راه اندازی بوت در سال 2021 راه زیادی را پیش می برد – TechCrunch

رونق سرمایه گذاری جذب سرمایه برای بازار استارتاپ های فناوری از نیمه دوم سال 2020 بسیار جالب توجه بوده است. مبالغ بی سابقه ای در سراسر جهان پرداخت شده است زیرا شرکت های بیشتری برای سرمایه گذاری در استارت آپ ها وارد معرکه شده اند و سرمایه در مراحل آخر مانند آب جریان داشته است.

اما در حالی که به نظر می رسید بازی سرمایه گذاری خطرپذیر در سه ماهه اخیر دارای توربوشارژ است ، سر و صدایی از طرف دیگر طیف به وجود می آید: راه اندازی بوت.


بورس استارتاپ ها ، بازارها و پول را بررسی می کند.

هر روز صبح آن را در Extra Crunch بخوانید یا هر شنبه خبرنامه The Exchange را دریافت کنید.


خروج 12 میلیارد دلاری Mailchimp از Intuit ، که چند هفته پیش اعلام شد ، به ایجاد نقطه عطفی در راه اندازی بوت کمک کرد و ثابت کرد که می توان شرکت های بزرگ و با ارزش فناوری را بدون سرمایه گذاری بزرگ سرمایه گذاری و در مکان هایی خارج از هاب های استارتاپی سنتی ایجاد کرد. اخیراً The Exchange گزارش داد که Mailchimp ، مستقر در آتلانتا ، تنها یکی از تعداد زیادی از شرکت های نوپایی است که در شهر ایجاد می کنند.

استارتاپ های امروزی بیش از هر زمان دیگری گزینه های جمع آوری کمک های مالی دارند و تعدادی از مسیرهای مقیاس پذیری را ارائه می دهند. اینها شامل خدماتی مانند Pipe است که به استارتاپ ها اجازه می دهد درآمدهای آینده خود را در بازار رقابتی بفروشند و تعداد بیشماری از بازیکنان با بدهی خطرپذیر که TechCrunch به طور گسترده پوشش داده است.

و برای استارتاپ هایی که مشغول تأمین بودجه رشد خود با درآمد هستند ، خبرهای خوب بیشتری وجود دارد. در اوایل سال جاری ، Calendly ، یکی دیگر از شرکتهای مستقر در آتلانتا ، اولین سرمایه مادی خارجی خود را-با ارزش بیش از 3 میلیارد دلار-افزایش داد و نشان داد که راه اندازی زودهنگام به این معنی نیست که منابع خالص سرمایه برای همیشه بسته شده است. تعدادی از شرکت های دیگر نیز در ماه های اخیر از این روش پیروی کرده اند.

ما کنجکاو هستیم که آیا تغییر چشم انداز سرمایه و بازارهای نوپا برای راه اندازی مجدد به لطف مفاهیم تجاری مانند رشد محصول منجر به تزلزل جمعیت جمعیت بنیان گذاران استارتاپ می شود و شاید رتبه آنها کمی متنوع تر شود. بیایید در مورد آن صحبت کنیم.

Bootstrapping امروز

به زمان گذشته به رونق dot-com بازگردید ، و طبیعی بود که استارتاپ ها سرمایه اولیه خود را برای سخت افزار فیزیکی خرج کنند. سرورها چیزی نبودند که بتوانید فقط با آمازون تماس بگیرید و در دقیقه اجاره کنید ، که به معنی خرید خود و پرداخت هزینه محل اقامت است. که سرمایه گرفت.

و همانطور که پیش از این نیز گفته شد ، ساختن شرکت های دیجیتالی چند دهه قبل دشوارتر بود. برای حل مشکلات فنی پیچیده ، API های نامحدودی برای شرکت ها وجود نداشت ، و هر دو افراد کمتری برای ساخت ابزارهای جدید آموزش دیده بودند و مشتریان بالقوه کمتری وجود داشت.

در بازار استارتاپ های امروزی ، بسیاری از خطرات فنی برطرف شده است و اغلب هزینه های ساختمان را برای استارتاپ ها همزمان کاهش می دهد. ریف بسیار قدیمی که امروزه راه اندازی شرکت را راحت تر از همیشه می کند می تواند با این مفهوم که شاید ارزان تر نیز باشد ، منطبق باشد. این باید نشانه خوبی برای راه اندازی بوت باشد.