی روزانه میلیون ها نفر وقت و انرژی می گیرد. ما این کار را با سرویس جدید خود و جاه طلبی برای تبدیل شدن به مارک پیشرو در آشپزی در خانه در ایالات متحده و اروپا برطرف می کنیم. “

Apostolos Apostolakis ، یکی از بنیانگذاران و شرکای VentureFriends ، می گوید: “مواد غذایی آنلاین در حال حاضر مختل شده است و ما شاهد روند کالایی شدن خدمات تحویل هستیم که به لایه های مجاور کمک می کند تا تصمیم بگیرند که در واقع چه چیزی بخریم. با سابقه بسیار مرتبط موسسان ، Kitchenful در موقعیت امیدوارکننده ای قرار دارد تا به یک برند پیشرو در آشپزی در خانه تبدیل شود. “

Kitchenful به احتمال زیاد با مخالفت شدید سایر بازیکنان جدید در این فضا مانند Lollipop مواجه می شود.