راه اندازی تجربه مشتری Clootrack 4 میلیون دلار افزایش می دهد و به مارک ها کمک می کند تا از طریق چشم مشتریان خود ببینند – TechCrunch

وارد شدن به ذهن مشتریان یک چالش است زیرا رفتارها و خواسته ها تغییر می کند ، اما Clootrack معتقد است که این کد در کمک به مارک ها برای کشف نحوه انجام این کار شکسته است.

این شرکت مبلغ 4 میلیون دلار در سری A به رهبری Inventus Capital India اعلام کرد و شامل سرمایه گذاران فعلی Unicorn India Ventures ، IAN Fund و Salamander Excubator Angel Fund و همچنین سرمایه گذاری فردی بابو سیواداسان مدیرعامل Jiffy.ai می شود. شامیل عبدالله ، یکی از بنیانگذاران این شرکت به TechCrunch گفت: در مجموع ، این شرکت 4.6 میلیون دلار جمع آوری کرد.

Clootrack یک پلت فرم تجزیه و تحلیل تجربه مشتری در زمان واقعی است که به مارک ها کمک می کند تا بفهمند چرا مشتریان باقی می مانند یا به هم می ریزند. شمیل عبدالله و سابباکریشنا رائو ، که هر دو دارای سابقه فناوری اطلاعات هستند ، این شرکت را در سال 2017 پس از ملاقات سالها قبل در جیف استور ، دومین شرکت عبدالله که در سال 2015 خریداری شد ، تاسیس کردند.

تیم Clootrack. اعتبار تصویر: کلوتراک

مارک های تجاری به مصرف کننده و مصرف کننده اغلب از معیارهای رضایت مشتری مانند Net Promoter Score برای درک تجربه مشتری استفاده می کنند ، اما عبدالله گفت روش های فعلی دلیل این تجربیات را ارائه نمی دهد و کند ، گران و مستعد خطا است.

وی افزود: “تعداد کانال ها افزایش یافته است ، به این معنی که مشتریان با شما صحبت می کنند ، بازخورد خود را بیان می کنند و نظرات خود را در چندین مکان بیان می کنند.” “دهان به دهان دیجیتالی شده است و شما اساساً باید در هنر فروش آنلاین مسلط باشید.”

Clootrack داده های تجربه مشتری از تمام نقاط تماس شخص ثالث و شخص ثالث-بازخورد وب سایت ، ربات های چت و غیره-را به بینش های جامع و کیفی تبدیل می کند که به برندها در چند ساعت و نه چند ماه نگاهی به رانندگان تجربه می اندازد تا آنها می توانند بر روندهای سریع حرکت کنند.

عبدالله به داده هایی اشاره می کند که نشان می دهد بزرگترین عامل تغییر نام تجاری مشتری ، تجربه ای است که دریافت می کند. و این که اگر مارک ها بتوانند میزان خسارات را تا 5 درصد کاهش دهند ، می توانند سود خود را بین 25 تا 95 درصد افزایش دهند.

بیشتر بودجه جدید به توسعه محصول اختصاص می یابد تا همه تجمیع داده ها از تمام نقاط تماس احتمالی جمع آوری شود. هدف نهایی او این است که “پلت فرم واحد برای شرکت های B2C” باشد.

این شرکت در حال حاضر با بیش از 150 مشتری در زمینه های خرده فروشی ، مستقیم به مصرف کننده ، بانک ، خودرو ، مسافرت و برنامه های تلفن همراه کار می کند. درآمد سالانه 9 بار در سال افزایش می یابد. این برنامه عمدتا در هند فعالیت می کند ، اما Clootrack همچنین در ایالات متحده و اروپا از شرکت های سوار بر آن استفاده می کند.

پاراگ دهل ، مدیر عامل اینونتوس ، گفت که بیش از پنج سال است که عبدالله را می شناسد. او برای سرمایه گذاری به یکی از شرکت های عبدالله نگاه کرده بود ، اما به دلیل سرمایه گذاری شرکت A در سری A ، با این تصمیم مخالف بود.

دهل گفت تحقیقات بازار در هند نیاز به بازنگری دارد ، جایی که این نوع فناوری از آمریکا عقب مانده است

وی افزود: Clootrack یک تیم بسیار تکمیلی دارد که Shameel مدیرعامل کامل از نظر فروشنده و کارآفرین سریالی است که درس هایش را آموخته است و Subbu که در فن آوری خوب است. “همانطور که CMO ها ارزش داده های بدون ساختار خود را در پایگاه داده خود از نظرات مشتریان می دانند و به بازخورد بلادرنگ منتقل می شوند ، این افراد می توانند آسیب جدی در فضا ایجاد کنند.”