راه اندازی درمان های دیجیتال Neuroglee 10 میلیون دلار برای کمک به افراد مبتلا به بیماری های عصبی تخریب می کند – TechCrunch

Neuroglee Therapeutics ، یک استارتاپ در حال توسعه درمان های دیجیتال برای افراد مبتلا به بیماری های عصبی ، 10 میلیون دلار سری A به رهبری Openspace Ventures و EDBI جمع آوری کرده است. این بودجه برای راه اندازی کلینیک های عصبی مجازی و حمایت از انتقال Neuroglee به بوستون مورد استفاده قرار می گیرد. سایر شرکت کنندگان شامل Ramen Singh ، مدیر اجرایی سابق Mundipharma بودند. بنیانگذاران Biofourmis Kuldeep Singh Rajput و Wendou Liu. و Eisai Co. ، داروسازی ژاپنی که سال گذشته آخرین دور Neuroglee را رهبری کرد.

در یک ایمیل ، بنیانگذار و مدیر ارشد اجرایی آنیکت سینگ راجپوت به TechCrunch گفت که این شرکت به بوستون نقل مکان می کند زیرا این شهر “یکی از بزرگترین قطب های سلامت دیجیتال در جهان است. ما به عنوان شرکتی که به توسعه اولین خط راه حل خود برای درمان اختلالات خفیف شناختی مربوط به بیماریهای تخریب کننده عصبی دشوار مانند بیماری آلزایمر اختصاص داده است ، معتقدیم بوستون برای این کار از ما پشتیبانی راهبردی ارائه خواهد کرد. “

Neuroglee و کلینیک Mayo در حال حاضر با هم روی یک پلتفرم جدید به نام Neuroglee Connect همکاری می کنند. بر اساس برنامه حضوری 10 روزه کلینیک مایو HABIT (اقدام بهداشتی برای بهره مندی از استقلال و تفکر) برای افرادی که دارای اختلال شناختی خفیف ناشی از شرایط احتمالی نورودژنراتیو هستند ، فناوری Neuroglee HABIT را در مقیاس وسیع قادر می سازد تا در اختیار بیماران و مراقبین قرار گیرد. خانه ها کاربران Neuroglee Connect همچنین به ناوهای بهداشتی که 24 ساعت در دسترس هستند و تیم های مراقبت بالینی برای ارزیابی و مداخلات دسترسی خواهند داشت.

خط لوله محصولات Neuroglee همچنین شامل درمان های دیجیتال برای بیماری پارکینسون و سکته مغزی است.

از زمان اعلام بودجه قبلی Neuroglee در دسامبر 2020 ، راجپوت اعلام کرد که پیشرفت هایی را در زمینه توسعه محصول موفق NG-001 ، نرم افزار تجویز دیجیتال درمانی آن برای آلزایمر ، انجام داده است و کار بر روی مطالعه اثبات مفهوم خود را برای کسب NG-001 آغاز کرده است. تعیین موفقیت آمیز از اداره فدرال دارو.

فناوری یادگیری تطبیقی ​​Neuroglee از یادگیری ماشینی و نشانگرهای زیستی مربوط به عملکرد شناختی ، خلق و خو و رفتار شخصی استفاده می کند تا به طور خودکار برنامه های درمانی را برای هر بیمار که از طریق تلفن هوشمند یا رایانه لوحی به نرم افزار دسترسی پیدا می کند ، شخصی سازی کند.

“به عنوان مثال ، تعداد و نوع کارها و بازی هایی که ارائه می شوند ، بر اساس سرعت حرکت انگشتان بیمار ، زمان انجام بازی ها یا انجام چهره و حالت چهره آنها از طریق دوربین دستگاه تنظیم می شود.” راجپوت “این راه حل همچنین شامل درمان خاطرات است ، که از تصاویر گذشته بیمار برای برانگیختن خاطرات و احساسات مثبت استفاده می کند ، که نشان داده شده است عملکرد شناختی را بهبود می بخشد.”